Web Analytics Made Easy - Statcounter

آلمان و پرتغال در چارچوب دیدار فینال یورو زیر ۲۱ سال به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم ملی زیر ۲۱ سال آلمان با تک گل انمچا پیروز شد و قهرمانی را از آنِ خود کرد. این سومین قهرمانی تیم ملی آلمان و سومین نائب قهرمانی تیم ملی پرتغال در مسابقات یورو زیر ۲۱ سال است. فقط تیم های ملی اسپانیا و ایتالیا نسبت به تیم ملی آلمان تعداد قهرمانی بیشتری در یورو زیر ۲۱ سال دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات بازی آلمان و پرتغال تاریخ برگزاری: یکشنبه، ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ (۶ ژوئن ۲۰۲۱) ساعت برگزاری: ۲۳:۳۰ به وقت تهران رقابت: فینال یورو زیر ۲۱ سال گلزنان آلمان: لوکاس انمچا ۴۹′ گلزنان پرتغال: – ترکیب تیم ها و نمرات بازیکنان آلمان و پرتغال ریدل باکو که پاس گل تک گل این دیدار را داد، بهترین بازیکن این بازی بودآمار بازی آمار بازی

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: یورو زیر ۲۱ سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۶۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گران ترین لیگ فوتبال دنیا در بن بست

آفتاب‌‌نیوز :

«فوتبال انگلیس نابود شد و بهترین لیگ دنیا تنها یک شعار است»، این اظهارات دیوید، هوادار فوتبال انگلیس در مصاحبه با نشریه گاردین بعد از هفته کابوس وار فوتبال این کشور در اروپاست.

لیگ برتر انگلیس با ارزش ۱۱.۹ میلیارد یورو گران‌ترین لیگ دنیا به شمار می‌آید. ارزش لیگ این کشور تقریبا ۱۰۰ برابر ارزش لیگ برتر فوتبال ایران (۱۲۱ میلیون یورو) است.

ارزش لیگ انگلیس بیش از ۲ برابر ارزش لالیگا (۵ میلیارد یورو) به عنوان دومین لیگ فوتبال دنیاست.

هفته کابوس وار فوتبال انگلیس درحالی رقم خورد که آرسنال و سیتی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ و رئال شکست خوردند و از راه یابی به نیمه نهایی بازماندند.

در لیگ اروپا هم لیورپول و وستهام به عنوان نمایندگان انگلیس مقابل آتالانتا و بایرلورکوزن باختند و از راه یابی به نیمه نهایی این تورنمنت بازماندند.

نشریه گاردین می‌نویسد که از سال ۲۰۱۵ تاکنون یعنی ۹ سال است که انگلیس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا بدون نماینده نبوده، ولی امسال «فاجعه فوتبال انگلیس» رقم خورد.

نشریه میرر گزارش می‌دهد که «۶۰ درصد فوتبالیست‌ها و مربیان گران قیمت دنیا در لیگ برتر انگلیس حضور دارند» و بقیه ۴۰ درصد در ۴ لیگ دیگر اروپا هستند، ولی سهم انگلیس در نیمه نهایی تورنمنت‌های اروپایی «صفر» است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • گران ترین لیگ فوتبال دنیا در بن بست!
  • گران ترین لیگ فوتبال دنیا در بن بست
  • معرفی نفرات برتر پسران رده سنی جوانان در مسابقات کاراته قهرمانی ایران
  • انگلیسی‌ها حذف شدند/ رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه‌نهایی
  • پیامدهای حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان؛ 60 میلیون یورویی که دود شد و به هوا رفت!
  • ژابی آلونسو: برای جشن زمان داریم، الان فقط لیگ اروپا
  • دوست دارم با قهرمانی اروپا از بایرن بروم
  • معرفی افراد برتر در مسابقات کاراته قهرمانی پسران کشور
  • طعنه به بایرن: وضع‌تان از شرایط توخل معلوم است
  • صادرات ۱۰۰ میلیون یورویی آلمان به ایران در ۱ ماه