Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@20:10:20 GMT

«سعید جلیلی» کاندیدای پوششی نیست

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۴۵۲۱۰

«سعید جلیلی» کاندیدای پوششی نیست

ایسنا/همدان رئیس ستاد انتخابات «سعید جلیلی» در استان همدان گفت: آقای جلیلی کاندیدای پوششی نیست و برای تمام امور کشور برنامه دارد.

مسعود جلیلوند در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه آقای جلیلی به رئیس جمهوری فکر نمی‌کنند بلکه به ریاست جمهوری، کابینه‌ها و فردای انتخابات فکر می‌کند، مطرح کرد: وی از سال ۹۲ مسئله تشکیل دولت در سایه را داشتند و در سال ۹۴ مقام معظم رهبری به او مأموریت دادند که نخ تسبیح نیروهای انقلاب باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تیم آقای جلیلی تمام کارگروه‌های تخصصی به موازات وزارتخانه‌ها در سایه به دولت کمک کردند و باز هم اگر او به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود، کار خود را ادامه خواهد داد.

وی در رابطه با سفرهای متعدد استانی آقای جلیلی به همدان، توضیح داد: آقای جلیلی در حدود ۹ ماه پیش در آخرین سفر سه روزه‌ به همدان، از نیروگاه شهید مفتح که آب‌های زیرزمینی را بالا کشیده و منطقه کبودراهنگ را با یک خشکسالی عجیبی در زمینه کشاورزی منطقه روبرو کرده و صنعت کشاورزی را از بین برده، بازدیدی انجام داد همچنین وی می داند که روستای ویان در مسئله تولید مانتو، روستای کردآباد در تولید لباس تریکو بچه‌گانه، روستای نگارخاتون در تولید ادوات و آلات کشاورزی، روستای لتگاه در تولید جوراب، روستای شورین در حوزه کشاورزی و برای تریلی سازان صالح آباد برنامه و فعالیت دارند.

جلیلوند با بیان اینکه موضوع مهم همدان مسئله آب است و الان سد آب ندارد، مطرح کرد: آقای جلیلی در هشت سال گذشته از تمام کشور بازدید کرده و برای تمام مسائل و مشکلات علمی، آموزشی، اقتصادی، معیشتی، فرهنگی و سیاسی برنامه دارد و الان آماده است تا فضای کشور را از دوقطبی نجات دهد.

رئیس ستاد انتخابات «سعید جلیلی» در استان همدان در رابطه با برنامه‌های اقتصادی و معیشتی آقای جلیلی، بیان کرد: در حال حاضر اساسی‌ترین مشکل کشور در بحث اقتصاد و معیشت است و اصلی‌ترین برنامه‌های دکتر جلیلی نیز در همین راستا است.

وی در رابطه با دیدگاه آقای جلیلی در سیاست خارجه توضیح داد: آقای جلیلی مخالف تعامل با دنیا نیست اما نباید این تعامل فقط با چند کشور غربی باشد همچنین مذاکرات با کشورها ممکن است در یک‌ موضوعی تعاملی و در موضوعی دیگر تقابلی باشد و مذاکراتی صحیح است که به نفع مردم باشد.

جلیلوند با بیان اینکه انرژی هسته‌ای تکنولوژی روز دنیا است، گفت: ما نمی‌توانیم از نانوتکنولوژی فاصله بگیریم و باید علم را تبدیل به ثروت کنیم بنابراین برنامه‌های دکتر جلیلی در مورد انرژی هسته‌ای به صورتی است که عقب‌ماندگی‌های چند سال گذشته را جبران کند. کشور ما غنی است اما مدیریت و برنامه ریزی نداریم که آقای جلیلی برای ریزترین مسائل کشور برنامه دارد.

وی در رابطه با برنامه آقای جلیلی برای مهار پاندمی کرونا توضیح داد: آقای جلیلی اعتقاد به کارگروهی و شایسته سالاری دارد و ملاک وی برای انتخاب افرادی که بتوانند پاندمی کرونا را کنترل کنند، حزب‌گری نیست و اگر ببیند یک نفر توانمند است بدون نگاه سیاسی از او استفاده می‌کند.

وی در رابطه با صحبت‌هایی که آقای جلیلی در مورد افزایش ظرفیت پذیرش در برخی رشته‌های آموزش عالی داشت، اظهار کرد: اگر بخواهیم به صورت دقیق بررسی کنیم باید جامعه هدف، میزان سنجی و امکان سنجی انجام دهیم و الان ما ۸۰ میلیون جمعیت داریم بنابراین باید ظرفیتی متناسب با جمعیت درنظر بگیریم اما برای مقابله با مشکلاتی که در حوزه مافیای کنکور وجود دارد و پول‌های کثیفی که جابه‌جا می‌شود، باید یک فرد سلیم‌النفسی که اهل رانت و سفارش نباشد و جهادی مدیریت کند، وجود داشته باشد.

جلیلوند با بیان اینکه ما الان با متولدین دهه‌های ۶۰، ۷۰، ۸۰ مواجه هستیم و کار با این افراد متفاوت است، مطرح کرد: در حال حاضر تمام سفرهای استانی و برنامه‌های دکتر جلیلی در سایت‌های حیات طیبه و رجا نیوز و همچنین صفحه اینستاگرامی وی وجود دارد.

وی در رابطه با فعالیت انتخاباتی برخی نمایندگان مجلس، تصریح کرد: وظایف نمایندگان مجلس، تصویب قانون و رسیدگی به حوزه‌های انتخاباتی خود است و آنها نباید دخالتی در انتخابات ریاست جمهوری داشته باشند چراکه قرار است براساس قانون اساسی نمایندگان مجلس به عملکرد دولت نظارت داشته باشند و سپس عملکرد رئیس جمهور و عملکرد دولت و کابینه را ارزیابی و از آنها سوال کنند.

رئیس ستاد انتخابات «سعید جلیلی» در استان همدان در پایان با بیان اینکه آقای جلیلی به صورت مستقل شرکت کرده است، گفت: دکتر جلیلی حضور پوششی در انتخابات را فریب مردم می‌داند، وی پوششی نیست و تا آخرین روز انتخابات حضور دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات ۱۴۰۰ سعيد جليلي کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ستاد انتخابات آقای جلیلی سعید جلیلی دکتر جلیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۵۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز انتخابات مجلس هندوستان

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از دهلی نو؛ فرایند جمع آوری آرای بزرگترین انتخابات جهان از امروز در پرجمعیت کشور دنیا آغاز شد.
با اعلام کمیسیون انتخابات هند، هجدهمین دوره انتخابات مجلس نمایندگان این کشور از امروز آغاز شد.
با توجه به جمعیت ۹۶۹ میلیون نفری واجدان شرایط رای دادن و ضرورت تامین امنیت شعب اخذ رای انتخابات در هفت مرحله برگزار می‌شود که مرحله اول آن امروز برگزار شد.
در این مرحله بیش از ۱۸۶ میلیون نفر می‌توانند سرنوشت ۱۰۲ صندلی مجلس نمایندگان این کشور را تعیین کنند.
امروز مردم برخی شهر‌ها در ۲۱ ایالت و قلمرو اتحادیه مرکزی پای صندوق‌های رای رفتند. پیش‌بینی می‌شود در انتخابات کنونی بیش از ۶۰ درصد واجدان شرایط رای دادن مشارکت کنند. جمعه بعد مرحله دوم انتخابات برگزار می‌شود انتخابات مجلس نمایندگان هند دوازدهم خرداد به پایان میرسد و سه روز بعد نتایج آن اعلام می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

راجیو کومار: رییس کمیسیون انتخابات هند
شهروند 

دیگر خبرها

  • نشست مطالبه گری به‌وقت دانشجو با حضور فرماندار کرمانشاه
  • آغاز انتخابات مجلس هندوستان
  • مجلس نظارت در حوزه ورزش را بیشتر کند
  • اسکواش استان همدان رتبه پنجم کشور را در سال ۱۴۰۲ کسب کرد
  • برنامه مدون اقتصادی همدان منطبق با تحقق شعار سال تکلیف شد
  • شعار سال باید در ابعاد مختلف تحقق یابد
  • ۲۲ روز مانده تا دومین مرحله انتخابات مجلس دوازدهم
  • حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
  • برنامه پشتیبانی شهرداری تهران برای دور دوم انتخابات مجلس
  • حضور داوطلب ریاست فدراسیون دوومیدانی در همدان