Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سعید بیاتیان» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بحث فاصله‌گذاری در اتوبوس‌ها برای حفظ سلامت مسافران انجام می‌شود و کاورکشی در قسمت راننده نیز در تمام اتوبوس‌ها انجام شده است.

وی بیان کرد: نظارت ویژه روزانه بر فعالیت رانندگان و مسافران به لحاظ الزام استفاده از ماسک انجام می‌شود و شرایط خوبی در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اتوبوس‌های حمل و نقل درون شهری اراک وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست شهرداری اراک ادامه داد: نظارت بر عملکرد و فعالیت تاکسی‌رانان اراکی نیز روزانه از سوی بازرسان انجام می‌شود و هیچ راننده‌ای اجازه سوار کردن بیش از ۲ مسافر در صندلی عقب خودرو  را ندارد.

بیاتیان عنوان کرد: افزایش نرخ تاکسی‌ها در سال جدید و از ابتدای سال در راستای کاهش تعداد مسافر و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی بوده و مردم در صورت مشاهده تخلف و سوار شدن سه مسافر در صندلی عقب مراتب را از طریق شماره ۱۳۷ و یا شماره اداره بازرسی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک به شماره ۴۱۳۰۵۰۰ اطلاع دهند.

وی گفت: بر اساس مصوبه ستاد جدید مدیریت مقابله با کرونا، شیوه پروتکل‌های بهداشتی در آرامستان اراک تغییر کرده و بر اساس روش جدید اقدام می‌شود.

سرپرست شهرداری اراک افزود: حضور در آرامستان‌های اراک با تردد خودور بلامانع است اما ورودی آرامستان‌ها و در زمان دفن اموات کنترل می‌شود و بر تعداد شرکت کنندگان در آیین خاکسپاری کنترل ویژه صورت می‌گیرد و تنها اجازه به تعداد محدودی برای شرکت در آیین دفن اموات داده می‌شود.

بیاتیان عنوان کرد: ساماندهی وانت‌بارها و بازار روزها از دیگر مورادی است که در راستای کاهش شیوع ویروس کرونا در کلانشهر اراک از سوی شهرداری با جدیدت دنبال می‌شود.

وی گفت: ضدعفونی و گندزدایی موردی نیز از سوی شهرداری اراک انجام می‌شود و در این راستا مواد استفاده شده بر اساس استانداردهای تعیین شده از سوی مرکز بهداشت است.

اراک مرکز استان مرکزی است و در این منطقه ۶۸۰ هزار نفر جمعیت زندگی می‌کند.

برچسب‌ها ویروس کرونا اراک استان مرکزی وزارت کشور مدیریت شهری شهرداری اراک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اراک استان مرکزی ویروس کرونا اراک استان مرکزی وزارت کشور مدیریت شهری شهرداری اراک اخبار کنکور انجام می شود شهرداری اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۵۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود ۴۵۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان مشهد

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: براساس مصوبات شورای اسلامی شهر، شاهد ورود بیش از ۴۵۰ دستگاه اتوبوس جدید خواهیم بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، مجید نژادحسین در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از ابتدای فعالیت شورای ششم تاکنون، پیوسته پیگیر نوسازی و بهسازی ناوگان اتوبوسرانی بوده‌ایم، اظهارداشت: برهمین اساس، مجوز انعقاد قرارداد خرید 450 دستگاه اتوبوس را به شهرداری دادیم.

وی گفت: این موضوع در قالب 3 قرارداد توسط شهرداری مشهد دنبال می‌شود که قرارداد اول، منعقد شده و در مرحله آزمایش فنی و تحویل 100 دستگاه اتوبوس و مقدمه‌سازی برای ورود آنها هستیم.

نژادحسین با بیان اینکه قرارداد دیگر، مربوط به خرید 130 دستگاه میدل‌باس بود، افزود: 30 دستگاه از این میدل‌باس‌ها تحویل شده ولی 100 دستگاه باقی‌مانده بخاطر تحریم‌ها و نقص‌های فنی و ... امکان تحویل به شهرداری را نداشت.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تصریح کرد: برهمین اساس، مقرر شد معادل این یکصد دستگاه میدل‌باس، 59 دستگاه اتوبوس شهری خریداری و تحویل شهرداری مشهد شود.

نژادحسین با بیان اینکه در گام نخست، 10 دستگاه اتوبوس از این 59 دستگاه در اسفندماه سال گذشته تحویل و وارد چرخه خدمات‌رسانی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی شد، گفت: مابقی این اتوبوس‌ها نیز ماهانه بین 10 تا 15 دستگاه تحویل شهرداری می‌شود؛ نقطه عطف این اتوبوس‌ها، تحویل یک دستگاه‌ اتوبوس برقی به صورت آزمایشی در اردیبهشت‌ماه است.

وی افزود: اولویت بکارگیری این اتوبوس‌ها در مسیرهایی است که سرفاصله زمانی آنها بیش‌ از حد بوده و باید این سرفاصله کاهش یابد.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌‎ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد اظهارکرد: یکی دیگر از قراردادها نیز مربوط به خرید 250 دستگاه اتوبوس بوده که 200 اتوبوس، 12 متری و 50 دستگاه نیز 18 متری دو کابین است.

نژادحسین گفت: توافقات کلی روی این قرارداد صورت گرفته و امیدواریم تا نیمه اول اردیبهشت‌ماه شاهد انعقاد آن باشیم؛ روند ورود این ناوگان، از چند ماه پس از انعقاد قرارداد آغاز می‌شود.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • ممنوعیت دریافت وجه نقد توسط ناوگان اتوبوسرانی درون شهری ارومیه
  • اراک؛ مقصد بعدی اتوبوس های برقی/ درخواست از دولت برای احداث ایستگاه های شارژ
  • ورود ۴۵۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان مشهد
  • اجرای ویژه برنامه‌های روز جهانی زمین پاک در اراک
  • فعالیت اتوبوس‌های برقی نقطه تحولی در حمل و نقل درون شهری است
  • اعمال نرخ جدید کرایه وسایل نقلیه عمومی درون‌شهری در مراغه
  • افزایش 14 درصدی نرخ کرایه اتوبوس درون‌شهری یزد
  • اهتمام مدیریت شهری اهواز بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام
  • افزایش سفرهای اتوبوس‌های درون‌شهری یزد
  • مکان احداث دومین پارک بانوان اراک مشخص می‌شود