Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@04:33:08 GMT

نقشه سه بعدی تقاطع غیرهمسطح بسیج منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۴۹۳۷۲

نقشه سه بعدی تقاطع غیرهمسطح بسیج منتشر شد

طرح سه بعدی پروژه تقاطع غیر همسطح بسیج (پل هوایی سابق مقابل مجتمع فدک) که در اصل طرح تبادل شاهراه های جنوب‌غربی اردبیل محسوب می‌شود، از سوی شهرداری اردبیل منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، شهرداری اردبیل طرح سه بعدی پروژه تقاطع غیر همسطح بسیج (پل هوایی سابق مقابل مجتمع فدک) که در اصل طرح تبادل شاهراه های جنوب‌غربی اردبیل محسوب می‌شود، را منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مواردی همچون کامل شدن رینگ کمربندی بسیج، کاهش ترافیک معابر جنوب‌غربی کلانشهر اردبیل، دسترسی آسان ورودی غربی به ورودی جنوبی شهر، دسترسی آسان در جهت توسعه گردشگری به دریاچه  شورابیل، کاهش تصادفات و همچنین دسترسی آسان و متقابل به محلات، خیابان ها و شهرک های عطایی، سبلان، کارشناسان، حافظ، جانبازان، کوثر و کشاورزی از طریق ورودی و خروجی غربی اردبیل، از جمله مهمترین تاثیرات و اهداف پروژه عنوان شده است.

 

تقاطع غیرهمسطح بسیج علاوه بر تأثیرگذاری بسیار مطلوب بر چرخه ترافیک در سطح وسیعی از کلانشهر اردبیل، به عنوان اولین تقاطع غیرهمسطح شبدری شکل است که در سطح استان اردبیل به اجرا در خواهد آمد.

 

به‌ طور همزمان با شروع عملیات اجرایی ۴ پروژه تقاطع غیرهمسطح دیگر در نقاط مختلف اردبیل در واقع شاهد انقلابی در عرصه پل‌سازی هستیم که این انقلاب پل‌سازی در آینده نزدیک سیمای این کلانشهر را دگرگون خواهد کرد.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: پروژه تقاطع غیر همسطح پل هوایی شهرداری اردبیل اردبیل تقاطع غیرهمسطح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۹۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرانجام دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟ + فیلم

در روزهای گذشته فیلمی منتشر شد که نشان‌‌دهنده آن بود یک دختر در ورودی متروی تجریش به دلیل تذکر گشت ارشاد تشنج کرده است، اما سرانجام این دحتر چه شد؟ - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در روزهای گذشته فیلمی منتشر شد که نشان‌دهنده آن بود یک دختر در ورودی متروی تجریش به دلیل تذکر گشت ارشاد تشنج کرده و حالش بد شده و مردم در حال امدادرسانی به او هستند.

با پیگیری های خبرنگار تسنیم در روزهای گذشته مشخص شد که این خانم به دلیل سرقت تلفن همراهش ترسیده و تشنج کرده و هیچ ارتباطی با تذکر گشت ارشاد و مسائل مربوط به طرح نور ندارد.

این دختر بعد از ثبت شکایت در کلانتری برای پیگیری تلفن همراه سرقتی خود، صفحه اینستاگرامی جدیدی ایجاد و توضیحاتی را در این حادثه بیان می‌کند. اکنون مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی فیلم کامل‌تری از این حادثه به همراه توضیحات این دختر خانم منتشر کرده است.

شما می‌توانید این فیلم را در زیر ببینید:

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پل مدرس ترافیک شهر همدان را حل می کند؟
  • ️جابجایی درختان طرح تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس - نسیم شمال - اقبالیه
  • بهره برداری از ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا شب عید ۱۴۰۴
  • اختصاص ۵۰ میلیارد تومان به پسماند گیلان
  • سرانجام دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟ + فیلم
  • بسته شدن پرونده ایستگاه خط ۷ مترو تهران
  • نخستین اطلس کامل تنها قمر زمین منتشر شد
  • پرونده ایستگاه های اصلی خط ۷ مترو امسال بسته می شود
  • برنامه عملیاتی شرکت مترو تهران برای خط ۷
  • برنامه عملیاتی شرکت مترو تهران برای خط ۷ در سال جاری