Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@11:02:24 GMT

جوانان ملی‌پوش در اوج آمادگی کافا کاپ

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۴۲۰۹۵

جوانان ملی‌پوش در اوج آمادگی کافا کاپ

تیم ملی فوتبال جوانان زنان ایران آخرین دور آماده‌سازی خود پیش از شرکت در تورنمنت کافا را امروز آغاز کرد.

به گزارش "ورزش سه"، پس از اعلام لیست دعوت‌شدگان به اردوی تیم ملی جوانان زنان ایران، روز گذشته ملی‌پوشان وارد اردو شدند و پس از گذراندن تست کرونا، وارد قرنطینه شدند؛ امروز پاسخ تست همه ملی‌پوشان آمد و مشخص شد مورد کرونایی در اردوی تیم ملی وجود ندارد و این مسئله باعث شد تا اولین جلسه تمرینی تیم ملی جوانان صبح امروز در در زمین شماره یک مرکز ملی فوتبال زیر نظر مریم آزمون برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آزمون در این جلسه تمرینی بار دیگر دستورات تاکتیکی مدنظر خود را برای بازیکنان بازخوانی کرد و آن‌ها نیز در جریان تمرین امروز آن‌ها را انجام دادند؛ تیم ملی فوتبال زنان در حال حاضر آخرین اردوی خود پیش از سفر به تاجیکستان و حضور در تورنمنت کافا را پشت سر می‌گذارد.

کاروان تیم ملی فوتبال جوانان زنان ایران بامداد روز چهارشنبه 19 خرداد ماه تهران را به مقصد دوشنبه تاجیکستان ترک می‌کند تا در تورنمنت کافا به رقابت با تیم‌های افغانستان، تاجیکستان، ازبکستان و قرقیزستان بپردازد.

 

تیم ملی جوانان فوتبال زنان ایران در دو دوره اخیر برگزاری رقابت‌های کافا به عنوان نایب قهرمانی رقابت‌ها دست پیدا کرده است و آزمون امیدوار است در این دوره دختران ملی‌پوش بتوانند عنوان قهرمانی این تورنمنت با حضور تیم‌هایی از آسیای مرکزی را از آن خود کنند.

جوانان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جوانان ملی فوتبال زنان ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۲۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل ارتش: در آمادگی کامل هستیم

به گزارش جام جم آنلاین، سرلشکر عبدالرحیم موسوی در حاشیه رژه ۲۹ فروردین و در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر ما در یک حالت آمادگی برای مقابله با شرارت‌های احتمالی هستیم و آنچه که در سراسر کشور امروز به نمایش گذاشتیم، بخش کوچکی از توانمندی‌ها بود و آن بخشی از تجهیزات که در حالت آماده باش هستند در رژه حضور نداشتند.

فرمانده کل ارتش افزود: آنچه شما امروز دیدید گوشه‌ای از قدرت نیرو‌های مسلح برای دفاع از آرمان‌های کشور و ملت بود، هر تجاوزی که به منافع کشور صورت گیرد با پاسخ محکم و پشیمان کننده‌ای رو به رو خواهد شد و اگر دشمنان اقدامی کنند با تجهیزات مهلک تری پاسخ خواهیم داد.

وی درباره آمادگی نیرو‌های مسلح گفت: نیرو‌های مسلح معمولا با توجه به دشمنانی که کشور دارد در آمادگی همیشگی قرار دارند تا ماموریت‌ها را به بهترین نحو اجرا می‌کنند، همه می‌دانند که دشمنان ما چگونه پیشرفت‌های نیرو‌های مسلح ایران را رصد می‌کنند و به همین خاطر مدت‌ها زیادی است که رجزخوانی گزینه نظامی را کنار گذاشتند و به حرف‌های جدیدی روی آوردند.

فرمانده کل ارتش در پایان خاطر نشان کرد: این روز‌ها همه نیرو‌های ما در سنگر‌های دفاعی آماده هستند تا در برابر احتمالی اقدام متقابل کنند و در آمادگی کامل هستیم تا مأموریت خود را به خوبی انجام دهیم.

دیگر خبرها

  • کاپیتان سابق تیم ملی: فوتبال را دنبال نمی‌کنم
  • زنان پلیس در رژه امروز نیروهای مسلح (عکس)
  • سپاهانی‌ها مسافر تاجیکستان شدند
  • آمادگی ارتش برابر دشمن در حال ‌افزایش است
  • فرمانده کل ارتش: در آمادگی کامل هستیم
  • ارتش امروز با حفظ آمادگی و اقتدار در کنار مردم است
  • دو هرمزگانی به اردوی تیم ملی فوتبال جوانان دعوت شدند
  • تساوی فولادخوزستان در لیگ برتر فوتبال جوانان
  • خانم‌گل فوتبال زنان ایران به کدام تیم و بازیکن ایرانی علاقه دارد؟
  • خانم‌گل فوتبال زنان ایران طرفدار چه تیمی است؟!