Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون ۱۷۶ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری می‌باشند که ۸۳ نفر مبتلای قطعی و ۱۰ نفر از این بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۴۸۳۸۳ نفر بهبود یافته گزارش شده است.

وی اذعان داشت: از ۱۹۹ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج که شامل تست‌های PCR حدود ۳۰ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستانهای بویراحمد، بهمئی و گچساران و از ۱۱۱ نمونه رپید تست ۱۱ درصد مثبت و بیشترین آمار در شهرستان‌های گچساران، بویراحمد و بهمئی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



یزدان‌پناه خاطر نشان کرد: از همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی خواستاریم به منظور جلوگیری از گسترش کرونا دستورالعمل‌های بهداشتی را بیش از پیش رعایت کنند.

وی یادآور شد: چون کرونا در کمین همگان است نباید اجازه داد با سهل انگاری، ساده انگاری و رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی شاهد موج جدیدی از ابتلایان به ویروس کرونا در استان باشیم.

کد خبر 5228824

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی یاسوج پرویز یزدان پناه شیوع کرونا انتخابات 1400 ویروس کرونا سالروز ارتحال امام خمینی امام خمینی ره بوشهر آمار کرونا کرمانشاه قیام 15 خرداد گرگان خطبه های نماز جمعه مشارکت مردم در انتخابات اردبیل عکس استانها سالروز رحلت امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۵۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد از پیش‌بینی هشت مرکز خرید گندم تضمینی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، ابوالحسن صداقت‌کیش، امروز_ سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن فصل برداشت غلات راه‌اندازی هشت مرکز خرید تضمینی گندم در مناطق مختلف این استان پیش‌بینی شده است.

وی افزود: در سال‌جاری هر کیلوگرم گندم «سیلویی» به نرخ ۱۷۵ هزار ریال و هر کیلوگرم گندم «دوروم» به نرخ ۱۸۰ هزار ریال از بهره‌برداران استان خریداری می‌شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: کالیبره کردن باسکول‌ها به‌منظور اندازه‌گیری دقیق وزن محصولات، تأمین کارشناسان ذی‌حساب و تشخیص خرید محصولات و آماده‌سازی مراکز خرید برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای خرید تضمینی گندم در استان است.

وی تصریح کرد: پول خرید تضمینی محصولات زراعی نیز یک تا حداکثر هفت روز پس از تحویل محصولات به حساب بهره‌برداران واریز می‌شود.

صداقت‌کیش خاطرنشان کرد: بهره‌بردارانی که قصد فروش محصولات خود به دولت را دارند، مشخصات و شماره حساب خود را به‌طور دقیق در سامانه خرید تضمینی وارد کنند تا روند پرداخت مطالبات آنان در کمترین زمان ممکن صورت گیرد.

کد خبر 747214

دیگر خبرها

  • ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته معلم اجرا می‌شود
  • جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • ابراز خرسندی شهروندان گچساران از مرمت و بهسازی گلزار شهدا + فیلم
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس کهگیلویه وبویراحمد
  • آغاز مرحله جدید طرح یسنا در کهگیلویه و بویراحمد
  • زنگ سلامت در ۳۰۰۰مدرسه کهگیلویه وبویراحمد نواخته شد
  • نواخته شدن زنگ سلامت در۳ هزار مدرسه کهگیلویه وبویراحمد
  • انتقال نخستین سری از تابلو عکس آماده شده شهدا به شهر گچساران
  • تأمین زمین ۲۳۵۴ خانوار کهگیلویه و بویراحمدی در قالب طرح جوانی جمعیت