Web Analytics Made Easy - Statcounter

تصاف یک دستگاه اتوبوس مسافربری با یک دستگاه کامیون در جاده کوثر- سرچم در استان اردبیل روز دوشنبه موجب جان باختن ی۲نفر و مصدوم شدن ۲۸نفر دیگر شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: این حادثه  صبح امروز در کیلومتر ۹۰ جاده کوثر _ سرچم (سه راهی فیروز آباد شهرستان کوثر)  اتفاق افتاد.

عزت الله ضربی افزود: ۱۰ نفر از مصدومان  این حادثه توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی شهرستان‌های کوثر و خلخال انتقال و جسد متوفی حادثه نیز بعد از رهاسازی تحویل شهرداری  گیوی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: همچنین ۱۸ نفر از مصدومان حادثه توسط نیروهای  اورژانس به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

به گفته وی،  هفت تیم عملیاتی از جمعیت هلال احمر شهرستان‌های کوثر و خلحال متشکل از ۱۸ نفر نجاتگر با هفت دستگاه خودروی امدادی به محل حادثه اعزام شده و اقدام به امدادرسانی به آسیب دیدگان حادثه کردند.

ماموران راهنمایی و رانندگی استان اردبیل مشغول بررسی حادثه هستند.

  مرکز عملیات و هدایت بحران فوریتهای پزشکی استان اردبیل نیز اعلام کرد که سه دستگاه آمبولانس فوریت های پزشکی از اردبیل، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، سه دستگاه آمبولانس شهرستان کوثر، یک دستگاه آمبولانس هشتجین - خلخال و سه دستگاه آمبولانس هلال احمر به محل حادثه اعزام شده و مصدومان به بیمارستان های فاطمی اردبیل و امام خمینی (ره) خلخال منتقل شدند.ایرنا 



 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: دستگاه آمبولانس استان اردبیل هلال احمر یک دستگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۶۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: بر اساس اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان، در کیلومتر ۹۰ جاده طبس_خوربیابانک یک تصادف زنجیروار رخ داد.

 محمدعلی کاوسی افزود: در این حادثه یک دستگاه تریلی با یک خودرو تیبا و یک نفر شتر برخورد کرده و هشت نفر مصدوم شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: عوامل امدادی هلال احمر در این حادثه به مدت ۳۰ دقیقه با استفاده از ست هیدرولیک نجات موفق به رهاسازی یک مصدوم شدند.

کاوسی افزود: این حادثه جان‌باخته نداشته است.

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • ۱۱ مصدوم در حادثه انحراف اتوبوس در محورمیمه به گلپایگان
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • شتر عامل مصدوم شدن ۸ نفر در تصادف زنجیره‌ای
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت