Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@19:11:29 GMT

آسمان استان صاف و همراه با وزش باد ملایم

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۴۷۴۳۶

آسمان استان صاف و همراه با وزش باد ملایم

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد حسن باقری شکیب کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: در ۲ روز گذشته بیشینه دمای استان تغییرات محسوسی نداشته است و نقشه های هواشناسی نشان می دهد دمای بیشتر نقاط استان از روز چهارشنبه ۲ تا سه درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد.

او افزود: بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان در ۲۴ ساعت آینده، صاف و بدون ابر و همراه با وزش ملایم باد پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی آسمان بیشتر نقاط استان همدان تا پایان هفته جاری صاف پیش بینی می شود و پایداری دمای هوا در این استان تداوم دارد.

وی اظهار داشت: سرعت وزش باد عصر دیروز در برخی از نقاط استان همچون همدان، قهاوند و فامنین به ۵۰ تا ۶۰ کیلومتر در ساعت افزایش یافت.

باقری شکیب گفت: برای چند روز آینده آسمان استان همدان صاف پیش بینی می شود و بر همین اساس تا پایان هفته؛ از باران خبری نیست.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان افزود: در ۲۴ ساعت گذشته نهاوند با ۳۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بهار با هشت درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرمترین و خنک ترین نقاط استان همدان بودند.

وی عنوان کرد: بیشینه و کمینه دمای هوای همدان نیز در این مدت به ترتیب ۳۲ و ۱۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/د.ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی وزش باد استان همدان نقاط استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۷۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمانِ یزد در انتظار باران

اداره کل هواشناسی استان یزد اعلام کرد؛ از بعدازظهر امروز دوشنبه تا بعدازظهر پنجشنبه به ویژه سه‌شنبه و چهارشنبه با فعالیت سامانه بارشی، وزش باد شدید و گردوخاک موقت، رگبار و رعدوبرق و در مناطق مستعد تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

همچنین دمای هوا در این روز‌ها با کاهش چند درجه‌ای مواجه خواهد شد به گونه‌ای که دمای هوای یزد در روز چهارشنبه در گرمترین ساعت به ۱۵ درجه می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • آذربایجان‌غربی گرم‌تر می‌شود
  • هوای زنجان گرم‌تر می‌شود
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • ادامه بارش باران بهاری تا چهارشنبه در همدان 
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • آسمانِ یزد در انتظار باران