Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل مرکز صادرات روسیه RCE گفت: روسیه آماده ارائه خدمات شرکت های نمایه روسی از نظر تأمین خطوط ریلی ، سوئیچ ها و سایر تجهیزات تولید داخلی است که برای ساخت بخشی از کریدور راه آهن شمال-جنوب در ایران لازم است. خبرگزاری میزان - طبق اعلام شاتا،  رونیکا نیکیشینا گفت: همکاری منطقه‌ای اوراسیا و مرکز صادرات روسیه آماده ارائه خدمات شرکت‌های روسی برای ساخت بخشی از کریدور راه آهن شمال-جنوب در ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر کل مرکز صادرات روسیه RCE گفت: مرکز صادرات روسیه آماده ارائه خدمات شرکت‌های نمایه روسی از نظر تأمین خطوط ریلی، سوئیچ‌ها و سایر تجهیزات تولید داخلی است که برای ساخت بخشی از کریدور راه آهن شمال-جنوب در ایران لازم است.

وی خاطرنشان کرد که زیرساخت‌های تدارکات در منطقه اوراسیا در حال حاضر به طور کامل اجرا نشده است تا تمام مزایای رژیم جدید تجارت میان این کشورها، راحت را فراهم کند.

ورونیکا نیکیشینا در ادامه گفت: "از نظر رویه‌های اداری، مرکز صادرات روسیه از نظر اقدامات خاص همچنین به عنوان دستیار صادر کنندگان عمل می‌کند. ما همچنین محیطی را ایجاد می‌کنیم که در آن صادر کنندگان می‌توانند بدون کمک دولت به راحتی به تجارت خود ادامه دهند".

مجمع بین المللی اقتصادی سن پترزبورگ در سال ۲۰۲۱ در تاریخ ۲ تا ۵ ژوئن در قالب زنده برگزار می شود. در این مجمع راه های توسعه اقتصادی روسیه با دیگر کشورها من جمله اورآسیا مورد تبادل قرار می گیرد.   بیشتر بخوانید: مجلس با لایحه موافقتنامه ارتباط بین المللی راه آهن بین ایران و افغانستان موافقت کرد   انتهای پیام/ برچسب ها: اخبار اقتصادی راه آهن روسیه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی راه آهن روسیه کریدور راه آهن شمال جنوب در ایران مرکز صادرات روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۸۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال توقف صادرات ال‌ان‌جی روسیه در ۴ سال آینده

تحت سه سناریوی نه چندان خوش بینانه وزارت اقتصاد روسیه، صادرات گاز طبیعی مایع (ال‌ان‌جی) این کشور ممکن است در چهار سال آینده، متوقف شود.

به گزارش ایسنا، تحت سناریوهای «محافظه کارانه» و «استرس» وزارت اقتصاد روسیه که علنی نشده است، تولید ال‌ان‌جی روسیه ممکن است در فاصله سال ۲۰۲۵ تا ۲۰۲۵، در ۳۸.۶ میلیون تن ثابت بماند.

طبق سندی که توسط رویترز مشاهده شده، سناریوی پایه که خوش بینانه ترین سناریو است، رشد تولید از ۳۳.۳ میلیون تن در سال ۲۰۲۳، به ۵۶.۶ میلیون تن در سال ۲۰۲۷ را پیش بینی کرده است.

روسیه اعلام کرده است که با کارخانه های جدید واقع در منطقه آرکتیک، می‌خواهد ۲۰ درصد از بازار جهانی ال‌ان‌جی را در فاصله سال ۲۰۳۰ تا ۲۰۳۵ تامین کند که در مقایسه با حدود هشت درصد فعلی، بالاتر است.

با این حال، تحریم‌های غربی متعدد، موانعی را به خصوص برای پروژه جدید «آرکتیک ال‌ان‌جی ۲» به وجود آورده اند که پس از آغاز تولید در دسامبر، هنوز محموله‌ای را صادر نکرده است.

این پروژه قرار است به یکی از بزرگترین کارخانه های روسیه با تولید سالانه ۱۹.۸ میلیون تن ال‌ان‌جی و ۱.۶ میلیون تن میعانات گازی ثابت از سه واحد، تبدیل شود.

منابع آگاه اظهار کرده اند: تبدیل متان به مایع در دمای منفی ۱۶۳ درجه، اکنون در این کارخانه متوقف شده است. شرکت گازپروم همچنین آغاز فعالیت مجتمع گازی عظیم در بندر اوست لوگا را از زمان خروج شرکتهای غربی پس از آغاز جنگ اوکراین، به تاخیر انداخته است.

بر اساس گزارش رویترز، روسیه در حال حاضر دو کارخانه ال‌ان‌جی بزرگ شامل کارخانه یامال ال‌ان‌جی نواتک و ساخالین ۲ گازپروم دارد که اولی حدود ۲۰ میلیون تن و دومی بیش از ۱۰ میلیون تن ال‌ان‌جی در سال میلادی گذشته، تولید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • احتمال توقف صادرات ال‌ان‌جی روسیه در ۴ سال آینده
  • آیت‌الله رئیسی: شرکت‌ها و متخصصان ایرانی آماده مشارکت در پروژه‌های عمرانی سریلانکا هستند
  • آمادگی بانک جهانی برای آغاز پروژه «کاسا هزار» در افغانستان
  • رییسی : برای صدور خدمات فنی و مهندسی و مشارکت در پیشرفت سریلانکا آمادگی داریم
  • تداوم بارش‌ها در مرکز، شرق، جنوب شرق و جنوب کشور/ هوای ابری تهران
  • ادامه بارش‌ها در مرکز، شرق، جنوب‌شرقی و جنوب کشور/ افزایش دمای هوا در نوار غربی
  • ادامه بارش‌ها در مرکز، شرق، جنوب شرقی و جنوب کشور / دمای هوا در نوار غربی افزایش می‌یابد
  • عقب‌ماندگی کریدور شمال – جنوب در کردستان
  • دعوت پوتین از کشورها برای گسترش کریدور شمال-جنوب
  • دعوت پوتین از همه کشورها برای گسترش کریدور شمال-جنوب