Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدعلی پیرسبزی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مسؤولان سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد در سال های گذشته اعتبارات لازم را به حوزه فرهنگ و هنر این استان اختصاص داده اند. 

وی افزود: انتظار می رود که این روند مطلوب و مناسب در سال جاری و سال های آینده نیز در کهگیلویه و بویراحمد با جدیت ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: رشد، ترقی و توسعه همه جانبه کشور و این استان بدون توجه به حوزه فرهنگ و هنر تحقق نخواهد یافت. 

پیرسبزی عنوان کرد: با وجود اعتبارات نامطلوب فرهنگی و هنری کشور و کهگیلویه و بویراحمد در چند سال اخیر و محدودیت های ناشی از بیماری کرونا تاکنون فعالیت های متعددی در حوزه فرهنگ و هنر این استان انجام شده است. 

وی ابراز داشت: چنانچه حوزه فرهنگ و هنر کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ اعتبارات مورد حمایت جدی تر قرار گیرد می تواند در سال های آینده بیش از پیش در کشور مطرح شود. 

برچسب‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد رویدادهای حوزه فرهنگ اعتبارات یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد رویدادهای حوزه فرهنگ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد رویدادهای حوزه فرهنگ اعتبارات یاسوج اخبار کنکور کهگیلویه و بویراحمد حوزه فرهنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۲۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص اعتبار از محل قرارگاه شهید آوینی برای تقویت انجمن های هنری

به گزارش خبرنگار مهر، حسین محمودی فر شامگاه یکشنبه در نشست با رؤسای انجمن‌های هنری که حضور مشاور برنامه ریزی و نظارت راهبردی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، افزود: بهره گیری از پتانسیل و ظرفیت انجمن‌های فرهنگی و هنری از جمله اهداف و سیاست‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

وی افزود: بر این امر واقف هستیم که انجمن‌های فرهنگی و هنری می‌توانند در راستای ارتقا و رونق حوزه فرهنگ و هنر نقش آفرینی کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، تاکید کرد: استان مرکزی مهد پرورش مفاخر، دانشمندان و هنرمندان بزرگی است که در طول تاریخ خدمات ارزنده‌ای را در حوزه‌های مختلف به کشور ارائه کرده‌اند و باید اذعان داشت که انجمن‌های فرهنگی و هنری در این استان در جهت رشد و اعتلای فرهنگ و هنر جامعه به خوبی نقش آفرینی می‌کنند.

وی افزود: امسال شاهد اتفاق خوبی در حوزه فرهنگ و هنر هستیم به طوری که از محل قرارگاه شهید آوینی، برای تقویت انجمن‌های فرهنگی و هنری به خصوص فعالیت‌های تولیدی اعتباراتی اختصاص داده شد تا انجمن‌ها در تولید آثار فاخر و همچنین آموزش و تربیت هنرمندان هزینه کنند.

محمودی فر، زبان هنر را به عنوان رساترین و مؤثرترین زبان انتقال پیام در جامعه یاد کرد و گفت: هنر بر روح و روان انسان‌ها، تأثیری عمیق و ماندگار دارد به همین منظور هزینه در بخش فرهنگ و هنر یک سرمایه محسوب می‌شود که نقش اساسی بر آینده حوزه فرهنگ و هنر خواهد داشت.

کد خبر 6084873

دیگر خبرها

  • رسانه‌ها در ارتباط با مردم و فرهنگ‌سازی نقش مهمی دارند
  • اصحاب رسانه وظیفه سنگینی در تحقق شعار سال برعهده دارند
  • تخصیص اعتبار از محل قرارگاه شهید آوینی برای تقویت انجمن های هنری
  • اعتبارات فرهنگی درست هزینه نمی‌شود
  • اختصاص ۳ همت از محل مسئولیت‌ اجتماعی وزارت نفت به کهگیلویه و بویراحمد
  • راه‌اندازی میدان گازی مختار نیازمند توجه ویژه وزارت نفت است
  • اجرای ۳۳۶ طرح در قالب مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت در کهگیلویه و بویراحمد
  • کهگیلویه و بویراحمد رقم قابل توجهی از صادرات سالانه نفت را دارد
  • ۲۳۸ طرح وزارت نفت در کهگیلویه و بویراحمد به بهره برداری رسید
  • تخصیص اعتبارات احداث سالن ورزشی نابینایان و توان‌یابان در اردبیل