Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان بیان کرد: از امروز(۱۷ خرداد) تا سه روز آینده در ساعات بعدازظهر رشد ابر و وقوع رگبار و رعد و برق و بارش احتمالی تگرگ در مناطق جنوب غرب و ارتفاعات مرکزی استان کرمان پیش بینی می کنیم.

"حمیده حبیبی" در گفت و گو با ایسنا با بیان این مطلب که دما در این هفته تغییرات محسوسی نخواهد داشت، گفت: از هفته آینده هوای استان کرمان گرمتر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از وقوع وزش باد و خاک در استان خبر داد و اظهار کرد: از امروز به طور متناوب تا روزهای پایانی هفته وزش باد و گرد و خاک در بسیاری از مناطق استان و افزایش غلظت ریزگردها در برخی مناطق دور از انتظار نیست.

رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان با اشاره به اینکه شدت وزش باد در شرق استان بیشتر خواهد بود، افزود: فردا و پس فردا(۱۸ و ۱۹ خرداد) علاوه بر مناطقی همچون شهداد، فهرج، ریگان، رودبار جنوب، زهکلوت، همچنین اطراف فاریاب، راور، سیرجان، رفسنجان، انار و بردسیر نیز باد نسبتا شدیدی خواهد وزید.

وی بیان کرد: از امروز تا سه روز آینده در ساعات بعدازظهر رشد ابر و وقوع رگبار و رعد و برق و بارش احتمالی تگرک در مناطق جنوب غرب و ارتفاعات مرکزی استان کرمان پیش بینی می کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی کرمان هواشناسي ریزگردها تگرک استان کرمان پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۹۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای اردبیل وزش باد همراه با باران پراکنده خواهد بود

ایسنا/اردبیل طی امروز چهارشنبه (۸ فروردین) تا ظهر فردا همچنان شرایط جوی نسبتاً ناپایدار بوده و در طی این مدت وزش باد تند و در مناطقی از استان (بویژه در مناطق مرکزی و جنوب استان) بارش پراکنده باران پیش بینی می شود.

به گزارش ایسنا و براساس آخرین نقشه های هواشناسی، طی امروز چهارشنبه (۸ فروردین) تا ظهر فردا همچنان شرایط جوی نسبتاً ناپایدار بوده و در طی این مدت وزش باد تند و در مناطقی از استان (بویژه در مناطق مرکزی و جنوب استان ) بارش پراکنده باران گاهی بصورت رگبار انتظار می رود.

از ظهر فردا (پنج شنبه  ۹ فروردین) تا روز شنبه هفته آینده جو استان پایدار همراه با افزایش دما پیش بینی می شود.

اما از اواخر وقت روز شنبه (۱۱ فروردین) با نفوذ سامانه بارشی ضمن افزایش ابر، بارش باران تا اواسط هفته آینده در سطح استان احتمال می رود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیش بینی باران، برف و وزش باد در ۵ روز آینده
  • فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات کشور | از تردد در مسیرهای مستعد وقوع بهمن اجتناب شود
  • فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات کشور
  • باران و سرما در راه کرمان
  • فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات کشور/ از تردد در مسیرهای مستعد وقوع بهمن اجتناب شود
  • هشدار سطح زرد هواشناسی
  • بارش باران و سیلابی شدن مسیل های کرمان در اواخر هفته جاری
  • هوای اردبیل وزش باد همراه با باران پراکنده خواهد بود
  • بارش باران و وزش باد تا اواخر وقت امروز
  • باران وسرما در راه کرمان