Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@22:11:19 GMT

تصادف فجیع اتوبوس 30 کشته و زخمی برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۴۵۷۵۸

تصادف فجیع اتوبوس 30 کشته و زخمی برجای گذاشت

تصاف یک دستگاه اتوبوس مسافربری با یک دستگاه کامیون در جاده کوثر- سرچم در استان اردبیل روز دوشنبه موجب جان باختن یک نفر و مصدوم شدن 30 نفر دیگر شد.

به گزارش برنا؛ عزت الله ضربی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: این حادثه  صبح امروز در کیلومتر 90 جاده کوثر _ سرچم (حوالی بخش فیروز آباد شهرستان کوثر)  اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزت الله ضربی افزود: 10 نفر از مصدومان  این حادثه توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی شهرستان‌های کوثر و خلخال انتقال و جسد متوفی حادثه نیز بعد از رهاسازی تحویل شهرداری  گیوی شد.

او بیان کرد: همچنین 19 نفر از مصدومان حادثه توسط نیروهای  اورژانس به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

به گفته او  هفت تیم عملیاتی از جمعیت هلال احمر شهرستان‌های کوثر و خلحال متشکل از 18 نفر نجاتگر با هفت دستگاه خودروی امدادی به محل حادثه اعزام شده و اقدام به امدادرسانی به آسیب دیدگان حادثه کردند.

ماموران راهنمایی و رانندگی استان اردبیل مشغول بررسی حادثه هستند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر جاده جمعیت هلال احمر مراکز درمانی راهنمایی و رانندگی اتوبوس تصادف کشته زخمی اتوبوس مسافربری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۵۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ مصدوم در حادثه انحراف اتوبوس در محورمیمه به گلپایگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس جمعیت هلال احمر بخش میمه گفت: در پی گزارشی از انحراف یک دستگاه اتوبوس ازجاده دراین محور در بامداد امروز، سه گروه عملیاتی هلال احمراز پایگاه قرقچی میمه به محل حادثه اعزام شدند.
محمدجواد نوروزی افزود: نیرو‌های هلال احمر پنج نفر از مصدومان این حادثه را به بیمارستان حضرت محمد میمه و ۶ مصدوم دیگر را هم به بیمارستان شهرستان گلپایگان منتقل کردند.

دیگر خبرها

  • ۷ فوتی و مصدم بر اثر تصادف در خراسان شمالی
  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • ۱۱ مصدوم در حادثه انحراف اتوبوس در محورمیمه به گلپایگان
  • تصادف در محور لردگان جان یک نفر را گرفت
  • شتر عامل مصدوم شدن ۸ نفر در تصادف زنجیره‌ای
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران