Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد امیرخانی معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به وقوع ۲ حادثه کوهستانی در شهرستان‌های کرمان و رفسنجان گفت: امروز بلافاصله و بدون فوت وقت، چهار تیم به محل‌های حادثه اعزام شدند.

او به وقوع حادثه اول در خصوص مفقود شدن فردی در کوه‌های فوسک که برای جمع آوری گیاهان دارویی به این منطقه عزیمت کرده بود، اشاره کرد و افزود: تیم امدادونجات جمعیت هلال احمر کوهستان کرمان در ساعت ۹ صبح به محل حادثه اعزام و پس از ۱۳ ساعت جستجو فرد مفقود شده را با هماهنگی نیروی انتظامی به دامنه کوه انتقال دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به پایان این عملیات در ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه امشب، تصریح کرد: این فرد به مدت ۷۲ ساعت در کوه‌های فوسک کوهپایه سرگردان و مفقود شده بود که همراهان وی پس از ۷۲ ساعت از جمعیت هلال احمر درخواست کمک کردند.

امیرخانی در ادامه با اشاره به وقوع حادثه دوم در محل دره راگه در شهرستان رفسنجان بیان کرد: در پی مصدومیت فردی از ناحیه ساق پا در محل مذکور، بلافاصله دو تیم امدادونجات از جمعیت هلال احمر شهرستان با همراهی عوامل اورژانس در ساعت ۱۷ به محل حادثه اعزام شدند.

معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر استان کرمان افزود: نیرو‌های امدادی پس از ۶ ساعت تلاش موفق شدند، مصدوم را از طریق بسکت فیکس کنند و به محل آمبولانس اورژانس انتقال دهند.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر اخبار حوادث جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۴۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع ۲ سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- رشت طی ۲۴ ساعت گذشته

ایسنا/قزوین سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین از وقوع دومین سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - رشت بر اثر برخورد زنجیره‌ای خودروها با انتقال ۱۰ مصدوم به بیمارستان در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

ناصر صبوری غیاثوند درخصوص وقوع سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- رشت، اظهار کرد: صبح امروز هفتم فروردین برخورد زنجیره‌ای خودروها با یکدیگر در آزاد راه قزوین - رشت اتفاق افتاد.

وی بیان کرد: این تصادف در کیلومتر ۵۷ آزادراه قزوین- رشت و در مسیر شمالی نزدیک تونل ۴۰۰ متری و حوالی طارم روی داد و بلافاصله ۲ تیم امداد و نجات از پایگاه‌های شیرین سو و کوگیر به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین ادامه داد: این حادثه ۱۰ مصدوم برجای گذاشت که پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی چهار مصدوم توسط نجاتگران هلال احمر و ۶ مصدوم توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

بنا بر اعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قزوین، صبوری خاطرنشان کرد: شب گذشته نیز یک حادثه رانندگی در آزادراه قزوین- رشت کیلومتر ۵۰ و نزدیک به طارم سفلی رخ داده بود که ۹ مصدوم برجای گذاشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر کردستان به ۷۱ نفر حادثه‌دیده در طرح نوروزی
  • واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای خراسان جنوبی
  • بهره‌مندی ۱۴۳ هزار مسافر از خدمات امدادگران فارس
  • پوشش امدادی 40 حادثه در طرح نوروزی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی/واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای
  • واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای خراسان جنوبی 
  • مفقودی‌ها سیل «گرمه» توسط امدادگران جمعیت هلال احمر پیدا شدند
  • وقوع ۲ سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- رشت طی ۲۴ ساعت گذشته
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳۵ حادثه‌دیده / بهره‌مندی بیش از ۱۰ هزار نفر از فضای دوستدار کودک
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳۵ حادثه دیده /بهره‌مندی بیش از ۱۰ هزار نفر از فضای دوستدار کودک
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰ شهروند خوزستانی در پی آب‌گرفتگی معابر