Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@22:42:28 GMT

بازگشت متفاوت دورهمی به تلویزیون

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۴۸۰۱۷

بازگشت متفاوت دورهمی به تلویزیون

پرونده سری چهارم برنامه «دورهمی» همزمان با پایان سال 99، بسته شد و قسمت آخر این برنامه 30 اسفند با حضور احسان علیخانی، روی آنتن رفت. اکنون قرار است از جمعه 21 خردادماه، سری پنجم این برنامه با شمایل و ساختاری کاملا متفاوت، در قالب یک مسابقه به شبکه نسیم بازگردد. ناطقان: با توجه به تغییرات اساسی که در برنامه اتفاق افتاده، این مسابقه برای این که بتواند برند «دورهمی» را دوباره احیا و افت برنامه را در سری چهارم جبران کند، شانس زیادی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





افت کیفیت «دورهمی 4»

سری چهارم «دورهمی» به تکرار افتاده بود. چهره‌هایی که به عنوان مهمان به برنامه می‌آمدند، چهره‌های جذاب و جدیدی نبودند. بعضی از آن‌ها در سری‌های قبلی نیز مهمان این برنامه شده بودند و حرف تازه‌ای برای گفتن نداشتند، سوالات مهران مدیری هم تکراری شده بود. این مسائل مورد انتقاد مخاطبان بود و کاربران با نظرات منفی که در صفحه رسمی برنامه می‌نوشتند، انتقادهای شان را مطرح می‌کردند. مهران مدیری هنگام پخش سری چهارم، وعده‌هایی برای تغییر در ساختار برنامه داد، اما به دلیل شیوع کرونا و وقفه‌هایی که در ضبط برنامه ایجاد شد، تغییرات به سری جدید موکول شد.

تبدیل تاک شو به مسابقه

تحول اساسی «دورهمی 5» مربوط به فضای رقابتی آن است. برنامه در سری پنجم از یک تاک شو با حضور چهره‌ها، به مسابقه اطلاعات عمومی، تبدیل شده است. این برنامه دکور کاملا متفاوتی نسبت به «دورهمی» و دیگر مسابقات تلویزیونی دارد و از لحاظ بصری هم شکل و شمایل جدیدی دارد. سوالات مسابقه در زمینه سینما، تئاتر، ادبیات، تاریخ، موسیقی و هنرهای تجسمی طراحی شده، هدف از ساخت آن بالا رفتن سطح آگاهی است و افرادی که برای حضور در مسابقه ثبت‌نام کرده‌اند، در یک آزمون ورودی شرکت‌ کرده‌اند. «دورهمی 5» با حضور فیزیکی تماشاچیان در استودیو ضبط می‌شود.

تجربه جدید مهران مدیری

یکی از جذابیت‌های «دورهمی 5» که شانس دیده شدن آن را بالا می‌برد، تجربه جدید مهران مدیری در زمینه اجرای مسابقه است. او پیش از این به عنوان مجری برنامه گفت‌وگومحور در تلویزیون دیده شده و حضورش در مسابقه برای مخاطبان تازگی دارد. مدیری پیش از این در برنامه «دورهمی» تماشاچیان را به شرکت در چالش پاسخ گویی به سوالات اطلاعات عمومی دعوت کرده بود و شاهد تعامل خوب او با افرادی که روی سن می‌آمدند بودیم. بنابراین به نظر می‌رسد عملکرد او هنگام رویارویی با شرکت‌کنندگان جالب خواهد بود. مهران مدیری با تکیه بر سابقه و توانایی‌اش در اجرا هم می‌تواند مسابقه را به خوبی هدایت کند تا برای مخاطبان جذاب باشد، در نتیجه به عملکرد او در «دورهمی 5» امیدوار هستیم.
منبع: صراط برچسب ها: دورهمی ، ناطقان ، شبکه نسیم ، مسابقه ، مهران مدیری

منبع: ناطقان

کلیدواژه: دورهمی ناطقان شبکه نسیم مسابقه مهران مدیری مهران مدیری سری چهارم دورهمی 5

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۸۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| تصویر حسن شکوهی، بازیگر قدیمی، روی تخت بیمارستان/تغییر چهره عجیب همبازی مهران مدیری

حسن شکوهی که او را بیشتر با بازی در آثار مهران مدیری می‌شناسیم، چندروزی است به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شده است. 

حسن شکوهی بستری شد

دیگر خبرها

  • سریال جدید مهران مدیری در راه است
  • بازگشت برنامه «هفت» به آنتن تلویزیون
  • عکس| تصویر حسن شکوهی، بازیگر قدیمی، روی تخت بیمارستان/تغییر چهره عجیب همبازی مهران مدیری
  • شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟
  • (ویدئو) اشتباه ادبی مهران مدیری در برنامه‌اش
  • ببینید | اشتباه باورنکردنی ادبی مهران مدیری در برنامه‌اش؛ چه شد؟
  • (ویدئو) بغض و ناراحتی بازیگران در حضور مهران مدیری!
  • ببینید | بغض و ناراحتی بازیگران در حضور مهران مدیری به وضعیت بد اقتصادی: خجالت بکشید!
  • مقایسه قیمت ‌ها با ۲۰ سال پیش در اسکار مهران مدیری + ویدئو | هر سکه بهار آزادی چند کیلو پیاز ؟!
  • خواستگاری مهران مدیری از خانم بازیگر 29 سال پیش!