Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور فرمانده پایگاه هوایی اصفهان، فاز اول بوستان بزرگ میدان امام خمینی (ره) این یگان افتتاح شد.


به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو؛ در راستای ارتقای ارائه خدمات روحی و رفاهی به کارکنان و خانواده‌های پایگاه شهید بابایی،  با حضور امیر سرتیپ دوم خلبان سعید فتاح فرمانده این پایگاه، فاز اول بوستان بزرگ میدان امام خمینی (ره) در این یگان افتتاح و به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 امیر سرتیپ دوم فتاح در مراسم افتتاح این بوستان گفت: در راستای ارتقای خدمات روحی و رفاهی به خانواده ها، پروژه بزرگ ساخت پارک تفریحی در میدان امام خمینی (ره) پایگاه هوایی اصفهان به مساحت تقریبی ۲۸ هکتار در چندین فاز در حال انجام است که فاز اول با مساحت ۵۰۰۰ متر مربع با اعتبار تقریبی ۲۵ میلیارد ریال افتتاح و در اختیار خانواده‌های کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت.


وی افزود: همچنین بزرگترین پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در منطقه شمال اصفهان و پایگاه هوایی به عنوان نمادی ارزشی و غرور آفرین با ابعاد  ۱۳ در ۶ متر و در ارتفاع ۴۰ متری در این بوستان به اهتزار در آمد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پایگاه شهید بابایی افتتاح بهره برداری میدان امام خمینی فاز اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۲۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۵۰ هزار خیّر در آذربایجان‌غربی با کمیته امداد همکاری دارند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رضا مهرافروز  افزود: این تعداد بیش از ۱۰ درصد جمعیت آذربایجان غربی را شامل می شود که رقم قابل توجهی به شمار می رود.

وی اضافه کرد: یکی از بزرگترین همکاری خیّران در آذربایجان غربی، حمایت از ایتام و محسنین است که در این راستا ۱۸هزار و ۲۶۱ نفر تحت حمایت نیکوکاران قرار دارند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی ادامه داد: فقط در یک ماه گذشته و ایام منتهی به نوروز، یک هزار و ۵۳۱ میلیارد ریال کمک از سوی خیّران در استان برای نیازمندان پرداخت شده است.

مهرافروز با اشاره به اجرای برخی فعالیت های مختص ماه مبارک رمضان در استان همزمان با سراسر کشور و همراهی خوب مردم نیکوکار آذربایجان‌غربی در این خصوص اظهار کرد: امسال در راستای پخت و توزیع غذای گرم ببن خانواده های تحت پوشش، ۲۰۰ آشپزخانه در سطح استان راه اندازی شده است.

وی گفت: در نیمه نخست ماه مبارک رمضان امسال، بیش از ۶۴ هزار پرس غذای گرم بین ۳۲ هزار خانواده نیازمند در آذربایجان غربی توزیع شده است.

وی افزود: علاوه بر آن، ۳۲هزار و ۷٠٠ نفر از ایتام و خانواده های تحت حمایت از سفره های افطاری کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی در جای جای استان بهره مند شده اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی با اشاره به تعهد ۷۰۰ میلیارد ریالی این نهاد در رمضان امسال اضافه کرد: تاکنون ۳۰۰ میلیارد ریال در راستای طرح اطعام خانواده و کودکان تحت پوشش هزینه شده است.

دیگر خبرها

  • عزم مسئولان برای افتتاح کتابخانه درجه یک دورود در دولت سیزدهم
  • سالن ورزشی شهدای شهر فردوسیه پس از گذشت یک دهه به بهره برداری رسید
  • طرح بوستان بزرگ زندگی نیازمند عزم جدی و بهره برداری تا پایان شورای ششم
  • ۳۵۰ هزار خیّر در آذربایجان‌غربی با کمیته امداد همکاری دارند
  • روند جمع‌آوری گازهای مشعل در ۱۴۰۳ شتاب می‌گیرد/ بهره‌برداری از ان‌جی‌ال ۳۱۰۰ در آینده‌ای نزدیک
  • بهره‌برداری از پروژه روشنایی ناژوان با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار
  • افتتاح نمایشگاه «ماه نگاره‌های آسمانی» در نگارستان امام خمینی(س) اصفهان+تصاویر
  • دو طرح مردمی با اشتغالزایی ٩ نفر در زرند به بهره برداری رسید
  • چرا ادامه تونل غدیر قم بازگشایی نمی‌شود؟
  • اجرای برنامه های فرهنگی در ۶ بوستان شهر قم