Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از بازی مقابل بحرین گفت: پرونده بازی با هنگ کنگ بسته شده و کار‌های ما در آن مسابقه ارتباطی با دیدار با بحرین ندارد.

خبرگزاری میزان - دراگان اسکوچیچ (سرمربی تیم ملی) در نشست خبری پیش از بازی مقابل بحرین گفت: در مورد اهمیت این بازی، جای صحبت بیشتری نیست. این بازی حیاتی است و اهمیت زیادی برای ما دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بحرین تیم خوبی است و ما احترام زیادی برای آنها قائلیم. تیمی است که سازماندهی خوبی دارد و تلاش‌مان را به کار می‌بندیم تا نتیجه خوبی بگیریم.

وی در پاسخ به این سؤال که تیم ایران اولین بازی خود را در دور برگشت با نتیجه 3 بر یک پشت سر گذاشته و روند آماده‌سازی تیم چطور بوده، عنوان کرد: بازسازی و ریکاوری را انجام دادیم و همچنین تمرینات تاکتیکی را پشت سر گذاشتیم. همه چیز را درباره بازی با هنگ‌کنگ کنار گذاشتیم و دیگر به آن بازی فکر نمی‌کنیم. پرونده آن بازی بسته شد و ارتباطی به بازی با بحرین ندارد.

سرمربی تیم ملی درباره شرایط تیم ایران برای بازی با بحرین، اظهار داشت: همه کارهایی که برای آماده‌سازی تیم لازم بوده را انجام دادیم. تیم از نظر جسمانی خوب است و همه شرایط را برای یک بازی مطلوب آماده کرده‌ایم.

اسکوچیچ در پاسخ به سؤال خبرنگار بحرینی در مورد اینکه بازی رفت دو تیم را دیده‌اید و آیا بازی فردا متفاوت خواهد بود یا نه، گفت: فرقی نمی‌کند که بازی کجا برگزار شود، چه در تهران و چه در بحرین، برای برد بازی می‌کنیم و شرایط برای ما مشابه است. شرایط عادی این بود که میزبانی بازی در ایران بود، اما برخلاف اتفاقات تیم ما با اعتماد به نفس کامل وارد زمین می‌شود. ایمان کامل به تیمم دارم و مطمئنم فردا می‌توانیم نتیجه خوبی بگیریم، اما اگر منظورتان تفاوت با بازی قبل در مورد گرفتن میزبانی سه بازی خانگی ماست و برخلاف سایر تیم‌ها باید چهار بازی در این شرایط آب و هوایی انجام دهیم، بله؛ یک بازی متفاوت است. بازهم تأکید می‌کنم، برای بحرین و سرمربی این تیم احترام قائل هستیم، اما کاملاً آماده مواجهه با این تیم هستیم.

وی در پاسخ به سؤال دیگر خبرنگار بحرینی مبنی بر اینکه آیا نسبت به تیم بحرین شناخت دارد یا نه، تأکید کرد: من تیم شما را به خوبی تیم خودم و مثل کف دستم می‌شناسم.

سرمربی تیم ملی در واکنش به این سؤال که با توجه به صدرنشینی عراق آیا شما رقیب مستقیم خود را بحرین می‌دانید، گفت: تمرکزمان روی بازی بعدی بوده و کاری به این نداریم که کدام تیم صدرنشین است و کدام تیم دوم. بازی بعدی ما با بحرین است و تمام تمرکزمان را روی آن بازی می‌گذاریم.

اسکوچیچ در خصوص اینکه حتماً اشتباهات تیم ملی ایران در بازی رفت را به خاطر دارید و آیا این اشتباهات برطرف شده یا نه، خاطرنشان کرد: شرایط تیم تغییر کرده، مربی جدید آمده، بازیکنان جدید هستند و سبک بازی جدید است. می‌توانم بگویم بازی فردا هیچ ارتباطی به دیدار رفت و سبکی که آن بازی داشت، ندارد.

*تیم ملی ایران در ادامه مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از ساعت ۲۱ فردا (دوشنبه) به مصاف بحرین می‌رود.

بیشتر بخوانید: اسکوچیچ: تنها چیزی که از آن رضایت نداشتم دریافت گل بود/ تمام تمرکز ما روی بازی با بحرین است

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ملی فوتبال جام جهانی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال جام جهانی سرمربی تیم ملی آن بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۱۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب کاملا روس بحرین برای مسابقات کشتی قهرمانی آسیا/قهرمان جهان به بیشکک می‌آید

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم کشتی آزاد بحرین در این مسابقات ۴ نماینده دارد که تمامی آن‌ها روسی الاصل هستند.احمد تاج الدینوف قهرمان جهان و بازی‌های آسیایی در وزن ۹۷ کیلوگرم مطرح‌ترین کشتی گیر بحرینی‌ها در این رقابت‌ها است.
ترکیب تیم بحرین به شرح زیر است:

۷۹ کیلوگرم: خیدیر سیف الدین اف (قهرمان یاشاردوغو ۲۰۲۴)
۹۲ کیلوگرم: ماگومد شریپوف (پنجم جهان ۲۰۲۳)
۹۷ کیلوگرم: احمد تاج الدینوف (طلای جهان، بازی‌های آسیایی و آسیا)
۱۲۵ کیلوگرم: شامیل شریپوف (قهرمان روسیه سال ۲۰۲۰)

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احمدی: پدرم مطمئن بود در هانگژو تاریخ‌سازی می‌کنم
  • سرپرست شمس آذر: عدم تمرکز مانع نتیجه‌گیری شمس آذر شد/ بازی با ذوب‌آهن آغاز دوباره‌ ای برای ماست
  • کعبی: شک نکنید فولاد به جایگاه اصلی اش برمی گردد/ ویسی می خواهد به تیم شهرش کمک کند
  • هندبال در سال ۱۴۰۲| شکست پشت شکست، ناکامی پشت ناکامی/ روز‌های دور از سکو و سهمیه
  • ترکیب کاملا روس بحرین برای مسابقات کشتی قهرمانی آسیا/قهرمان جهان به بیشکک می‌آید
  • باخت تیم ملی تنیس پسران ایران مقابل تایلند
  • سرمربی الهلال و صحبتهای جالب در مورد ماه رمضان
  • ابراز علاقه شدید مردم ترکمنستان به این ستاره تیم ملی ایران
  • اظهارات عجیب و جالب قلعه‌نویی قبل از دیدار با ترکمنستان
  • جواب سرمربی تاجیکستان به مانچینی: فقط بهانه!