Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین کرمان، متن پیام علی زینی وند به شرح زیر است:
به نام خالق هستی حفظ محیط زیست از شاخص‌های اساسی توسعه پایدار و متوازن و از مباحث مهم ملی و بین المللی است. 

توسعه پایدار فصل مشترک رشد اقتصادی با پیشرفت اجتماعی و کارآمدی فعالیت های زیست محیطی به شمار می آید و حفاظت از آن، باید وظیفه مشترک و همگانی در جامعه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حفظ طبیعت و محیط زیست از سفارشات موکد دین اسلام است و در فرهنگ ایرانیان جایگاه ویژه ای دارد.

 در اصل پنجاه قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران نیز موضوع حفاظت و حراست از محیط زیست مورد تاکید قرار گرفته است ضمن آنکه، اساس برنامه های استان کرمان در مسیر توسعه، مبتنی بر حفاظت از محیط زیست و حفظ آن برای آیندگان است.

پدیده های خشکسالی، ریزگردها، سیلاب های ویرانگر، فرسایش خاک در کنار شتاب صنعتی شدن و حتی حضور انبوه گردشگران در طبیعت؛ اصلاح رفتارهای آسیب زا به طبیعت و حفاظت از محیط زیست را به پیش شرط هر فعالیت توسعه ای تبدیل کرده است و همه در برابر آن مسئول هستیم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای محیط بان، تشکر از زحمات مدیران و کارکنان سازمان حفاظت از محیط زیست و تبریک روز جهانی و هفته محیط زیست، در راستای شعار نیم قرن حفاظت از زیست بوم های ایران، بازنگری،نوسازی و بازسازی از تلاش تمامی فعالان، مسئولان، متخصصان، تشکل‌های مردم نهاد، علاقه مندان و دست‌اندرکاران حوزه محیط زیست استان کرمان قدردانی نموده و امیدوارم با هماهنگی تمامی دستگاه‌های اجرایی و ارتقای مشارکت های مردمی، در تحقق سیاست های محیط زیستی به‌عنوان یک اولویت حیاتی کوشا باشیم.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: استاندار کرمان حفظ محیط زیست حفاظت از محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۸۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم روز جهانی زمین پاک در چالدران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست چالدران گفت: به مناسبت ۲ اردیبهشت روز جهانی زمین پاک با شعار امسال" مشارکت مردم ایران در برابر پلاستیک نجات زمین" در مدرسه حضرت رقیه (س) شهر آواجیق چالدران برگزار شد.    آذریار با بیان اینکه این برنامه با هدف تجدید پیمان دانش آموزان به عنوان آیندگان محیط زیست با زمین و حفاظت از آن اجرا شد افزود:برپایی مراسم گرامیداشت روز جهانی زمین یادآورمطلب زمین، تنها سیاره شناخته شده قابل سکونت برای بشریت و امانتی در دست همه انسان‌های است که باید از آن به درستی حفاظت کرد و این امانت را به آیندگان سپرد.   وی اظهار کرد: پراکندن زباله به ویژه وسایل پلاستیکی در محیط زیست، زمین را به محیطی ناامن برای زندگی همگان تبدیل کرده و گاه باعث می‌شود تا حیات بسیاری از گونه‌های جانوری نیز در معرض خطر قرار گیرد.    برگزاری نمایشگاه نقاشی و انشاء نویسی و شعرخوانی و پاکسازی نمادین محوطه مدرسه با موضوع حفاظت از زمین و تجلیل از نفرات برتر از جمله دیگر برنامه‌های جنبی این مراسم بود

دیگر خبرها

  • آبگیری یک کانون مهم گرد و غبار بر اثر بارندگی‌های اخیر | آب به جازموریان رسید
  • پاکسازی حاشیه سد مهاباد به مناسبت روز جهانی زمین پاک
  • ضرورت آموزش حفاظت و نگهداری از طبیعت به دانش آموزان
  • افزایش اعتبارات محیط زیستی در راستای رفع چالش‌ها
  • مراسم روز جهانی زمین پاک در چالدران
  • پاکسازی محیط زیست از زباله در سربیشه
  • بازگشایی پاسگاه محیط بانی دریاچه تار/ ورود گردشگران و طبیعت‌گردان به منطقه ممنوع است
  • پرنده نادر غواص گلوسیاه به طبیعت برگشت
  • «ایستاده با گرگ» به یک جشنواره جهانی دیگر رفت/ حضور در بخش رقابتی
  • ضرورت رعایت حریم محیط زیست در فصل طبیعت‌گردی توسط تورهای گردشگری