Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، نعمت الله دستیاری در سخنانی با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در شهرستان رومشکان اظهار داشت: در این راستا ۵۸ شعبه اخذ رأی در شهرستان پیش بینی شده است.

وی عنوان کرد: در شعب اخذ رأی، ۱۱۲ صندوق اخذ رأی در نظر گرفته شده است.

فرماندار رومشکان بیان داشت: در مجموع حدود ۲۷ هزار نفر از مردم این شهرستان واجد شرایط رأی دادن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5229107

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات 1400 رومشگان انتخابات 1400 ویروس کرونا سالروز ارتحال امام خمینی آمار کرونا امام خمینی ره کرمانشاه بوشهر قیام 15 خرداد گرگان خطبه های نماز جمعه اردبیل مشارکت مردم در انتخابات عکس استانها ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۹۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدافند غیرعامل در برگزاری دور دوم انتخابات ری مورد توجه باشد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی باب الحوائجی عصر یکشنبه در اولین نشست شورای پدافند غیرعامل شهرستان ری در سال جاری، اظهار کرد: سال ۱۴۰۲ با تمام فراز و نشیب‌ها به اتمام رسید و در سال جدید با توجه به موقعیت‌های جدید نیاز است شرایط افزایش عوامل پدافند غیرعامل را برای کاهش آسیب‌ها در دستورکار و اولویت امور خود قرار دهیم.

باب الحوائجی ادامه داد: دستورالعمل‌های پدافند غیرعامل می‌بایست در تمامی ادارات اجرایی گردد. در همین راستا رئیس هر اداره یا دستگاه بعنوان مسئول پدافند غیرعامل آن مجموعه شناسایی و تعریف شده و در همین راستا اگر اتفاق یا حادثه‌ای رخ دهد که اقدامی در خصوص رعایت اصول پدافندی آن انجام نشده باشد، مدعی العموم می‌تواند به عنوان ترک فعل، آن رئیس اداره را بازخواست و برای آن احکام قضائی متناسب صادر کند.

وی اضافه کرد: به دلیل وجود تهدیداتی که در سطح کشور وجود دارد و وظایفی که به عنوان رئیس اداره و مسئول پدافند غیرعامل مجموعه تحت مدیریت بر عهده ما می‌باشد، باید اقدامات متناسبی را انجام دهیم تا دچار مشکلات بعدی از جمله اتهام ترک فعل نشویم.

معاون استاندار تهران افزود: پدافند غیرعامل موضوع بسیار مهمی است و نیازمند آموزش افراد می‌باشد، کاهش آسیب‌ها و افزایش هزینه‌های دشمن به جهت اقدامات ما نیازمند ارائه طرح و برنامه و آموزش افراد می‌باشد و به همین دلیل ضروری است برای اعضای شورا و کارگروه‌های ذیل آن دوره‌های آموزش پودمانی برگزار شود.

رئیس شورای پدافند غیرعامل شهرستان ری در ادامه گفت: یکی دیگر از موارد مهم فعال شدن کارگروه‌های ذیل شورا می‌باشد و رؤسای کارگروه‌ها می‌بایست نسبت به تعامل و برقراری ارتباط با کارگروه‌های متناظر استانی اقدام کنند واز ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های این شورا و کارگروه‌های ذیل و بالادستی آن می‌بایست بهره گیری شود.

وی اضافه کرد: امروز می‌بایست بی تفاوتی را کنار گذاشته و از روزمرگی جلوگیری کنیم در تمامی ادارات باید طرح‌های جامع پدافندی توسط مشاوران ذی صلاح تهیه و پس از آن به دبیرخانه شورا ارسال شود، شناسایی تهدیدات و فرصت‌ها جزئی از طرح‌های جامع است که می‌بایست توسط مشاور انجام شود و اعتبار آن را از محل یک درصد تملک دارایی‌ها تخصیص داد.

فرماندار ویژه شهرستان ری در پایان افزود: در آستانه انتخابات دور دوم هستیم که موضوع پدافند غیرعامل نیازمند توجه ویژه ای است، موضوع تأمین برق اضطراری، خطوط مخابراتی و آی تی، کاهش تهدیدات پدافندی انتخابات با توجه به برگزاری ۱۰۰ درصد الکترونیکی انتخابات و کاربری دستگاه‌های احراز هویت و صندوق‌های الکترونیکی از جمله مسائل مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 6084734

دیگر خبرها

  • قاچاقچی پارچه در شهرری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد
  • اختصاص ۱۳۲ شعبه سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • آمادگی کامل آذربایجان شرقی برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • برنامه ریزی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در ملایر
  • جریمه ۸ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریالی قاچاقچی شکر
  • دور دوم انتخابات در کلات با ۴۴ شعبه اخذ رای برگزار می‌شود
  • کاهش ۳۰ درصدی تعداد شعب اخذ رأی شمیرانات در مرحله دوم انتخابات
  • پدافند غیرعامل در برگزاری دور دوم انتخابات ری مورد توجه باشد
  • جلسه هم‌‍اندیشی برگزاری نکوداشت دویست و نود و یکمین سالروز تولد مختومقلی فراغی برگزار شد
  • قاچاقچی پارچه ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد