Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@17:41:43 GMT

آخرین وضعیت جسمی حمید حسام

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۴۸۷۶۸

آخرین وضعیت جسمی حمید حسام

حمید حسام، نویسنده و فعال حوزه دفاع مقدس که هفته گذشته برای عمل جراحی در بیمارستان بوعلی همدان بستری شده بود، از بیمارستان مرخص شده و وضعیت مساعدی دارد.

به گزارش ایسنا، صفحه مجله «شیرازه کتاب» (وابسته به مجمع ناشران انقلاب اسلامی) که پیش‌تر (در روز نهم خردادماه ۱۴۰۰) از بستری شدن حمید حسام در بیمارستان خبر داده بود، حالا درباره آخرین وضعیت جسمی این نویسنده و فعال حوزه دفاع مقدس، با اعلام این‌که «حال حمید حسام خوب است» نوشته است: «امین حسام، فرزند حمید حسام با اعلام ترخیص پدرش اظهار کرد: خوشبختانه عمل جراحی با موفقیت همراه بوده و با مساعد شدن وضعیت چند روز پس از جراحی، پزشکان ایشان را ترخیص کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجمع ناشران انقلاب اسلامی برای این نویسنده متعهد و ارزشی آرزوی سلامتی دارد.»

حمید حسام در سال ۱۳۴۰ در همدان متولد شد. او علاوه‌بر نویسندگی، معاونت ادبیات و انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش­‌های دفاع مقدس را هم در کارنامه دارد. از آثار حسام می‌توان به کتاب «غواص‌­ها بوی نعنا می‌­دهند»، «مهاجر سرزمین آفتاب»، «آب هرگز نمی‌میرد»، «وقتی مهتاب گم شد»، «راز نگین سرخ»، «دلیل» و «عطر شب‌بوها» اشاره کرد. 

مصطفی رحیمی نیز خاطرات حمید حسام را در کتابی با عنوان «سهم من از چشمان او» نوشته و منتشر کرده است. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حمید حسام حمید حسام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۸۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی

رئیس سازمان اورژانس استان یزد با اشاره به آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس گفت: سه نفر از ۱۳ مصدوم حادثه در بخش تخصصی بستری بودند و مابقی مرخص شدند.

محمدجواد میرجلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در یزد اظهار کرد: به دنبال اعلام حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس تهران در محور کمربندی مهریز در یزد کدهای اورژانس استان اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه این اتوبوس ۱۳ مسافر و دو راننده داشته است گفت: دو مصدوم از ۱۳ مصدوم این حادثه در محل حادثه درمان شدند و یازده مصدوم دیگر نیاز به انتقال به بیمارستان داشتند.

رئیس سازمان اورژانس استان یزد با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه فوتی نداشت تصریح کرد: ۷ مصدوم به بیمارستان شهید صدوقی و چهار مصدوم به بیمارستان شهید رهنمون اعزام شدند.

میرجلیلی اظهار کرد: اکثر مصدومان مرخص شدند و یک نفر خانم و دو نفر آقا در بیمارستان تحت درمان بوده و بستری هستند که سیما ساعی با شکستگی ترقوه، تروما به سینه در بخش ارتوپدی، محمدرضا زهی با شکستگی زانو و بستری در بخش ارتوپدی و جعفر حسن زاده با شکستگی دنده در بخش جراحی بستری هستند.

کد خبر 745435

دیگر خبرها

  • انجام بیش از ۱۱۰ هزار عمل جراحی برای زوج‌های نابارور
  • معاون درمان وزیر بهداشت: پروانه ۱۰۰ بیمارستان دارای اخطار ایمنی تمدید نشد
  • بهره مندی ۴۷۴ هزار نفر از خدمات بیمارستان علامه بهلول گنابادی شهرستان گناباد
  • ماجرای عجیب تخفیف 30 میلیون تومانی برای یک عمل جراحی!
  • افتتاح بخش آی.سی.یو و سی.آرم بیمارستان طالقانی تبریز
  • بهره مندی ۴۷۴ هزار نفر از خدمات بیمارستان علامه بهلول گنابادی
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران
  • نقش سلبریتی‌ها و فضای مجازی در موج گرایش به جراحی‌ها و خدمات زیبایی
  • فیک بیوتی