Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار مبتلایان به کووید19 استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ دکتر پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون 176 بیمار در بیمارستان های استان بستری می باشند که 83 نفر مبتلای قطعی و 10 نفر از این بیماران در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 48383 نفر بهبود یافته گزارش شده است.

وی اذعان داشت: از 199 نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج که شامل تست های PCR حدود 30 درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، بهمئی و گچساران و از 111 نمونه رپید تست 11 درصد مثبت و بیشترین آمار در شهرستان های گچساران، بویراحمد و بهمئی بودند.

دکتر یزدان‌پناه خاطر نشان کرد: از همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی خواستاریم به منظور جلوگیری از گسترش کرونا دستورالعمل‌های بهداشتی را بیش از پیش رعایت کنند.

وی یادآور شد: چون کرونا در کمین همگان است نباید اجازه داد با سهل انگاری، ساده انگاری و رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی شاهد موج جدیدی از ابتلایان به ویروس کرونا در استان باشیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۳۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در یاسوج

به گزارش جام جم آنلاین،سرهنگ جابر پیوست گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با خودرو‌های هنجار شکن حرکات نمایشی، دور دور، فاقد پلاک، پلاک مخدوش، دستور قضایی، شیشه دودی به جهت ایجاد آرامش و امنیت اجتماعی و برخورد با رانندگانی که به هر نحوی باعث ایجاد مزاحمت و سلب آسایش برای شهروندان می‌گردد در تمام معابر درون‌شهری در سطح استان اجرایی شد. وی افزود: طرح مذکور با هماهنگی دستگاه قضایی استان وبا همکاری یگان امداد شهرستان بویراحمد در شهر یاسوج اجرا که در اجرای این طرح تعداد ۳۷ خودرو متخلف به پارکینگ انتقال داده شد. رئیس پلیس راهور استان کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: که خودرو‌های توقیفی تا پرداخت تمامی مفاصا حساب و رفع شکایت در پارکینگ توقیف و اجازه ترخیص را نخواهند داشت. سرهنگ پیوست در پایان خاطرنشان کرد: از همه شهروندان درخواست داریم با خادمین خود در پلیس راهنمایی و رانندگی همانند سابق همکاری کنند.

دیگر خبرها

  • بدحجابی در کافه‌ها و مطب‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • کش و قوس‌های پل قوسی سی سخت پایان ندارد
  • ۱۵۱۸گازگرفتگی سگ در کهگیلویه و بویراحمد گزارش شد/کودک۹ساله در کما
  • اصلاح الگوی کشت برنج در کهگیلویه و بویراحمد
  • جذب ۱۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات جاده یاسوج به سی‌سخت
  • برای تبیین حجاب باید اقدام فرهنگی و تبلیغی انجام شود
  • انتظار بهره‌برداری از پل چهارم بشار یاسوج ۶ ساله شد
  • شهردار جدید شهر سی سخت معرفی شد
  • کشف سه دستگاه استخراج رمز ارز غیر مجاز در شهر یاسوج
  • اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در یاسوج