Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح ملی نماز کلید بهشت برای ۲ هزار و ۶۶۴ سوادآموز دوره سوادآموزی این استان اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛هادی زارع پور اظهار داشت: هدف از اجرای این طرح ملی در کهگیلویه و بویراحمد آموزش عملی احکام نماز و وضو برای سوادآموزان دوره سوادآموزی استان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: بر اساس این طرح ملی آموزشیاران در آغاز کلاس‌ های حضوری و فضای مجازی ۱۰ دقیقه را به آموزش عملی احکام نماز و وضو برای سوادآموزان دوره سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد اختصاص دادند.   

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هر سوادآموز دوره سوادآموزی استان بر اساس این طرح ملی در ۲۰ جلسه کلاس درس آموزش ‌عملی احکام نماز و وضو شرکت کردند. 

زارع پور عنوان کرد: این طرح ملی با مشارکت ستاد اقامه نماز کهگیلویه و بویراحمد و معاونت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان و برای چهارمین سال متوالی برگزار شد.  

وی ابراز داشت: کتاب نماز کلید بهشت بین سوادآموزان دوره سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد که در این طرح ملی شرکت کردند توزیع شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: طرح ملی نماز کهگیلویه و بویراحمد دوره سوادآموزی طرح ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۷۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجرای طرح شنا برای ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد به مناسبت هفته معلم
  • اهمیت اجرای برنامه‌های دهه کرامت با محوریت جوانان
  • اجرای طرح نور در مراکز درمانی کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای قانون نظام رتبه بندی معلمان در نهضت سوادآموزی
  • بیش از ۹۵۰ نفر در دوره‌های مختلف تحصیلی سوادآموزی بوشهر جذب شده‌اند
  • رئیس هیات ورزش دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد
  • اجرای ۲۰ برنامه آموزشی و مشارکتی در کهگیلویه و بویراحمد
  • واریز پاداش سوادآموزان قبول شده در استان همدان