Web Analytics Made Easy - Statcounter

تجارت نیوز: مرتضی مصطفوی، کارشناس بازار خودرو: تا مشخص شدن نتیجه انتخابات قیمت خودرو کاهشی خواهد بود اما بعد از انتخابات وابسته به اینکه چه کسی انتخاب شود، وضعیت بازار ارز روشن شده و به نسبت آن، بازار خودرو هم متعادل‌تر می‌شود.

 نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو:نتیجه مذاکرات مهم‌تر از نتیجه انتخابات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم فعلا برای خرید خودرو دست نگه دارند چرا که امکان دارد با احیای برجام قیمت‌ها ریزشی شود.

عبدالله مشکانی، کارشناس بازارهای مالی:در صورت احیای برجام ممکن است قیمت خودروی خارجی تا ۳۰ درصد هم ریزش قیمت را تجربه کند در حالی که خودروی داخلی تحت هیچ شرایطی امکان ریزش قیمتی ندارد.

فربد زاوه، کارشناس صنعت خودرو:انتخابات و احیای برجام ممکن است تاثیر هیجانی کوتاه مدت بر بازار خودرو داشته باشد اما در حال حاضر تولید خودرو کاهش قابل ملاحظه‌ای داشته است و احیای تولید به میزان سال‌های گذشته زمان‌بر است‌.

منبع: فردا

کلیدواژه: بازار خودرو بازار خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۳۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیم سکه همچنان در صدر تقاضا

به گزارش همشهری آنلاین، ظرف چند سال گذشته به‌دلیل رشد شدید قیمت سکه، تقاضا برای خرید نیم و ربع سکه در بازار افزایش یافته و این موضوع سبب شده است که حباب این دو محصول بیشتر از سکه طرح قدیم و جدید باشد. حالا تازه‌ترین آمارها نشان می‌دهند که در بازار مبادله ارز و طلا نیز بیشترین تقاضا مربوط به نیم‌سکه است. طبق اعلام مرکز مبادله ارز و طلای ایران، از زمان آغاز نخستین جلسه حراج سکه تا کنون طی ۱۰جلسه حراج، ۱۱۷هزار و ۷۴۲قطعه سکه فروخته شده که ربع سکه پرتقاضاترین قطعه بوده است.

مروری بر سایر اخبار اقتصادی نیز نشان می‌دهد اغلب تحلیلگران برآورد می‌کنند قیمت طلا و ارز در روزهای آینده کاهش یابد. عباس مسعودی، عضو هیأت‌مدیره اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران در این‌باره می‌گوید: اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، دلیلی برای التهاب بازار و افزایش قیمت وجود ندارد. عده‌ زیادی از تحلیلگران معتقدند بحران‌ها توسط سیاستمداران قابل کنترل است؛ در نتیجه این افراد روند بازار ارز و قیمت طلا را نزولی پیش‌بینی می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

قیمت طلا در کشور برچه اساسی تغییر می کند؟ | پیش بینی از قیمت طلا و سکه در روزهای آینده

همچنین طبق اعلام بانک مرکزی آستانه مجموع مبالغ برداشت از طریق درگاه‌های پرداخت غیرحضوری، از تمامی حساب‌های سپرده غیرتجاری متعلق به مشتری حقیقی در هر مؤسسه اعتباری با افزایش دوبرابری تا ۲میلیارد ریال به‌صورت روزانه و ۱۰میلیارد ریال به‌صورت ماهانه مجاز شد.

بانک مرکزی همچنین اعلام کرد: سال قبل بیش از ۴میلیارد و ۳۰۰میلیون دلار ارز برای واردات دارو و تجهیزات پزشکی تامین کرده است.

همچنین طبق اعلام بورس کالای امروز ۱۵۰۰کیلو زعفران در بورس کالا عرضه خواهد شد. این سبد زعفران که مربوط به تولیدات استان خراسان رضوی است، با قیمت پایه ۹۴میلیون تومان در ازای هر کیلوگرم و با حداقل خرید ۱۰کیلوگرم عرضه می‌شود.

محمود سیجانی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان تهران نیز گفت: سال گذشته ۲۰۰واحد راکد در استان تهران احیا شد و برای امسال هم ۲۰۰واحد دیگر پیش‌بینی شده است.

کد خبر 846766 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ارز - بازار داخلی قیمت طلا و فلزات گرانبها - ایران سکه - قیمت

دیگر خبرها

  • محبوب‌ترین سکه طلا در بازار ایران این سکه است
  • مسکن پس از ماه سرگیجه؛ پیش‌بینی وضعیت آینده بازار
  • نیم سکه همچنان در صدر تقاضا
  • رشد بورس با افزایش تولید خودرو و صادرات محصولات پتروشیمی
  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟
  • قیمت طلا در کشور برچه اساسی تغییر می کند؟ | پیش بینی از قیمت طلا و سکه در روزهای آینده
  • توافق آمریکا برای خرید نفت ایران / بازار انرژی شگفت زده شد!
  • نتیجه دور دوم انتخابات نقش موثر در کارآمدی مجلس آینده دارد
  • کولر آبی بخریم یا گازی؟
  • توافق آمریکا و چین برای خرید نفت از ایران