Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@05:54:41 GMT

آتش‌سوزی در کهریز کرمانشاه پس از ۱ ساعت مهار شد

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۴۸۶۹۲

آتش‌سوزی در کهریز کرمانشاه پس از ۱ ساعت مهار شد

آتش‌پاد غلامرضا رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: صبح امروز ۱۷ خردادماه ۱۴۰۰ حریق انبار ضایعاتی در کهریز به مرکز فرماندهی سازمان آتش‌نشانی کرمانشاه اعلام شد.

وی افزود: با توجه به اعلام گستردگی آتش‌سوزی توسط شهروندان، ۱۲ نیروی آتش‌نشان با چهار دستگاه خودرو اطفایی از ایستگاه‌های شماره یک، ۲، سه و نجات مرکزی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه گفت: این آتش‌سوزی پس از تلاش یک ساعته آتش‌نشانان مهار شد.

به گفته رضایی علت آتش‌سوزی مذکور در دست بررسی است.

کد خبر 5228932

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه آتش نشانی شهرداری کرمانشاه آتش سوزی انتخابات 1400 ویروس کرونا سالروز ارتحال امام خمینی امام خمینی ره آمار کرونا کرمانشاه قیام 15 خرداد بوشهر گرگان خطبه های نماز جمعه عکس استانها مشارکت مردم در انتخابات اردبیل ایلام آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۸۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطفای حریق انبار ضایعات در دورود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دورود گفت: صبح امروز ۳۰ فروردین پس از اطلاع از آتش سوزی انبار دو طبقه ضایعات در منطقه ناصرالدین دورود، بلافاصله دو تیم عملیاتی از ایستگاه‌های شماره یک و سه با چهار دستگاه خودروی سبک و سنگین به محل حادثه اعزام شدند که این حریق پس از دو ساعت اطفاء شد.

جمالی فولادوند افزود: به علت شدت حادثه و نوع آتش سوزی، ساختمان انبار به طور کامل تخریب شد، اما خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت.

به گفته رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دورود، علت دقیق حادثه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • ۶ کشته اتباع بر اثر آتش سوزی در تهران
  • آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران با ۶ کشته
  • اطفای حریق انبار ضایعات در دورود
  • مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش
  • فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر آتش سوزی منزل در شمال تهران
  • مهار آتش سوزی منزل مسکونی در ده مجنون کرمانشاه
  • آتش سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون کرمانشاه مهار شد
  • آتش سوزی سوله ۲ هزار متری در شیراز مهار شد
  • مهار حریق گسترده یک مجتمع قرآنی در تالش