Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-23@08:13:44 GMT

مرگ دختری جوان بر اثر برق گرفتگی در نطنز

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۴۸۳۵۱

مرگ دختری جوان بر اثر برق گرفتگی در نطنز

برق گرفتگی جان دختر ۱۴ ساله نطنزی را گرفت.

 مسئول شبکه بهداشت و درمان و فوریت‌های پزشکی شهرستان نطنز گفت: در این حادثه که دیروز به علت اتصالی برق کولر رخ داد این دختر ۱۴ ساله از پشت بام (طبقه چهارم) یکی از بلوک‌های مجتمع ۸۳۲ واحدی مسکن مهر شهر نطنز به پایین سقوط کرد و در دم جان باخت.

علی شریفی افزود: عوامل اورژانس پیکر این دختر نوجوان را به پزشکی قانونی منتقل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صدا وسیما 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۸۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروگان‌گیری دختر ۱۶ ساله در تهران

 

به گزارش تابناک، دختر جوان ۱۶ ساله، اهل کردستان پس از سه روز ربوده شدن و انجام تحقیقات در شعبه سوم دادسرای جنایی تهران و دستگیری متهم پرونده، به آغوش خانواده‌اش بازگشت.

هفته گذشته موضوع ربوده شدن دختر جوانی ۱۶ ساله اهل کردستان به فوریت‌های پلیس اعلام شد و بر همین اساس ماموران کلانتری ۱۱۴ هفت چنار به موضوع ورود کردند.

گزارش تیم پلیسی به بازپرس ویژه قتل، قاضی براعه رییس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران اعلام شد و کارآگاهان اداره ۱۱ پلیس آگاهی برای بررسی موضوع و کشف حقیقت و دستگیری متهم وارد عمل شدند.

خانواده دختر اعلام کرده بودند که برای آزادی دخترشان، آدم‌رباها تقاضای ۱۰ میلیارد تومان وجه نقد را کرده‌اند.

پس از انجام تحقیقات اولیه، کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران با انجام اقدامات فنی و پلیسی پیچیده، در کمتر از ۷۲ ساعت متهم را در روز چهارشنبه «۲۹ فروردین ماه»، شناسایی و دستگیر کردند.

متهم از همان ابتدا موضوع آدم‌ربایی را انکار کرد و گفت که با این دختر در فضای مجازی دوست شده بود و او به خواست و اراده خودش با او آمده بود و تقاضای پول هم نقشه او بوده است.

به گفته قاضی براعه، این دختر هنوز به دادسرا مراجعه نکرده است و حال روحی مساعدی ندارد و خانواده وی اعلام کرده‌اند که در این سه روز گروگان گرفته شده بود و او را در منزلی حبس و آزار و اذیتش کرده بود که متهم آن را انکار کرده است.

براساس این گزارش، تحقیقات در این پرونده در حال انجام است.

منبع: ايسنا

دیگر خبرها

  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد
  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت
  • حمله مرگبار پلیس آمریکا به بیمار جنسی؛ او به سراغ دختـر ۷ ساله آمده بود! | فیلم
  • صاعقه جوان ۱۹ ساله رزنی را به کام مرگ کشاند
  • دستگیری عامل اغفال دختر ۱۸ ساله در شمال شهر تهران
  • افزایش ۱۸ درصدی گازگرفتگی سگ در مازندران
  • افزایش ۱۸ درصدی مصدومین ناشی از گزش سگ در مازندران
  • ربودن دختر نوجوان توسط پسر ۲۵ ساله برای ۱۰ میلیارد
  • ربودن دختر نوجوان توسط پسر ۲۵ ساله برای ۱۰ میلیارد تومان
  • گروگان‌گیری دختر ۱۶ ساله در تهران