Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@00:33:54 GMT

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به نتانیاهو هشدار داد

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۴۵۶۸۷

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به نتانیاهو هشدار داد

در پی تهدیدهای حماس درخصوص برگزاری راهپیمایی شهرک نشینان موسوم به "راهپیمایی پرچم‌ها" که قرار است روز پنجشنبه در قدس برگزار شود، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی نسبت به انفجار اوضاع اطراف مسجدالاقصی به نخست وزیر موقت این رژیم هشدار داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه ۱۲ اسرائیل، گابی اشکنازی، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در پیامی به بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم خواستار تشکیل جلسه برای بررسی وضعیت حساس شهر قدس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از نتانیاهو خواست "راهپیمایی پرچم ها" را که قرار است در آن هزاران شهرک نشین صهیونیستی در منطقه باب العامود در مرکز قدس اشغالی شرکت کنند، لغو یا محل برگزاری این راهپیمایی را تغییر دهد.

اشکنازی گفت، درباره قدس حساسیت‌های بین المللی زیاده شده است.

پیش از این روزنامه معاریو نوشت، پلیس رژیم صهیونیستی با برگزاری راهپیمایی هزاران شهرک نشین در مرکز قدس اشغالی موافقت کرده است که به درخواست سازمان های راستگرای افراطی برگزار می‌شود.

این راهپیمایی با نام "راهپیمایی پرچم ها" از باب العامود، یکی از درب های قدیمی قدس از خیابان های البلده شروع می شود و تا دیوار براق ادامه دارد.

قرار بود این راهپیمایی که در آن بسیاری از پرچم های رژیم صهیونیستی حمل خواهد شد، ماه میلادی گذشته همزمان با سالروز اشغال قدس شرقی در سال ۱۹۶۷ (براساس تقویم عبری) برگزار شود اما به دلیل حمله رژیم صهیونیستی به غزه و بروز تنش در قدس شرقی و دیگر مناطق فلسطین به تعویق افتاد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گابی اشکنازی راهپيمايي بنیامین نتانیاهو رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۵۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیوید کامرون خطاب به نتانیاهو: درگیری را تشدید نکنید

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، دیوید کامرون با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق)، ادعا کرد: پس از حمله وحشتناک ایران به (رژیم) اسرائیل سفر کردم تا همبستگی خود را نشان دهم.

وزیر خارجه انگلستان بدون اشاره به اقدامات غیرقانونی، تنش‌زا و بی‌ثبات کننده رژیم صهیونیستی در منطقه به بیان این نکته بسنده کرد که هر گونه واکنشی (به پاسخ ایران) باید تا حد امکان کمترین تاثیر را بر تشدید درگیری‌ها داشته باشد.

وی افزود که در جریان دیدار با نخست وزیر و وزیر خارجه رژیم صهیونیستی تصریح کرده است که ما باید تمرکز خود را بر دریافت کمک‌های بیشتر به غزه و خروج گروگان‌ها (اسرای اسرائیلی) حفظ کنیم.

کامرون پیشتر هم در گفتگو با خبرنگاران در اراضی اشغالی گفته بود که مشخص است که اسرائیلی‌ها در حال تصمیم‌گیری برای اقدام (نظامی) هستند. امیدواریم که اقدام آنها تا جایی‌که ممکن است باعث تشدید نشود و همانطور که گفتم، هوشمندانه و در عین حال قوی باشد.

وزیر خارجه انگلیس در تداوم حمایت بی‌دریغ لندن از رژیم صهیونیستی، گفت: ما خواهان وضع تحریم‌های هماهنگ علیه ایران هستیم. بریتانیا در چارچوب نظام تحریمی خود، سپاه پاسداران و ده‌ها نفر در ایران را تحریم کرده است، اما به نظرم ما می‌توانیم اقدامات بیشتری را صورت دهیم تا نشان دهیم که در یک جبهه هستیم.

دیگر خبرها

  • وزیر خارجه ایران: نتانیاهو باید مهار شود +فیلم
  • وزیر خارجه ایران: نتانیاهو باید مهار شود
  • جزئیات دعوای نتانیاهو با وزیرخارجه آلمان
  • انگلیس درخواست نتانیاهو برای «تروریستی» خواندن سپاه را رد کرد
  • گزارش تلویزیون رژیم صهیونیستی از مشاجره و دعوای نتانیاهو با بربوک
  • درگیری لفظی میان نتانیاهو و وزیر خارجه آلمان
  • نتانیاهو از ترس بازداشت دست به دامن انگلیس و آلمان شد
  • دیوید کامرون خطاب به نتانیاهو: درگیری را تشدید نکنید
  • کامرون خطاب به نتانیاهو: درگیری را تشدید نکنید
  • اهداف سفر وزیر خارجه انگلیس به رژیم صهیونیستی دعوت به خویشتنداری