Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@12:39:27 GMT

پلنگ گرسنه دختر 4 ساله را در جشن تولد خورد

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۴۵۷۴۹

پلنگ گرسنه دختر 4 ساله را در جشن تولد خورد

پلنگ گرسنه دختر 4 ساله را در روز جشن تولد برادرش با خورد.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از دیلی میل، قربانی 4 ساله " آدا یاسرمیر" در حال قدم زدن در باغ خانگی شان در شهر "سریناگر " هند بوده که یک پلنگ به حیاط خانه شان وارد شده و او را با خود برده و خورده است.

--- ---

اعضای خانواده قربانی استخوان های این دختر 4 ساله را در منطقه جنگلی نزدیک خانه اش پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنا بر گزارش های پلیس اعضای خانواده به دنبال وی بوده اند تا کیک تولد برادرش را ببرد که متوجه ناپدید شدن او شده و جستجوها برای یافتن قربانی آغاز شده است.
به گفته پدر قربانی دخترش برای بریدن کیک تولد ابتدا لباس باربی مورد علاقه اش را پوشیده و با عروسکش به طبقه پایین خانه آمده اما به سمت حیاط حرکت کرده و در همین زمان  پلنگی که در نزدیکی خانه شان پرسه می زد او را با خود برده است.
در پی این حادثه دهها تن از اعضای خانواده ها برای تسلیت خود را به محل حادثه رسانده اند تا با خانواده قربانی ابراز همدردی کنند.

"راشد نقاش" ، ازحیات وحش منطقه ای در کشمیر ، گفت که اداره حفاظت از محیط زیست منطقه مقصر مرگ نیست.
او گفت :ما طی چهار سال گذشته بارها و بارها موضوع  کودکان و حضور حیوانات وحشی را با وزارت جنگل مطرح کرده ایم."
"ما یک کمپین دقیق خانه به خانه برای آموزش مردم در مورد تهدید و اقدامات پیشگیرانه ای که باید برای ایمنی آنها  مقابل حیوانات وحشی انجام شود ، آغاز کردیم. 
وی افزود: ما از آنها خواستیم که به بچه ها اجازه ندهند هنگام سحر و پس از غروب خورشید از خانه خارج شوند .خانه دختر 4 ساله  در نزدیکی منطقه جنگلی است و هیچ حصارکشی ایمنی برای جدا کردن دو منطقه وجود ندارد.
وی گفت: "این خانواده دارای خرگوش و مرغ بوده پلنگ گرسنه برای شکار این حیوانات وارد حیاط شده  و این دختر تنها هنگام غروب درحیاط بوده که  مورد حمله قرار گرفته است."

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: دختر 4 ساله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۵۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت تصویر پلنگ نر در منطقۀ حفاظت‌شدۀ دربند مشکول

منطقه شکار ممنوع دربند مشکول در قسمت جنوب استان اردبیل و در مرز شهرستان گیوی در اطراف رودخانه بزرگ و دایمی قزل اوزن قرار گرفته‌است. این منطقه به دلیل داشتن گونه‌های مختلف جانوری تحت حفاظت قرار گرفته‌است.

کد خبر 745489

دیگر خبرها

  • (عکس) جشن تولد دختر رونالدو
  • یک کشته در فروشگاه لباس
  • قتل فروشنده به دست دختر ۱۱ ساله
  • دختر ۱۱ ساله فروشنده مزون لباس را با چاقو کشت
  • کشف جسد پسر ۳۲ ساله در یاسوج
  • غرق شدن دختر 8 ساله در توکهور و هشتبندی میناب
  • ماجرا مفقودی ۳ دختر چوپان در کرمان
  • حکم مرگ برای مادر و ۲ فرزندش در محکمه خانوادگی
  • ثبت تصویر پلنگ نر در منطقۀ حفاظت‌شدۀ دربند مشکول
  • ثبت تولد ۳ قلوها در اصفهان ۱۴۰۳ + عکس نوزادان