Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مهر، رادوشوویچ به دلیل عدم دریافت مطالبات خود تصمیم به ترک تمرینات پرسپولیس بازگشت به زادگاه خود شد. رادو که در فصل جاری همچون چهار سال گذشته روی نیمکت سرخپوشان دوخته شده بود به دلیل بدهی خود از سال گذشته و فصل جاری تصمیم به ترک باشگاه گرفت. او پس از رفتن به کرواسی مصاحبه‌هایی را علیه مدیران باشگاه و در رأس آنها جعفر سمیعی کرد تا هواداران این تیم را در جریان مشکلات خود قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دروازه‌بان دوم سرخ‌ها قبل از ترک ایران سه جلسه با ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه برگزار می‌کند که در یکی از این نشست‌ها سمیعی نیز حضور داشته است. در این جلسات وعده‌های متعددی درباره زمان پرداخت بدهی باشگاه به رادو ارائه می‌شود که هیچ یک عملی نشده و همین موضوع باعث عصبانیت دروازه‌بان کروات پرسپولیس می‌شود. عصبانیتی که در گفتگویش با ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه نیز بروز پیدا می‌کند و باعث می‌شود تا بحث بین طرفین بالا بگیرد. شکوری که قصد داشت وعده جدیدی را بابت پرداخت طلب‌های رادو بدهد با صحبت‌های خود، کار را به ترک باشگاه از سوی رادو و در ادامه نوشتن نامه فسخ قرارداد از سوی این دروازه‌بان می‌کند.

رادوشوویچ که هنوز نامه فسخ خود را به فیفا ارسال نکرده است در نامه خود به باشگاه خواستار عذرخواهی رسمی باشگاه در قبال خود شده و مطالبات کامل فصل گذشته به همراه این فصل را می‌خواهد. مبلغی که حدود ۲۵۰ هزار دلار تاکنون است و سرخ‌ها توان پرداخت آن را فعلا ندارند تا حضور این بازیکن منوط به موافقت وی با وعده‌های جدید مجید صدری رئیس هیأت مدیره باشگاه در گفتگو مدیر برنامه‌هایش باشد.

کد خبر 605805 برچسب‌ها لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۵۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی بزرگ اوسمار در پرسپولیس | او نمی خواهد قهرمانی را به رقیب سنتی واگذار کند

به گزارش همشهری آنلاین،‌ پرسپولیس و استقلال به عنوان دو غول بزرگ پایتخت، درست مثل سال های قبل با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می کنند. درحالی که تنها ۷ بازی تا پایان لیگ باقی مانده، بازیکنان این دو تیم تنها ۴۰ درصد از قراردادهای این فصل خود را دریافت کردند.

صدای اعتراض بازیکنان دو تیم بلند شده و تقریبا هر هفته نسبت به این موضوع صحبت می کنند. بازیکنان پرسپولیس که هنوز آپشن های قهرمانی خود را از فصل قبل دریافت نکردند و طلبکار هستند، در این فصل هم چیزی بین ۳۵ تا ۴۰ درصد پول گرفتند. پرداخت بدهی ها هم به یکی از چالش های بزرگ مدیران پرسپولیس در حساس ترین مقطه از فصل تبدیل شده است.

چند روز قبل رضا درویش و اوسمار ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس جلسه ای دو نفره با هم برگزار کردند و دو طرف در خصوص مسائل مختلف حرف زدند. در این جلسه اوسمار یک درخواست ویژه از مدیرعامل پرسپولیس داشت. سرمربی قرمزها که اصلا نمی خواهد قهرمانی را به رقیب سنتی واگذار کند، از درویش خواست خیلی زود مشکلات مالی باشگاه را حل کند و طی روزهای آینده به بازیکنان پرداختی داشته باشد.

کد خبر 845301 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • شعار سال باید در ابعاد مختلف تحقق یابد
  • نگرانی بزرگ اوسمار در پرسپولیس | او نمی خواهد قهرمانی را به رقیب سنتی واگذار کند
  • نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاه تهران معرفی شدند
  • ماجرای جنجالی شدن کف حقوق ۱۵ میلیونی کارگران | آیا حقوق ۱۵ میلیونی برای کارگران تصویب می‌شود؟
  • قیمت هر سهم باشگاه پرسپولیس اعلام شد (+جزئیات)
  • مدیران دولتی مقابله با قاچاق را در اولویت قرار دهند
  • اعتراض مدیران استقلال به واگذاری پرسپولیس
  • جهشی چشم‌گیر در دسترسی به فیبرنوری در سال 1403
  • دستور وزیر ارتباطات برای راه اندازی فیبرنوری در یک ماه
  • اوسمار برای تیمش جلسه گذاشت