Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-29@09:58:32 GMT

نظر سعید جلیلی درباره مناظره

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۴۳۵۰۰

نظر سعید جلیلی درباره مناظره

باشگاه خبرنگاران جوان: سعید جلیلی نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری در حاشیه ضبط برنامه‌های انتخاباتی خود در سازمان صدا و سیما، اظهار کرد: وقتی صحبت از جهش و ارز آوری صحبت می‌کنیم لازم است در زمینه‌های مختلف تلاش کنیم.

 

وی افزود: در زمینه نفت یک وقت خام می‌فروشید و گاهی می‌توان آن را تبدیل به فرآورده می‌کنند که تا ۲ هزار دلار درآمد دارد و به دنبال آن اشتغال ایجاد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز به ازای هر یک میلیون تُن مواد پتروشیمی می‌تواند ۲۰۰ میلیون شغل ایجاد کند.

جلیلی گفت: سعی کردیم آنچه که برای جهش کشور لازم است را همواره پاسخ دهیم، در مناظره‌ها رویکرد بنده این بود که در ۴ سال آینده کشور باید جهش پیداکند و برهمین مبنا برنامه‌های خود که می‌تواند منجر به جهش کشور شود را توضیح دهیم.

منبع: فردا

کلیدواژه: سعید جلیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۳۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسترسازی برای استفاده از سپرده‌های مردم در تولید فراهم می‌شود

سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی با بیان اینکه مسئله  جدیدی که در شعار امسال بسیار پررنگ شده موضوع ظرفیت‌های مردمی ، اقتصادی کردن و مشارکت عامه مردم در تولید و اقتصاد است که سال‌های طولانی از این ظرفیت غفلت می‌شد  گفت: پیش از این همواره تصور میشد که با تعداد خاص و محدودی از کارمندان که در دستگاه‌های مختلف کشور هستند امورات اقتصادی کشور قابل انجام است .

وی افزود: همواره تلاش وزارت اقتصاد از شروع دولت  رفع موانع بوده است و یکی از این اقدامات که در این بخش انجام شده راه اندازی درگاه ملی مجوزها بوده است .

خاندوزی گفت: با راه اندازی درگاه ملی مجوزها مردم به سرعت و سادگی می‌توانند مجوزهای خود را دریافت کرده و شروع به کسب و کار کنند.

وزیر اقتصاد بیان کرد: با انتشار  صورت‌های مالی و اطلاعات شرکت‌های دولتی و بدهکاران بانکی و امثال آنها را برای عامه مردم منتشر کردیم تا نظارت ۸۵ میلیون نفری هم در این بخش داشته ایم و  صاحب نظران،منتقدین و اصحاب رسانه کسانی که می‌توانند از این اطلاعات استفاده کنند .

او می گوید: انتشار صورت های مالی  قرار است در سال ۱۴۰۳هم با شتاب بیشتری  ادامه یابد  همچنین استفاده کردن از ظرفیت مدیریتی  سهام‌داران در شرکت های بورسی است.

او گفت: در حال حاضر  ۳۵تا ۳۶  شرکت خوب بورسی وجود دارد  که ۵۰ میلیون نفر سهامدار از جمله سهامدارن سهام عدالت هستند که از ظرفیت های آنها استفاده نشده است و ما می توانیم از این ظرفیت استفاده کنیم.

خاندوزی  بیان کرد:یكی از راهبردهای جدید دولت، باز كردن فضای جدید برای استفاده از فضای مدیریتی است تا بعنوان سهامداران واقعی در همه استان ها نمایندگانی از مردم در پروژهای مهم و سودآور مدیریت و مشاركت داشته باشند.

وی تاکید کرد: ما به استقبال نام گذاری جدید امسال رفتیم و   از سال گذشته در شورای عالی بورس تصمیم گرفته شد در ۶ماهه اول امسال بتوانیم در  تمام ۳۱استان کشور را برای اولین بار این امکان مشارکت در بنگاه‌های بزرگ فولادی ،پتروشیمی،معدنی و غیره که همگی جزو سبد سهام عدالت هستند  برای سال ۱۴۰۳فراهم شود.

خاندوزی با اشاره به بسترسازی لازم برای استفاده از سپرده های مردم در تولید به جای مسیرهای غیرمولد و تورم زا گفت: مقرر شد تا همه وزارتخانه ها ظرفیتهای لازم و سودآور خود را برای سرمایه گذاری و استفاده در تولید و صنعت معرفی و بستر سازی لازم را جهت مشاركت حداكثری مردم اعلام كنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • نوروز ۱۴۰۳ زیر فشار کمرشکن گرانی /فقط رأی می‌خواهند،بعد یادشان می‌رود /هم خسته‌ایم، هم بریده‌ایم/فریادها به گوش دولت می‌رسد؟
  • برنامه ریزی‌های لازم برای برگزاری یادآوری شهدای امدادگر در حال انجام است
  • بسترسازی برای استفاده از سپرده‌های مردم در تولید فراهم می‌شود
  • ستاد انتخابات کشور: در روز انتخابات ۱۲۵۴ نفر دستگیر شدند
  • امکانات لازم برای اسکان مسافران در کمپ گردشگری شرق فراهم می‌شود
  • دیوار مرزی برای کشور لازم است/ در زمینه اتباع خارجی خلاء قانونی داریم
  • واکنش حمید مطهری به بیانیه استقلال درباره تیم ملی
  • مدیریت بهتری را در ستاد سفر شهر اصفهان شاهد هستیم
  • مدیریت بهتری در ستاد سفر شهر اصفهان شاهد هستیم
  • آنروا: تامین منابع لازم برای ادامه امدادرسانی در غزه