Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – بازی های ایران و بحرین همواره آبستن حوادث بسیاری بوده و حاشیه‌سازی بحرینی ها و ضد فوتبالی که اکثراً در مصاف با ایران ارائه می دهند زبانزد خاص و عام بوده است.

این عکس مربوط به بازی های آسیایی ۱۹۹۴ هیروشیما است که تیم ملی مقابل بحرین صف آرایی کرد و بدون گل متوقف شد؛ در این صحنه سنگربان تیم بحرین برای دفع توپ و مهار علی دایی اینچنین به هوا بلند شده و با لگد، شکم مهاجم تیم ملی را مورد هدف قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی دایی با وجود این مسمومیت شدید با غیرت مثال زدنی تا پایان ۹۰ دقیقه در زمین باقی ماند اما پس از پایان سریع او را به بیمارستان منتقل کردند و سپس مشخص شد که سنگربان بحرینی با حرکت ناجوانمردانه خود طحال علی دایی را پاره کرده است. علی دایی با این ضربه چند ماه از میادین دور شد.

دایی بعدها در مصاحبه ای با عادل فردوسی پور در تشریح اتفاقی در دیدار با بحرین برایش رخ داد گفت: فقط ۲۰ دقیقه از بازی مانده بود که این اتفاق رخ داد و تیم ملی هم تمام تعویض هایش را انجام داده بود. در آن لحظات تصمیم به ادامه بازی گرفتم اما آن ۲۰ دقیقه شاید باور نکنید برایم به اندازه ۲۰۰ سال طول کشید…

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی علی دایی تیم ملی تیم ملی بحرین جام جهانی علی دایی علی دایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۱۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت سنگربان بولونیا مقابل سردار آزمون شکست

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از quotidiano؛  دروازه بان بولونیا در بازی مقابل ااس رم عملکرد قابل قبولی داشت و در مقابل حملات تیم رم بازی قابل قبولی ارائه کرد، او در مقابل ضربه سردار آزمون دوبار ایستادگی کرد، اما مهاجم ایرانی بالاخره مقاومت او را شکست.   تیم رم با گل سردار آزمون اختلاف را کم کرد، اما گل سوم بولونیا کار رم را تمام کرد. سردار آزمون در بازی مقابل بولونیا در دقیقه ۵۲ وارد زمین شد و در دقیقه ۵۶ گل رم را وارد دروازه تیم بولونیا کرد.   این بازی در نهایت ۳ بر ۱ به سود تیم فوتبال بولونیا به پایان رسید و تیم رم با ۵۵ امتیاز در ره پنجم قرار دارد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • تیم ملی فوتسال ایران نیمی از راه جام جهانی را طی کرد
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • مقاومت سنگربان بولونیا مقابل سردار آزمون شکست
  • بازگشت آزمون به جاده گلزنی + فیلم
  • بازگشت آزمون به جاده گلزنی
  • رم 1-3 بولونیا: گل سردار برای کامبک کافی نبود
  • عکس| لحظه مصدومیت وحشتناک بازیکن بارسلونا در دیدار با رئال مادرید
  • وجه مشترک دروازه بانان ملی پوش/ ذخیره های مطمئن جانشین باتجربه ها