Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، خواجه ای مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با بیان اینکه استان زنجان در اجرای طرح اقدام ملی مسکن جزو استان‌های پیشرو در کشور به شمار می رود، گفت: با توجه به بررسی‌های به عمل آمده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان در پالایش و ساماندهی متقاضیان طرح اقدام ملی و همچنین شروع عملیات اجرایی این پروژه‌ها در  کشور رتبه برتر را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با بیان اینکه در حال حاضر ۷۱۲ واحد مسکونی در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت و ۳۶۸ واحد در گلشهر زنجان در قالب طرح اقدام ملی از سوی این نهاد در حال ساخت است، ادامه داد: مساحت کل زمین‌های واگذار شده برای احداث این پروژه‌ها ۴۷ هزار و ۹۳۵ متر مربع است.


خواجه ای افزود: پروژه‌های مسکونی ۳۶۸ واحدی گلشهر زنجان،۹۶ واحدی هیدج، ۱۶ واحدی صائین قلعه، ۹۶ واحدی آببر، ۱۲۶ واحدی خرمدره و ۸۰ واحدی فاز ۲ هیدج از جمله پروژه‌هایی است که در قالب طرح اقدام ملی از سوی این نهاد انقلابی در حال اجرا است.


مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان  گفت: پروژه ۱۸ واحدی وصال ابهر و ۵۲ واحدی مسکن محرومین هیدج تکمیل شده و در مرحله واگذاری است.


خواجه ای تولید مسکن، رفع محرومیت از مناطق روستایی و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب را ضروری دانست و افزود: حمایت از تولید، پشتیبانی‌ها و رفع موانع، نیازمند تلاش، همفکری و برنامه عملی است که باید با تلاش و همت همه دستگاه‌ها تحقق یابد.


مدیرکل بنیادمسکن استان زنجان یکی از اولویت‌های مهم این نهاد انقلابی  را تأمین و تولید مسکن بر شمرد و گفت: تامین مسکن گامی مهم در دست یابی به توسعه پایدار است که در حال حاضر این نهاد انقلابی به این موضوع توجه جدی دارد.


انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیاد مسکن اقدام ملی مسکن طرح اقدام ملی استان زنجان پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۶۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز احداث پروژه ۳۵۰۰ واحدی مسکن سازمان انرژی اتمی

دریافت 43 MB

فیلم: محمد غلامحسینی

کد خبر 6085899

دیگر خبرها

  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن شهر بخ
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی زنجان در دست ساخت است
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان ساخته می شود
  • کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • آغاز احداث پروژه ۳۵۰۰ واحدی مسکن سازمان انرژی اتمی
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد