Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، اداره کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه‌ای درخصوص ثبت نام مدارس شاهد به افزود: دانش آموزانی که پیش از ۱۲ خردادماه ۱۴۰۰، در سامانه پادا یا شاهد، پیش ثبت نام انجام داده‌اند باید مجدداً، برای ثبت نام مدارس شاهد در پادا اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این اطلاعیه آمده است: تمامی ثبت نام‌ها قبل از این تاریخ، فاقد اعتبار است. با توجه به محدودیت ظرفیت ثبت نام مدارس شاهد، پیش ثبت نام در مدرسه شاهد به منزله ثبت نام قطعی نیست.

به گزارش ایرنا، پیشتر اعلام شده بود که ثبت نام پایه هفتم (دوره اول آموزش متوسطه) مدارس شاهد از ۲۲ خرداد تا ۱۵ تیر و پایه دهم (دوره دوم آموزش متوسطه) از اول تیر آغاز و تا ۲۵ تیر ماه صورت می‌گیرد.

سامانه پادا به نشانی https://pada.medu.ir/ در دسترس قرار دارد. 

برچسب‌ها مدارس مدارس شاهد وزارت آموزش و پرورش دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس مدارس شاهد وزارت آموزش و پرورش مدارس مدارس شاهد وزارت آموزش و پرورش دانش آموزان اخبار کنکور مدارس شاهد ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۷۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه داوطلبان از عدم فعالسازی گزینه ثبت نام آزمون ترمیم معدل در سایت مای مدیو

معدل نهایی دانش آموزان در نتیجه نهایی کنکور آنها تاثیر بسیاری دارد و یکی از گزینه های پذیرش آنها در دانشگاه محسوب می شود. اما کسانی هستند که از معدل نهایی خود رضایت چندانی ندارند. بنابراین وزارت آموزش و پرورش برای این دسته از دانش آموزان آزمون ترمیم معدل را فراهم کرد تا از نگرانی آنها برای شرکت در کنکور کاسته شود.

به گفته شهروندخبرنگار ما با وجود اینکه ثبت نام از اول اردیبهشت آغاز شده است اما سایت وزارت آموزش و پرورش فعال نشده تا آنها بتوانند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیامی خواستار رسیدگی به این مشکل شد.
   
متن پیام شهروندخبرنگار

چند روزی هست که اعلام کردند از اول تا دهم اردیبهشت می توانیم برای ترمیم معدل اقدام کنیم ولی پس از گذشت چهار روز هنوز سایت ترمیم معدل باز نشده و ما نمی‌دانیم از کجا باید پیگیری کنیم خواهش می کنم پیگیری کنید خیلی نگران هستیم.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد 
  • مسیر و راه نسل توانمند از مدارس دخترانه می‌گذرد
  • آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • ۱۰۰۰ هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود
  • گلایه داوطلبان از عدم فعالسازی گزینه ثبت نام آزمون ترمیم معدل در سایت مای مدیو
  • قیچی قسمتی از لباس دانش‌آموزان دریکی از مدارس دلگان