Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوزه‌های علمیه سراسر کشوربا پایان مهلت رسمی پذیرش ، مهلت دوباره‌ای برای ثبت نام داوطلبان اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، با پایان مهلت رسمی پذیرش حوزه‌های علمیه سراسر کشور ، مهلت دوباره‌ای برای ثبت نام داوطلبان اعلام کرد.

 

بر اساس این گزارش یرادران علاقمند به تحصیل در حوزه از پنجم تا هجدهم تیرماه فرصت دارند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی paziresh.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ismc.ir مراجعه کنند.


همچنین داوطلبانی که ثبت نام اولیه را انجام داده اند، اما هنوز موفق به بارگزاری کامل مدارک خود در سامانه نشده اند تا هفتم خرداد فرصت دارند برای تکمیل مدارک اقدام کنند.

 

پذیرش حوزه‌های علمیه برادران سراسر کشور از میان داوطلبان سه مقطع دوره متوسطه اول ، دیپلم و دانشگاهی در بیش از ۴۰۰ مدرسه علمیه کشور صورت می‌گیرد.

 

آغاز پذیرش مراکز تخصصی حوزه‌های علمیه

 مدیریت سنجش و پذیرش حوزه اعلام کرد: برادران واجد شرایط تا بیست و یکم خرداد فرصت دارند برای ثبت نام در یکی از سطوح دو، سه و چهار به پایگاه اینترنتی این مدیریت به نشانی paziresh.ismc.ir مراجعه کنند.

 

آزمون کتبی فقط برای داوطلبان رشته‌های تخصصی سطح چهار برگزار می‌شود و داوطلبان سطح دو و سه بدون آزمون کتبی و در صورت قبولی در مصاحبه علمی پذیرفته خواهند شد.

پایان پیام/78

منبع: شبستان

کلیدواژه: پذیرش حوزه های علمیه حوزه علمیه حوزه های علمیه برای ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۸۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید ثبت نام آزمون مدارس استعداد‌های درخشان 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، رئیس مدارس استعداد‌های درخشان استان همدان با بیان اینکه امسال برای مدارس سمپاد و نمونه دولتی یک آزمون برگزار می‌شود و داوطلبان می‌توانند هنگام ثبت نام اولویت‌های خود را برای هریک از این مدارس مشخص کنند گفت: آزمون امسال با همکاری سازمان استعداد‌های درخشان و مرکز آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

ساده دل با بیان اینکه شرط شرکت در آزمون پذیرش در مقطع هفتم را داشتن تمام نمرات خیلی خوب در ترم پایان کلاس پنجم و ترم اول کلاس ششم و شرط شرکت در آزمون پذیرش در مقطع دهم را داشتن معدل ۱۹ در ترم پایانی کلاس هشتم و ترم اول کلاس نهم عنوان کرد و افزود: دانش آموزان سمپادی هم که معدل آنها از ۱۸ پایین‌تر بوده برای ادامه تحصیل در مدارس سمپاد باید در آزمون شرکت کنند.

او تصریح کرد: ظرفیت پذیرش در مدارس استعداد‌های درخشان امسال ۴۶۶ نفر در پایه‌ی هفتم و ۷۷۳ نفر در پایه‌ی دهم است و طبق آیین نامه مدارس سمپاد هر دانش آموزی که پذیرفته شود به دلیل مسائل مالی از تحصیل در این مدارس محروم نخواهد شد.

استان همدان در شش منطقه آموزشی دارای مدارس استعداد‌های درخشان است.

دیگر خبرها

  • ۴ شرط پذیرش نهایی داوطلبان آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی ۱۴۰۳ تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت نام در آزمون تخصصی پزشکی سال ۱۴۰۳
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • تمدید ثبت نام آزمون مدارس استعداد‌های درخشان
  • آغاز آخرین مهلت ثبت‌نام در نوبت دوم آزمون سراسری از ۲۹ فروردین
  • پذیرش طلبه در مدرسه علمیه آیت الله دامغانی
  • تمدید ثبت نام آزمون مدارس استعداد‌های درخشان 
  • آغاز ثبت نام آزمون دکتری تخصصی رشته‌های داروسازی از اول اردیبهشت
  • آغاز ثبت نام آزمون دکتری تخصصی رشته های داروسازی از اول اردیبهشت