Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، «خضر حبیب» عضو ارشد جنبش «جهاد اسلامی» فلسطین سخنانی را در خصوص موضع مقاومت در قبال مسجدالاقصی و حمایت از آن، مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص تصریح کرد: ملت و مقاومت فلسطین هرگز اجازه هتاکی به «مسجدالاقصی» را نمی دهند. وی ضمن هشدار نسبت به برگزاری راهپیمایی پرچم شهرک‌نشینان صهیونیست در قدس، تاکید کرد که مسئولیت تمامی پیامدهای این اقدام متوجه رژیم صهیونیستی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خضر حبیب همچنین تصریح کرد: ملت و مقاومت فلسطین به هر قیمتی که شده، جلوی تعرض شهرک‌نشینان به این مسجد مبارک را خواهند گرفت. مقاومت به دقت اقدامات صهیونیست‌ها در قدس را تحت نظر دارد و در صورت برگزاری راهپیمایی پرچم صهیونیستها، اقداماتی راکه برای دفاع از مسجد الاقصی لازم است، انجام خواهد داد.

پیشتر، «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفته بود که چنانچه برگزاری «راهپیمایی پرچم» در قدس اشغالی توسط صهیونیست‌ها «نیازمند اعمال تدابیر امنیتی فوق‌العاده و برهم زننده نظم عمومی و فرآیندهای دیپلماتیک (آتش بس در غزه) باشد»، وی خواستار لغو آن خواهد شد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که از آغاز جنگی مجدد در نوار غزه و رویارویی با نیروهای مقاومت بیمناک است، می‌گوید که به تمام مقامات حاضر در این نشست ضرورت رفتار مسئولانه و دور از تنش طی هفته جاری را گوشزد کرده است.

گفتنی است، هدف سازمان دهندگان این راهپیمایی که قرار است روز پنج شنبه آینده برگزار شود، تأکید بر لزوم پاکسازی علیه شهروندان فلسطینی ساکن در قدس اشغالی است؛ امری که با واکنش شدید و مخالف جنبش مقاومت اسلامی فلسطین و دعوت این جنبش از هموطنان فلسطینی برای مقابله با اشغالگران در کرانه باختری و تحصن در مسجد الاقصی روبرو شد.

کد خبر 5228901 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: فلسطین جنبش جهاد اسلامی رژیم صهیونیستی ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی فلسطین عراق ایران افغانستان برجام روسیه سوریه اسرائیل جو بایدن لبنان ترکیه امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۷۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته‌های مقاومت در فلسطین پاسخ ایران به جنایت رژیم صهیونیستی را تبریک گفت

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، کمیته‌های مقاومت در فلسطین امروز یکشنبه با صدور بیانیه‌ای پاسخ ایران به تجاور رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را تبریک گفته و آن را دفاع از خود و حق مسلم جمهوری اسلامی ایران بر اساس همه قوانین بین‌المللی توصیف کرد.

در این بیانیه آمده است که پاسخ ایران به جنایت رژیم صهیونیستی در دمشق بر این نکته تاکید می‌کند که ما در واقعیت جدیدی زندگی می‌کنیم  و لحظات باشکوه تاریخی که با طوفان‌الاقصی تثبیت شد، نشان می‌دهد که مجموعه نازی‌ صهیونیستی با چکش غزه و محور مقاومت که در راس آن جمهوری اسلامی ایران قرار دارد، میخ نهایی را به تابوت خود می‌کوبد.

کمیته های مقاومت فلسطین ملت‌های مسلمان و آزادگان جهان را به وحدت و بسیج همه امکانات و تلاش‌ها برای دفاع از شرافت امت اسلامی و ضربه زدن به این رژیم جنایتکار وحشی که با سلاح و مشارکت آمریکا و غرب مرتکب همه ظلم‌ها، جنایات، کشتارها و نسل کشی می شود، فراخواند.
 

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی پس از ۶ ماه همچنان سردرگم است
  • تجهیزات جاسوسی اسرائیل هدف قرار گرفت
  • اسرائیل سیلی قاطعانه‌ای از ملت ایران خورد
  • از اهتزاز پرچم تا شادی مردم پایتخت مقاومت در گلزار شهدای کرمان
  • کمیته‌های مقاومت فلسطین: دفاع از خود، حق مسلم ایران است
  • حماس: کرانه باختری هرگز در برابر رژیم اشغالگر پرچم سفید را بالا نمی‌برد
  • کمیته‌های مقاومت در فلسطین پاسخ ایران به جنایت رژیم صهیونیستی را تبریک گفت
  • حمایت از اقدام سپاه در میدان فلسطین
  • قطع گسترده برق در تل‌آویو همزمان با تظاهرات اعتراضی
  • برپایی راهپیمایی در نیوزیلند در اعتراض به سکوت جهانی در قبال کشتار فلسطینیان