Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی گفت: رئیس بانک مرکزی باید پاسخگو باشد که در کمتر از سه ماه ۱۸ میلیارد دلار ارز ۴۲۰۰ تومانی را به چه کسانی داده است و خرج چه خریدهایی شده است؟ - اخبار استانها -

سید‌محمد پاکمهر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  بجنورد  با اشاره به برگزاری نخستین مناظره انتخاباتی بین نامزدهای ریاست جمهوری اظهار داشت: مسئولان دولت به گمان اینکه مناظره جلسه جنگ و دعواست٬ می‌خواستند با ایجاد فضای دو قطبی بازی را به نفع خود تمام کنند اما این نجابت و تحلیل آقای رئیسی بود که به خوبی از پس از تهمت‌ها و امیدهای واهی دولت بر آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم بجنورد، گرمه و جاجرم، مانه و سملقان و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی می‌خواهند پا بر روی واقعیت گذاشته و رئیس جمهور شوند افزود: دولت تدبیر و امید قرار بود 100 روزه مشکلات کشور را با مذاکرات حل کند اما آقای رئیسی به خوبی بی‌نتیجه ماندن وعده‌های واهی دولت را به مردم نشان داد.

واکاوی دو بحران ارزی-تورمی در دهه 90/ کسری بودجه یا بحران نظام بانکی؛ کدام یک عامل رشد جهشی نقدینگی بود؟زاکانی: زمان صدور مجوز ساخت مسکن را به حداقل می رسانم/ ارز 4200 تومانی حتما حذف می شودرئیس کمیسیون فرهنگی مجلس: آقایان هنوز هم نجات اقتصاد کشور را در ‌ارتباط با غرب می‌دانند / "اصلحیت" در تمام شئون اخلاق و زندگی "رئیسی" نمایان است

وی در ادامه به دیدار نمایندگان استان به همراه استاندار با همتی اشاره کرد و گفت: در این دیدار رئیس بانک مرکزی که آقای همتی بود حتی یک قدم هم برای توسعه استان برنداشت و استاندار نیز به این جریان گلایه‌مند بود. حال جالب است که همین دولت برای کنترل قیمت‌ مرغ قرارگاه تاسیس کرد.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: در حالی که در کمتر از سه ماه 18 میلیارد دلار را مشخص نبود آقای همتی به چه کسانی داد و با این کار رانت در کشور ایجاد شد٬ حال در مناظره می‌گوید تنها بین 7 نفر من اقتصاد‌دان هستم. ارز 4200 تومانی را برای کالاهای غیر ضروری مثل غذای سگ و گربه هزینه کردند.

پاکمهر با بیان اینکه در جریان اجرای طرح تحول سلامت آقای قاضی‌زاده هاشمی که وزیر بهداشت بود فرار کرد٬ گفت: از دولت تدبیر و امید می‌خواهیم خروجی برجام را تشریح کند ضمن اینکه می توانیم وزرا را استیضاح کنیم اما شرایط فعلی کشور مناسب این کار نیست.

انتهای پیام/312/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آیت الله سیدابراهیم رئیسی آیت الله سیدابراهیم رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۱۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: افزایش سطح تبادلات اقتصادی و تجاری دو کشور در گام اول ۱۰ میلیارد دلار هدف‌گذاری شده است / روابط ایران و پاکستان مبتنی بر رابطه تاریخی تمدنی است

به گزارش صدای ایران، سید ابراهیم رئیسی در نشست مطبوعاتی مشترک با «شهباز شریف» نخست وزیر پاکستان ضمن قدردانی از میزبانی دولت این کشور از هیئت جمهوری اسلامی ایران و ابراز خرسندی از حضور در پایتخت مردم متدین و دینمدار پاکستان، گفت: از طرف رهبری معظم انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران به مردم پاکستان که همواره از اسلام، ارزش‌های اسلامی، مظلومین فلسطین و حق و عدالت دفاع کردند، سلام عرض می‌کنم.

رئیس جمهور با بیان اینکه امروز ملت عزیز پاکستان نیز مانند دیگر ملت‌های مسلمان و آزاده دنیا از ظلم رژیم کودک‌کش صهیونیستی و نظام ناعادلانه حاکم بر جهان به ستوه آمده‌اند، افزود: آنچه امروز تمام دنیا را غصه‌دار کرده ناکارآمدی سازمان‌های بین‌المللی به ظاهر مدافع حقوق بشر از جمله سازمان ملل و شورای امنیت در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی بر علیه مردم مظلوم غزه با حمایت آمریکا و کشور‌های غربی است و ما معتقدیم موضع به حق مردم ایران و پاکستان، امت اسلامی بلکه همه ملت‌های آزاداندیش در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در مسیر حق‌طلبی و عدالت‌خواهی و همچنین ایستادگی و مقاومت فلسطینیان مظلوم جواب خواهد داد و حتماً زمینه‌ساز نظم عادلانه جهانی خواهد بود.

رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه روابط دو کشور ایران و پاکستان به صرف روابط همسایگی نیست، بلکه مبتنی بر رابطه تاریخی، تمدنی و اشتراکات عمیق اعتقادی و دینی است، تصریح کرد: آنچه دو ملت بزرگ ایران و پاکستان را پیوند داده است، همین اشتراکات اعتقادی و دینی است و چنین پیوند‌هایی ناگسستنی است.

رئیس جمهور در ادامه با بیان اینکه تبادل ظرفیت‌های قابل توجه موجود در دو کشور حتماً موجب انتفاع دو ملت ایران و پاکستان خواهد شد، افزود: در نشست هیئت‌های عالی‌رتبه دو کشور تصمیم گرفتیم ضمن بکارگیری این ظرفیت‌ها روابط ایران و پاکستان را در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، تجاری و فرهنگی در تمامی سطوح ارتقا بخشیم.

رئیسی با اشاره به مواضع مشترک تهران و اسلام‌آباد در زمینه مبارزه با تروریسم، جرایم سازمان‌یافته، مواد مخدر و همچنین انواع ناامنی‌های تهدیدکننده دو کشور و منطقه، تصریح کرد: این نگاه مشترک مبتنی بر دفاع از حقوق بشر محور همکاری‌های دو جانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی دو کشور است.

رئیس جمهور افزود: ممکن است برخی تعمیق همکاری‌ها و روابط دو کشور را نپسندند، اما آنچه برای ما اهمیت دارد تداوم همکاری‌های دو کشور در جهت تأمین منافع دو ملت است.

رئیسی با بیان اینکه سطح روابط تجاری و اقتصادی دو کشور قابل قبول نیست، اظهار داشت: در نشست هیئت‌های عالی‌رتبه ایران و پاکستان تصمیم گرفتیم برای ارتقای سطح تعاملات تجاری و اقتصادی در گام اول مبادلات تجاری را به میزان ۱۰ میلیارد دلار افزایش دهیم.

رئیس جمهور مرز میان دو کشور ایران و پاکستان را فرصتی در جهت رفاه دو ملت بویژه مردم مناطق مرزنشین عنوان کرد و گفت: دیدار چندی پیش مقامات عالی دو کشور در مرز «پیشین» و افتتاح بازارچه مرزی مشترک در این منطقه جلوه‌ای از همکاری‌ها و تجارت مرزی دو کشور بود که حتماً باید این گام‌ها استمرار یابد.

رئیسی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران تحریم‌های ظالمانه را به فرصتی برای پیشرفت کشور تبدیل کرده‌اند نسبت به انتقال تجربیات و تبادل ظرفیت‌ها در این زمینه با ملت پاکستان بویژه در بخش‌های مختلف علم و فناوری، تکنولوژی، حمل و نقل و ترانزیت اعلام آمادگی کرد.

رئیس جمهور در پایان همچنین ابراز امیدواری کرد این سفر نقطه عطفی در روابط ایران و پاکستان در همه زمینه‌ها باشد.

دیگر خبرها

  • انتقاد رییس اتاق بازرگانی تهران از دلار ۴۰ هزار تومانی: دولت هم چوب را می‌خورد هم پیاز را
  • انتقاد رییس اتاق بازرگانی تهران از دلار ۴۰ هزار تومانی: دولت هم چوب را می‌خورد هم پیاز را/ دود این سیاستها به چشم صادر کننده‌ها می‌رود
  • توصیه همتی به دولت: فاصله نرخ ارز بازار با نرخ نیمایی را کم کنید
  • رئیسی فردا یک سد در سریلانکا افتتاح می‌کند
  • رئیسی: افزایش سطح تبادلات اقتصادی و تجاری دو کشور در گام اول ۱۰ میلیارد دلار هدف‌گذاری شده است / روابط ایران و پاکستان مبتنی بر رابطه تاریخی تمدنی است
  • سطح روابط اقتصادی بین ایران و پاکستان ۱۰ میلیارد دلار افزایش می‌یابد
  • رئیسی: روابط ایران و پاکستان را در همه سطوح ارتقا می‌دهیم
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه خیران سلامت در خراسان شمالی تا شهریور
  • تعاملات اقتصادی با پاکستان به ۱۰ میلیارد دلار می‌رسد
  • ارتقای تعاملات اقتصادی به سطح ده میلیارد دلار با پاکستان