Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان،رییس اتاق بازرگانی بندرعباس طی  حکمی عبدالمجید جلالی را به سمت مشاور عالی اتاق بازرگانی بندرعباس در حوزه اصناف منصوب کرد.

محمدرضا صفا رییس اتاق بازرگانی بندرعباس در این حکم آورده است:

جناب آقای عبدالمجید جلالی

با سلام و احترام

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس به عنوان پارلمان بخش خصوصی است که برخی از وظایف آن از قبیل ارائه نظر مشورتی در مورد مسائل اقتصادی کشوری به قوای سه گانه، همکاری با دستگاه های اجرایی به منظور اجرای قوانین و مقررات مربوطه به اتاق و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

... می باشد.

در این ارتباط با توجه به تجارب و سوابق ارزشمند حضرتعالی در مدیریت بیش از سه دهه اتاق اصناف بندرعباس و نمایندگی هرمزگان در اتاق اصناف ایران و اشراف کامل به این حوزه مهم و کلیدی به موجب این حکم جنابعالی را به سمت مشاور عالی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس در حوزه اصناف منصوب می نمایم. بدیهی است کلیه بخش های اتاق همکاری لازم را معمول خواهند داشت.

امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره گیری از پشتوانه تجربیات ارزنده سوابق موثر گذشته خود، همچنین با استفاده از کلیه امکانات و ظرفیت های موجود در انجام امور محوله و پیشبرد اهداف و برنامه های اتاق بازرگانی بندرعباس موفق و موید باشید.

محمدرضا صفا رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: اصناف اتاق بازرگانی اتاق بندرعباس اتاق بازرگانی بندرعباس رییس اتاق بازرگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۱۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب ممنوعیت واردات گوشی‌های دکمه‌ای

رییس کمیسیون تخصصی موبایل و لوازم جانبی اتاق اصناف ایران ممنوعیت واردات گوشی‌های دکمه‌ای را تکذیب کرد.

به گزارش مشرق، با اعلام اتاق اصناف ایران، سیدحسین سادات حسینی، رئیس کمیسیون تخصصی موبایل و لوازم جانبی اتاق اصناف ایران اظهار کرد: چندی پیش اخباری مبنی بر ممنوعیت ورود گوشی‌های دکمه‌ای به کشور در رسانه‌ها منتشر شد، اما با اطلاعاتی که از همکاران وزارت صمت دریافت کردیم این خبر تکذیب می‌شود.

بر اساس اعلام اتاق اصناف ایران، وی درباره دلیل انتشار این گونه اخبار توضیح داد: برخی شرکت‌های وارد کننده که با مونتاژ گوشی‌های دکمه‌ای، خود را به عنوان تولید کننده معرفی کرده‌اند، با انتشار این گونه اخبار به دنبال ایجاد انحصار در بازار برای فروش گوشی‌های خود هستند. اما تا کنون این خبر تکذیب شده و ممنوعیتی در این حوزه وجود ندارد.

دیگر خبرها

  • رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی خراسان شمالی از گلایه مندی کشاورزان استان از افزایش قیمت کودهای شیمیایی در آغاز سالجاری خبر داد
  • فرایند استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی در سیستان‌ و بلوچستان آغاز شد
  • برگزاری انتخابات اتاق اصناف کشاورزی در خاتم
  • احتمال کاهش اینتاکدهای مالیاتی تا خرداد
  • رییس حوزه هنری قزوین قائم مقام سازمان سینمایی شد
  • مشاور رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی منصوب شد
  • تکذیب ممنوعیت واردات گوشی‌های دکمه‌ای
  • ممنوعیت واردات گوشی‌های دکمه‌ای تکذیب شد
  • الزام اصناف ورامین به رعایت عفاف و حجاب در محل کسب
  • ممنوعیت اشتغال اتباع در صنوف غذایی البرز