Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – شماره ۱۱ تیم ملی که در پرسپولیس پیراهن ۱۹ می پوشد در دیدار با هنگ کنگ بازی در ۳ پست مختلف را تجربه کرد. وحید امیری در ترکیب اصلی به عنوان یک دفاع چپ قرار گرفت و ۵۸ دقیقه برای تیم ملی ایران بازی کرد و اتفاقا با فرارهای تند و تیز خود یک خطر دائمی برای خط دفاع حریف بود.

در دقیقه ۵۸ دراگان اسکوچیچ تصمیم گرفت علیرضا جهانبخش کاپیتان خود را تعویض و میلاد محمدی را جایگزین او کند؛ محمدی مدافع ۲۸ ساله کشورمان که در تیم خنت بلژیک بازی می کند، به زمین رفت و دفاع چپ شد تا وحید امیری یک خط جلوتر برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیری که با خروج علیرضا جهانبخش بازوبند کاپیتانی تیم ملی را هم بر بازو بسته بود در سمت چپ خط میانی با فراغ بال بیشتری جلو کشید و در دقیقه ۶۱ با شوتی زیبا دروازه هنگ کنگ را باز کرد. او که در این دیدار در دو پست بازی کرده بود با تعویض مهدی طارمی نقش جدیدتر هم برعهده گرفت و مکمل کاوه رضایی مهاجم تعویضی تیم ملی شد تا بازی در ۳ پست را برابر هنگ کنگ تجربه کند! 

شاید ندانید اما آن اوایل که یحیی گل محمدی به اجبار و به خاطر محرومیت سعید آقایی از وحید امیری در سمت چپ خط دفاعی استفاده می کرد، این بازیکن خیلی راضی نبود. در لیگ قهرمانان آسیا نیز سعید آقایی کرونا گرفت و از نگاه یحیی گل محمدی بهترین گزینه برای جانشینی او وحید امیری بود. ملی پوش با تجربه ای که دوست داشت در خط میانی بازی کند.

شاید وحید امیری تصور می کرد با بازی در پست غیرتخصصی و دفاع چپ جایگاه او در تیم ملی ایران خراب شده یا از دست برود غافل از آن که… دراگان اسکوچیچ نه تنها مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در گوای هند و وحید امیری را به تماشا نشست بلکه دربی و دیدار پرسپولیس و سپاهان اصفهان را نیز به خوبی نگاه کرد.

مرد کروات حالا یک مدافع چپ رونده و با تجربه پیدا کرده بود که می توانست در ادامه مسابقات انتخابی جام جهانی در بحرین نیز به تیمش کمک کند. شاید خود وحید امیری هم تصور نمی کرد سرمربی تیم ملی ایران بخواهد از فرمول یحیی گل محمدی استفاده و او را دردفاع چپ بگمارد اما این اتفاق افتاد…

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی پرسپولیس وحید امیری دراگان اسکوچیچ پرسپولیس تیم ملی دراگان اسکوچیچ وحید امیری یحیی گل محمدی وحید امیری تیم ملی دفاع چپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۲۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تمرین سال جدید پرسپولیس با حضور اوسمار

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیسی‌ها تمرین امروز را از ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه زیر نظر اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس که از امروز به تمرینات ملحق شد، در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کردند.

تمرین سرخ‌ها در دو روز گذشته بدون حضور سرمربی برزیلی‌شان برگزار شد و این اولین تمرین سرخ‌ها با حضور اوسمار در سال جدید بود. تمرین نسبتا سنگین امروز به مدت ۷۵ دقیقه با کارهای تاکتیکی متفاوت انجام شد.

پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین، انجام تاکتیک‌های متفاوت و حمله به دروازه در قالب سه بازیکن و در ادامه، فوتبال درون تیمی در دستور کار قرار گرفت.

مهدی ترابی هم بعد از پشت سر گذاشتن بیماری سرماخوردگی که از حضور وی در بازی‌های تیم ملی جلوگیری کرد، پس از بهبودی، از امروز به تمرینات تیم ملحق شد.

محمد‌حسین کنعانی‌زادگان و علیرضا بیرانوند نیز با توجه به این که در بازی‌های تیم‌ ملی به میدان رفته بودند، مرخصی بیشتری دارند و بعد از چند روز استراحت به تمرینات تیم ملحق می‌شوند.

دیگر خبرها

  • مقصد غیرمنتظره یحیی گل‌محمدی
  • حمله یک پرسپولیسی به رکورد خاطره انگیز دراگان اسکوچیچ
  • اولین تمرین سال جدید پرسپولیس با حضور اوسمار
  • موافقت اولیه گل‌محمدی با پیشنهاد فدراسیون فوتبال
  • سپاهان 1-0 پرسپولیس؛ رضا اسدی با سوپرگل، یحیی گل محمدی را بدرقه کرد | ماندگارترین‌ها
  • انگیزه بالای وحید امیری در تمرینات پرسپولیس
  • آمادگی شگفت‌انگیز کاپیتان پرسپولیس در سال نو
  • پرسپولیس امروز هم سرمربی ندارد
  • اوسمار به تمرین امروز هم نمی‌رسد
  • اوسمار کی به ایران باز می‌گردد؟