Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@21:38:43 GMT

محل استقرار نظامیان آمریکایی به صدا درآمد

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۴۴۵۸۶

محل استقرار نظامیان آمریکایی به صدا درآمد

منابع محلی از شلیک یک فروند موشک به پایگاه "ویکتوریا" در نزدیکی فرودگاه بین المللی بغداد خبر دادند.

به گزارش برنا، پایگاه خبری صابرین نیوز گزارش داد، در پی این حمله آژیرهای هشدار در پایگاه ویکتوریا، محل استقرار نظامیان آمریکایی به صدا درآمد.

همچنین نیروهای آمریکایی مستقر در این پایگاه به حالت آماده باش درآمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صابرین نیوز همچنین تصاویر اولیه از برخورد موشک به پایگاه ویکتوریا را منتشر کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آماده باش آمریکا پایگاه آمریکایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۴۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت شدید به کریات شمونه درپی حمله حزب‌الله


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، در پی پاسخ موشکی حزب‌الله به جنایت اخیر صهیونیست‌ها در جنوب لبنان، رسانه‌های عبری از خسارت شدید به شهرک کریات شمونه که مورد هدف موشک‌های حزب‌الله قرار گرفته است خبر دادند.

نهاد موسوم به موسسه «دفاع مدنی» رژیم صهیونیستی گزارش داد که در پی اصابت بیش از 30 موشک به شهرک کریات شمونه خسارت شدیدی به یک ساختمان وارد شده و یک نفر هم زخمی شد.

روزنامه عبری هاآرتص هم در گزارشی به همین منظور از خسارات شدید مادی به شهرک کریات شمونه و کشته شدن دست کم یک نفر در حمله موشکی حزب‌الله خبر داد.

رسانه‌های عبری در ادامه گزارش دادند که امروز کریات شمونه صبح بسیار سختی داشت و موشک‌های زیادی به سمت این شهرک شلیک و خسارات زیادی نیز وارد شده است.

 

بر اساس این گزارش، گروه های آتش‌نشانی اسرائیل در شمال بعد از حمله موشکی حزب‌الله در چندین منطقه از کریات شمونه و اطراف آن مشغول خاموش کردن آتش‌های ناشی از این حمله هستند.

در ادامه جنایات صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان در جنوب لبنان، نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز (چهارشنبه) دست به جنایت دیگری در جنوب لبنان زد و این بار یک مرکز پزشکی و درمانی را هدف قرار داد.

به‌ گزارش شبکه المیادین، ارتش صهیونیستی در یک حمله هوایی ساختمان «جمعیت پزشکی اسلامی» در روستای الهباریه در جنوب لبنان را هدف قرار داد که این حمله تاکنون حداقل 7 شهید در پی داشته است.

در پاسخ به این جنایت صهیونیست‌ها، حزب‌الله بلافاصله اقدام به انجام عملیات نظامی علیه مواضع اشغالگران کرده و با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی در حمایت از مردم استوار غزه و نیز مقاومت شجاع و شریف آن و همچنین در پاسخ به جنایتی که دشمن صهیونیستی در منطقه الهباریه مرتکب شد، ساعت 8 صبح امروز چهارشنبه شهرک کریات شمونه و فرماندهی تیپ 769 ارتش اشغالگر در پادگان کریات شمونه را با ده‌ها موشک هدف قرار دادند.

دیگر خبرها

  • فنلاند: معاهده دفاعی با آمریکا حاکمیت ما را تضعیف خواهد کرد
  • آتش نشانی زنجان به حالت آماده‌باش درآمد
  • خسارت شدید به کریات شمونه درپی حمله حزب‌الله
  • چین با موفقیت یک ماهواره جدید پرتاب کرد
  • کی‌یف: احتمال استقرار نظامیان اروپایی در اوکراین وجود دارد
  • بازداشت 7800 فلسطینی در کرانه باختری از هفتم اکتبر تاکنون
  • شلیک بیش از ۵۰ موشک از لبنان به سمت الجلیل و جولان اشغالی
  • پیش‌بینی سردار نقدی از روز آویزان کردن نظامیان آمریکایی از تیرهای برق | این عالم صاحب دارد
  • استقرار تیم‌های امدادی در ۱۰۴ نقطه خراسان جنوبی
  • انفجار مقر جنبش فتح در نابلس/ راهپیمایی حمایت از غزه در طولکرم