Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا خزائلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به مرمت بنا امام زاده اسماعیل (ع) اظهار کرد: با گذشت زمان بنا امام‌زاده حسین (ع) دچار آسیب‌های ظاهری جدی و چه بسا خطرناک شده بود به همین علت فاز اول مرمت این بنا از بام امام‌زاده آغاز شد.


مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین اذعان کرد: فاز اول مرمت از بام بنای امام زاده با رعایت موادیر مرمتی آغاز شد و در حال حاضر تقریباً به اتمام رسیده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: اقدامات پی‌زنی، گمانه‌زنی و آزمایش‌های لازم برای مرمت و در خصوص رطوبت انباشته شده در سرداب انجام‌شده و کار مرمت در حال تکمیل است.


این مسئول ابراز کرد: پروژه مرمت در فاز اول یعنی مرمت بام و سرداب تا پایان تابستان اتمام پیدا می‌کند که البته فعالیت بیشتر ما در حوزه مرمت بوده و ساخت و ساز جدیدی در این بنا انجام نمی‌شود اما احتمال وسیع‌تر شدن سرداب وجود دارد.


وی در پایان گفت: بعد از اتمام فاز اول مرمت بام و سرداب امام‌زاده حسین (ع) فاز دوم یعنی مرمت گنبد و تزئینات امام‌زاده آغاز خواهد شد.

کد خبر 5228873

منبع: مهر

کلیدواژه: امامزاده حسین میراث فرهنگی قزوین انتخابات 1400 ویروس کرونا سالروز ارتحال امام خمینی امام خمینی ره بوشهر آمار کرونا کرمانشاه قیام 15 خرداد گرگان خطبه های نماز جمعه اردبیل مشارکت مردم در انتخابات عکس استانها سالروز رحلت امام فاز اول مرمت امام زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۶۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت

سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت‌های متعدد سیم کابل برق در شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او در ادامه با بیان این که ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ موفق شدند سارق را درحین سرقت دستگیر کنند، افزود: در استعلام‌های صورت گرفته مشخص شد متهم از سارقان حرفه‌ای و سابقه دار است.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد ضمن بیان توقیف خودروی سارق به همراه آلات و ادوات جرم، گفت: این سارق حرفه‌ای در بازجویی‌های به عمل آمده به ۳۰ فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان اعتراف و مقادیرقابل توجهی سیم کابل سرقتی از مخفیگاه وی کشف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

سرهنگ حسین زاده با بیان اینکه تعامل بین مردم و پلیس موجب بوجود آمدن امنیت پایدار می‌شود، افزود: شهروندان هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع داده تا نسبت به شناسایی و دستگیری آنان در اسرع اقدام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • مرمت فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین(ع)
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • فرونشست دوباره زمین در شهر یزد + فیلم
  • مرمت فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین (ع)
  • مرمت فرونشست زمین زیرگذر امام حسین (ع)
  • اتمام پروژه رینگ شرق تبریز تا پایان سال
  • لایروبی و مرمت بند‌های تغذیه مصنوعی استان برای مهار سیلاب
  • پیش‌بینی پایان مرمت پل خاتون تا انتهای سال ۱۴۰۳
  • مرمت پل خاتون امسال پایان می‌یابد
  • مرمت پل خاتون امسال پایان می یابد