Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه‌های صبح امروز به بررسی آنچه در اولین مناظره نامزد‌های سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اتفاق افتاد پرداختند.

خبرگزاری میزان - اولین مناظره هفت نامزد انتخابات ۱۴۰۰ با محوریت مسائل اقتصادی در محل معاونت سیمای رسانه ملی برگزار شد. روزنامه‌های امروز در اولین شماره خود که پس از مناظره نخست نامزد‌ها منتشر شد به بررسی نقاط ضعف و قدرت این مناظره پرداختند، روزنامه‌ها با انتقاد از برخی رفتار‌ها به ضرورت پرهیز از تنش و ارائه منسجم برنامه‌ها تاکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه برخی از مطالب منتشر شده در روزنامه‌های امروز پیرامون اولین مناظره سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را مرور خواهیم کرد.

بحث سیاسی جایگزین برنامه اقتصادی شد

روزنامه کیهان در بررسی نخستین مناظره انتخاباتی نوشت: برنامه، انتظار مردم و کارشناسان از نامزدهاست و قرار بود در روز مناظره درباره مشکلات و برنامه‌های اقتصادی سخن گفته شود، اما برخی نامزد‌ها از همان آغاز کوشیدند بحث را سیاسی و مجادله‌ای کنند.

از سوی دیگر کارنامه، ابزار مهم راستی‌آزمایی دعاوی نامزدهاست. نامزد‌هایی که خود و ائتلاف متبوع آن‌ها به‌عنوان ائتلاف حاکم بر دولت، بخش اصلی صورت مسئله و گرفتاری مردم هستند، چگونه وعده جدید بدهند و چه کسی از آنها، چک‌های برگشت خورده را دوباره و سه باره قبول می‌کند؟

برنامه نامزد‌ها برای رشد و توسعه صنعتی چیست؟

آفتاب یزد از عدم ارائه برنامه اجرایی برای حل مشکلات اقتصادی از طرف نامزد‌ها انتقاد کرد و نوشت: در اولین مناظره انتخاباتی کاندیدای سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری در حوزه تولید و صنعت کشور به موضوعاتی مثل موانع تولید و آسیب‌های مافیای واردات قاچاق برای تولید اشاره کردند، اما هیچ یک برنامه خود را برای رسیدن به اهداف مورد نظر مثل مبارزه با قاچاق، هدایت نقدینگی به سمت تولیدَ، جذب سرمایه و روش‌های دیگر خصوصی‌سازی اعلام نکردند. هفت نامزد انتخابات ریاست جمهوری در اولین مناظره انتخاباتی به پرسش‌های اقتصادی مطرح شده پاسخ دادند. در حوزه تولید و صنعت کشور کاندیدا به موانع تولید و سرمایه گذاری، آسیب‌های خصوصی سازی، مافیای واردات و مالیات بر تولید اشاره کردند، اما در مجموع از صحبت‌های این هفت نفر به نظر می‌رسد هیچ یک برنامه مشخصی برای رشد و توسعه صنعتی ندارند.

آفتاب یزد در به نقل از میثم مهرپور، کارشناس اقتصادی بر این نکته تاکید کرد که در این موضوع که شالکه‌ی نامزد‌ها با دست خالی قدم به عرصه‌ی انتخابات گذاشته‌اند حرفی نیست، اما این که تمامی نامزد‌ها بدون برنامه هستند سخن درستی نمی‌تواند باشد. این که حاضر نباشیم به دوران مدیریتی ما پرداخته شود، اما از زمین و زمان ایراد بگیریم یعنی برای مناظره نیامده‌ایم بلکه آمده‌ایم دعوا کنیم!

راهکار‌ها و برنامه‌های مطرح شده چه حد به واقعیت اقتصاد نزدیک است؟

ابتکار با مطرح کردن این پرسش که راهکار‌ها و برنامه‌های مطرح شده از سوی کاندید‌های ریاست جمهوری تا چه حد موثر و به واقعیت اقتصاد نزدیک است؟ به نقل از علی مزیکی، کارشناس مسائل اقتصادی نوشت: در مناظره‌های انتخاباتی در هر دوره‌ای طبیعی است که کاندید‌ها با وعده‌هایی به دنبال جلب نظر جامعه باشند این روند گاهی ممکن است همراه با وارد کردن اطلاعات غلط در برخی مسائل اقتصادی باشد. اما در مناظره شنبه‌شب در برنامه‌ها و راهکار‌ها اثری از کار کارشناسی نبود و بیشتر مسائل شخصی و سیاسی شده بود؛ بنابراین نمی‌توان انتظار داشت که راهکاری مناسب برای مسائل اقتصادی در مناظره روز شنبه به میان بیاید.

دوقطبی نقد و ستیز

روزنامه جوان با انتقاد از رفتار برخی از نامزد‌ها در اولین مناظره انتخاباتی برگزار شده به دوقطبی ایجاد شده در این مناظره اشاره کرد و نوشت: اولین مناظره انتخاباتی ۱۴۰۰ با قاب‌های متفاوتی از ارائه برنامه، آرامش و متانت از سویی و جدال و مرافعه و تخریب از سویی دیگر همراه شد؛ یک سو با ارائه برنامه و پاسخ به سؤالات آغاز کرد و سوی دیگر با بی اعتنایی به سؤال طرح شده، حملات علیه رقبا و بی اخلاقی را رقم زد. یک سو فخر کارنامه و سابقه فروخت، بی اعتنا به آنکه از قضا همان سابقه و کارنامه‌اش نقطه ضعف اوست، نه کمیت، بلکه کیفیت آن! اینگونه شد که دو فرم در مناظره ۱۵ خرداد به چشم آمد که دو قطب اصلی مناظره بود؛ دو قطبی که نوع رفتار کاندیدا‌ها آن را تعریف کرد؛ سویی که برای مشاجره و ستیز به مناظره آمده و سویی که هدفش رقابت و نقد رقیب و ارائه برنامه خود بود. در جدال میان این دو قطب، مردم باید تصمیم بگیرند کدام را می‌خواهند.

مناظره با طعم تهمت و بداخلاقی

روزنامه خراسان از رویکرد برخی از نامزد‌ها در مناظره نخست انتقاد کرد و ضمن نقد فضای هیجانی حاکم بر مناظره نوشت: اولین مناظره انتخاباتی ۱۴۰۰ با محوریت موضوعات اقتصادی برگزار شد؛ مناظره‌ای که با توفان محسن رضایی گُر گرفت و رفته رفته با چالش‌ها و پاسخ‌های دیگر کاندیدا‌ها به یکدیگر تنور آن داغ و داغ‌تر شد. مناظره‌ای که البته با واکنش‌های زیادی همراه شد، نگاه هیجانی در آن به اوج خود رسید و به باور بعضی نه تنها مسائل تخصصی که باید در آن مطرح می‌شد به حاشیه رفت بلکه پای اهانت، تهمت و بداخلاقی را نیز به مناظره نیمه خرداد باز کرد.

نامزد‌ها ناتوان در اثر گذاری

شرق در گزارشی اثرگذاری نامزد‌ها را ناچیز توصیف کرد و نوشت: برداشت مخاطبان و تحلیلگران از جمع‌بندی مناظره نخست این بود که نامزد‌ها بیش از همه به کلی‌گویی و باید‌ها و بدیهیات پرداختند تا ارائه برنامه و راهکار‌های بدیع و متفاوت، اگرچه با‌هم بگومگوی تند هم کردند، دوقطبی‌سازی کردند و حتی سعی در روکردن دست یکدیگر داشتند و از تحصیلات و مدرک هم ایراد گرفتند و آن را ساختگی خواندند، اما نتوانستند اثرگذار ظاهر شوند.

مناظره ناتمام اقتصادی

دنیای اقتصاد ضمن اشاره به غفلت نامزد‌ها از مسائل کلیدی با طرح این پرسش که چرا تفاوت نگاه کاندید‌ها شفاف نشد نوشت: مناظره نخست نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری با موضوع اقتصاد، هفت عنصر مغفول داشت. از نگاه کارشناسان، بیشتر نامزد‌ها «پارادایم و چارچوب فکری» مشخصی برای حل ابرچالش‌های اقتصادی معرفی نکردند. همچنین اکثر نامزد‌ها به جای ارائه راهکار درمان، به «تشریح صورت مساله» پرداختند. در بررسی مشکلات اقتصادی نیز به جای تبیین علت‌ها، «لیست معلول‌ها» از سوی برخی نامزد‌ها مطرح شد. همچنین برخی نامزد‌ها از مفاهیمی استفاده می‌کردند که جایگاهی در ادبیات اقتصادی نداشت. «برجام»، «کرونا» و «FATF» که به‌عنوان عوامل برون‌زا نقش ویژه‌ای در چالش‌های اقتصادی داشتند، وزن مناسب خود را در مباحث نداشت. برای حل و اجرای سیاست‌های اقتصادی، نیاز به یک تیم هماهنگ و کارآمد وجود دارد؛ اما مخاطبان، از ترکیب تیم اقتصادی خبردار نشدند. علاوه‌بر عناصر مغفول در محتوای مناظره اقتصادی، نقد‌های جدی به فرم و شکل اجرا نیز وارد است. نبود این عناصر باعث شد که شفاف‌سازی درخصوص تفاوت نگاه کاندیدا‌ها صورت نگیرد. این مناظره در شبکه‌های اجتماعی نیز با واکنش کارشناسان مواجه شد.

مناظره اول انتخابات را داغ کرد

روزنامه رسالت از تاثیر مناظره نخست بر افزایش شور انتخاباتی در میان مردم گفت و اینگونه نوشت:
جریان سیاسی اصلاح‌طلب و جریانات سیاسی منتقد نظام در خارج از کشور قبل و بعد از اعلام خبر احراز صلاحیت‌ها مدام بر طبل رأی بی رأی می‌کوبیدند و صدای گوش‌خراش طبلشان بعد از اعلام احراز صلاحیت‌ها شدت گرفته است. این در حالی است که طبق آخرین نظرسنجی‌های صورت گرفته، بحث‌ها و درگیری ذهنی مردم نسبت به کاندیدا‌های ریاست جمهوری بعد از مناظره روز شنبه افزایش‌یافته و حتی آراء مردد نیز در مورد رأی دادن به گزینه بهتر وارد بحث شده‌اند؛ بنابراین آن‌طور که برخی از جریانات سیاسی داخل و اپوزیسیون‌های خارج نشین اعلام می‌کنند نیست و به‌تدریج نظر مردمی که قصد رأی نداشتند درحال تغییر است.

خبری از برنامه نامزد‌ها برای مقابله با کرونا نشد

روزنامه صبح نو با انتقاد از نپرداختن نامزد‌ها به یکی از مسائل مهم کشور یعنی ویروس کرونا و عدم ارائه برنامه مناسب از طرف آن‌ها در خصوص مقابله با این ویروس نوشت: سه ساعت حاشیه‌پردازی به جای پرداختن به موضوع اقتصادی دستاورد نخستین مناظره سیزدهمین دوره ریاست جمهوری بود. هفت نامزد تایید صلاحیت شده انتخابات ریاست جمهوری دور هم نشستند تا درباره حل مسائل اقتصادی مردم و کشور برنامه‌های‌شان را ارائه دهند، اما تعدادی از کاندیدا‌ها با اتهام‌زنی‌ها و مطرح کردن مسائل سیاسی و غیر‌منطقی محور مناظره را منحرف کردند. به این ترتیب برنامه‌های اقتصادی نامزد‌ها با ابهامات بسیاری باقی ماند. این در حالی است که در شرایط فعلی کشور که بیش از ۱۶‌ماه است کشور درگیر ویروس منحوس کرونا شده و بیش از ۸۱ هزار هموطن جان خود را از دست داده و بسیاری از مشاغل خسارت‌های اقتصادی دیده‌اند، انتظار می‌رفت نامزد‌های ریاست جمهوری درباره برنامه‌های خود برای مقابله با کرونا و نحوه مدیریت آن نیز صحبت کنند، اما جالب اینجاست که نه از سوی طراحان سوال و نه از سوی نامزد‌ها هیچ توجهی به معضل بزرگ زندگی این روز‌ها نشد. البته برخی فعالان سیاسی و رسانه‌ای کنار هم نشستن نامزد‌ها و پاسخگویی به پرسش‌های مشخص را از آن رو که امکان به چالش کشیدن هریک از آن‌ها فراهم نبود، مورد انتقاد قرار دادند. برخی دیگر هم تفاوت در پرسش‌های هریک از هفت داوطلب ریاست جمهوری و پاسخ‌های متفاوت آن‌ها به این سوالات را مانع مقایسه دیدگاه‌های نامزد‌ها دانستند. مطرح نشدن موضوعاتی بسیار مهم، چون کرونا و تحریم درحالی که هر دوی این ویروس‌ها ریشه بسیاری از مشکلات اقتصادی امروز کشور است؛ امکان ارزیابی جامعه از دیدگاه‌ها نامزد‌ها در این دو حوزه مهم را گرفت.

در همین زمینه: واکنش مردم به نخستین مناظره ریاست جمهوری ۱۴۰۰

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: اخبار انتخابات انتخابات 1400

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار انتخابات انتخابات 1400 اولین مناظره انتخاباتی انتخابات ریاست جمهوری اولین مناظره مسائل اقتصادی ارائه برنامه مناظره نخست روزنامه ها کاندیدا ها برنامه ها راهکار ها نامزد ها مطرح شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۸۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه نرم افزار باشگاه مشتریان برای کسب و کار راه اندازی کنیم؟

راه اندازی نرم افزار باشگاه مشتریان برای کسب و کار، ابتدا نیازمند برنامه ریزی و تعیین استراتژی دقیق و جامع می باشد، این برنامه باید شامل اهداف، استراتژی ها، وظایف و زمانبندی مربوط به این پروژه باشد.

در این برنامه باید مشخص شود که چه اهدافی از این نرم افزار دارید و چگونه می‌تواند به بهبود روابط با مشتریان شما کمک کند. همچنین، باید تصمیم گیری کنید که این نرم افزار برای کدام سیستم عامل و دستگاه‌ها قابل دسترسی باشد.

انتخاب نرم افزار باشگاه مشتریان متناسب با کسب و کار

بعد از برنامه ریزی، باید یک پلتفرم یا نرم افزار مناسب را جهت اجرای استراتژی و برنامه ها ای که از پیش تعیین کرده ایده انتخاب نمایید، برای توسعه و اجرای نرم افزار باشگاه مشتریان مهم است در هنگام انتخاب نرم افزار باشگاه مشتریان، بخش سناریونویسی باشگاه مشتریان، فالوآپ یا پیگیری مشتریان، تحلیل و گزارشات و روشهای عضویت مشتریان را با جزئیات تمام بررسی نمایید و اگر کسب وکار شما نیازمند سرویس اختصاصی در نرم افزار باشگاه مشتریان می باشد این موضوع را در ابتدا راه اندازی باشگاه مشتریان با جزئیات هر چه تمام آماده و با شرکت ارائه دهنده نرم افزار باشگاه مشتریان مطرح نمایید.

تعیین اهداف از نکات مهم راه اندازی باشگاه مشتریان

تعیین اهداف از جمله موارد حیاتی برای راه اندازی و موفقیت باشگاه مشتریان است. اهداف به عنوان راهنمایی برای تصمیم‌گیری‌ها و اقدامات در آینده عمل می‌کنند .اهداف باید مشخص، قابل اندازه‌گیری و قابل دسترس باشند تا بتوان به راحتی پیشرفت و موفقیت را اندازه گرفت. اهداف می‌توانند شامل افزایش تعداد مشتریان، افزایش فروش، افزایش وفاداری مشتریان و بهبود سرویس‌دهی و نرخ وفاداری مشتریان باشند. با تعیین اهداف صحیح و استراتژی‌های مناسب، باشگاه مشتریان می‌تواند به یک کسب و کار پربازده تبدیل شود و مشتریان را در خود جذب کرده و حفظ کند.

بازاریابی از نکات مهم راه اندازی باشگاه مشتریان

بازاریابی از جمله عوامل اصلی و حیاتی برای توسعه موفقیت‌آمیز یک باشگاه مشتریان است. این روزها، رقابت در صنعت باشگاه‌های مشتریان بسیار بالاست و برای جذب و نگه‌داشتن مشتریان، استفاده از استراتژی‌های بازاریابی با اهمیت است. از جمله مواردی که باید در نظر گرفته شود، ارتباط موثر با مشتریان، ارایه خدمات و تجربه متمایز و تبلیغات مناسب است. همچنین، باید به دقت بازاریابی دیجیتال را بررسی کرد و از ابزارهای مانند شبکه‌های اجتماعی و تبلیغات گوگل بهره برد. بازاریابی مناسب می‌تواند باعث جذب مشتریان جدید، افزایش فروش و تقویت روابط با مشتریان فعلی شود و در نهایت موجب موفقیت و رشد بهتر باشگاه مشتریان شود.

مهم است به جهت افزایش بازدهی برنامه وفاداری مشتریان خود، برای برنامه باشگاه مشتریان در کسب و کار هویت سازی کنید و فرایند وفادارسازی مشتریان را صرفاً به خرید و راه اندازی نرم افزار محدود ننمایید.

انتخاب نرم افزار باشگاه مشتریان

یکی از نکات مهم در راه اندازی باشگاه مشتریان، انتخاب نرم افزار مناسب برای مدیریت اطلاعات مشتریان است. با توجه به اینکه باشگاه مشتریان معمولاً با حجم زیادی از اطلاعات و تراکنش‌های آنها سر و کار دارد، استفاده از یک سیستم مدیریت روابط با مشتریان custome club بعنوان یک نرم افزار تخصصی در حوزه باشگاه مشتریان بسیار حیاتی است. این سیستم‌ها امکان مدیریت تمامی اطلاعات مشتریان، تاریخچه خرید، تراکنش‌ها، ارتباطات و ارزیابی‌های مشتری را فراهم می‌کنند. با استفاده از این سیستم‌ها و نرم افزارهای باشگاه مشتریان می‌توانید به بهبود روابط با مشتریان، افزایش فروش و بهبود خدمات خود بپردازد. بنابراین، انتخاب و پیاده‌سازی نرم افزار باشگاه مشتریان مناسب، یکی از اصول اساسی در موفقیت باشگاه مشتریان است.

اندازه گیری نتایج از نکات اساسی راه اندازی باشگاه مشتریان

یکی از نکات مهم در راه اندازی یک باشگاه مشتریان، اندازه گیری نتایج و عملکرد است. به دست آوردن اطلاعات دقیق و قابل اعتماد در مورد خدمات باشگاه مشتریان، به مدیران کمک می کند تا تصمیمات بهتری بگیرند و استراتژی های مناسب را پیاده سازی کنند. اندازه گیری نتایج شامل مواردی از قبیل تعداد مشتریان جدید، درآمد حاصل از عضویت ها، رضایت مشتریان و شاخص های عملکرد دیگر است. با تحلیل این اطلاعات، مدیران می توانند مشکلات را شناسایی کنند و بهبودهای لازم را اعمال کنند تا ارتقای باشگاه و جلب مشتریان بیشتر را تضمین کنند.

سخن پایانی

راه اندازی و استقرار نرم افزار باشگاه مشتریان برای هر کسب و کاری اهمیت بسیاری دارد. باشگاه مشتریان به عنوان یک ابزار برای حفظ و جذب مشتریان موجود عمل می‌کند. اما برای موفقیت باشگاه مشتریان، باید توجه به نکات مهمی داشت. دکتر کلابز مشاور کسب و کار و ارائه دهنده برنامه های وفاداری، باشگاه مشتریان در سطح کشور می باشد، استراتژی ما بررسی و آنالیز الگوههای موفق پروژه های باشگاه مشتریان و اجرای آنها در کسب و کارهای بهره بردار و طرف قرارداد می باشد.سوالات متداول

باشگاه مشتریان چیست؟
باشگاه مشتریان یک ابزار قدرتمند برای تعامل با مشتریان و بهبود روابط با آنها است. این باشگاه ها معمولاً برنامه های ویژه ای برای جذب و نگهداری مشتریان ارائه می دهند تا آنها را به خود جلب کنند و از رقبای خود جلوگیری کنند. این باشگاه ها معمولاً امکانات و خدمات اختصاصی برای اعضا ارائه می دهند که می تواند شامل تخفیف ها، هدایا، رویدادهای ویژه و دسترسی به اطلاعات اختصاصی باشد. باشگاه مشتریان را چگونه می توان راه اندازی کرد؟
برای راه اندازی یک باشگاه مشتریان موفق، ابتدا باید هدف ها و هدف های خود را مشخص کنید و سپس برنامه ها و استراتژی های مناسب برای رسیدن به این اهداف را تعیین کنید. همچنین باید از ابزارهای مناسب برای مدیریت باشگاه مشتریان استفاده کنید تا بتوانید اطلاعات مشتریان خود را به خوبی مدیریت کنید و خدمات ویژه به آنها ارائه دهید. چگونه می توان باشگاه مشتریان خود را بهینه کرد؟
برای افزایش اثربخشی باشگاه مشتریان، باید به نیازها و ترجیحات مشتریان توجه کنید و خدمات ویژه ارائه دهید که به این نیازها پاسخ دهند. همچنین باید از ابزارهای ارتباطی مختلف مانند ایمیل، پیامک و شبکه های اجتماعی برای ارتباط مداوم با مشتریان استفاده کنید تا آنها را به خود وفادار کنید. چطور می توانم برای نرم افزار باشگاه مشتریانم، یک سناریو تعاملی و مناسب طراحی کنم؟

جهت طراحی سناریو در باشگاه مشتریان شما نیازمند این هستید که اطلاعات مانند، میانگین حجم فاکتور، میانگین بازگشت مشتریان، بیشترین حجم خرید هر مشتری، بیشترین و کمترین میزان اعتبار هدیه یا تخفیف که برای مشتریان می خواهید در نظر بگیرید را معیار قرار دهید و بر اساس این اطلاعات و اهداف خود در راه اندازی باشگاه مشتریان، یک سناریو تاثیر گذار و کاربردی را طراحی و پیاده سازی نمایید، البته جهت جلوگیری از آزمون خطا پیشنهاد می دهیم از نظرات متخصصین این حوزه بهره برداری نمایید.

بهترین روش پیگیری مشتریان توسط باشگاه مشتریان چه روشهایی می باشد؟

انواع روشهای پیگیری در نرم افزار باشگاه مشتریان می تواند انجام شود اما تعدادی از روشهای روتین موارد زیر هستند:

پیگیری مشتریان پس از ثبت نام، پیگیری مشتریان پس از خرید، پیگیری مشتریان در تاریخ مشخص، پیگیری مشتریان در تاریخ تولد، پیگیری مشتریان در سررسید مشخص، پیگیری مشتریان پس از نظرسنجی، پیگیری مشتریان پس از معرفی دوستان و...

کد خبر 740736

دیگر خبرها

  • فرهنگ تجلیل از کارگران در جامعه تبیین شود
  • جدال حساس گرگان و مهرام در بازی نخست
  • روزنامه‌نگاران رکن اصلی جهاد تبیین هستند
  • نقش و جایگاه ارتش تبیین و اطلاع‌رسانی شود
  • سفر معاون اقتصادی ریاست الوزراء طالبان به ارزگان
  • چگونه نرم افزار باشگاه مشتریان برای کسب و کار راه اندازی کنیم؟
  • دیدار مقامات طالبان در ارگ ریاست جمهوری
  • ویژه برنامه 24 ساعته در خصوص شهدای خبرنگار در فلسطین
  • اعتلای جایگاه معلمان از رویکردهای اصلی برنامه‌های هفته معلم است
  • اطلاعیه معاونت پارلمانی ریاست جمهوری درخصوص اظهارات برخی نمایندگان درباره تحولات بازار ارز