Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، یوسف افشارنیا مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری گفت: امسال به خاطر شرایط ویژه شیوع بیماری کرونا و لزوم پرهیز از تجمعات و نبود سفر‌های استانی نامزد‌های ریاست جمهوری، رسانه ملی برای نخستین بار، با تولید و پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌ها از ظرفیت شبکه‌های استانی برای گفتگو با مردم استان‌های مختلف اقدام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در این زمینه معاونت امور استان ها، ضبط برنامه‌های «ایران سرای من و گفتگو با دوربین» را با حضورنامزد‌های ریاست جمهوری برای ۳۰ استان آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید

از تلاش برای تامین امنیت انتخابات تا پیش بینی استقرار ۲۳۱ شعبه اخذ رأی در لردگان

افشارنیا اضافه کرد: هفت نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری، هر کدام ۳۰ برنامه ۳۰ دقیقه‌ای خواهند داشت که از شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی استانی طبق برنامه تنظیمی و مصوب، پخش خواهند شد.

او ادامه داد: این برنامه‌ها به طور متمرکز در استودیو‌های سازمان صدا و سیما در تهران ضبط شده است و بر اساس قرعه‌کشی صورت گرفته از ۱۹ خرداد ماه روی آنتن شبکه‌های صدا و سیمای استانی می‌روند، بر این اساس جدول پخش برنامه انتخاباتی نامزد‌های سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ویژه استان چهارمحال و بختیاری که ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه به صورت همزمان از رادیو و تلویزیون پخش می‌شود به شرح زیر است:

آقای حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی: چهار شنبه ۱۹ خرداد
آقای سعید جلیلی: پنج شنبه ۲۰ خرداد
آقای عبدالناصر همتی: جمعه ۲۱ خرداد
آقای امیر حسین قاضی زاده هاشمی: شنبه ۲۲ خرداد
آقای محسن مهرعلیزاده: یکشنبه ۲۳ خرداد
آقای علیرضا زاکانی: دوشنبه ۲۴ خرداد
آقای محسن رضایی: سه شنبه ۲۵ خرداد

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس نامزد های ریاست جمهوری برنامه های تبلیغاتی ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۹۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از پشت میله‌های زندان تا کاخ ریاست جمهوری سنگال

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از ابیجان، مای فای که فردای روز رای گیری چهل و چهارمین سالگرد تولدش را جشن گرفت، پیش از این هرگز در هیچ انتخاباتی برنده نشده بود. وی این اوج گیری یکباره را مدیون مرشد سیاسی اش عثمان سونکو، رهبر حزب مخالف پاستف، است که به دلیل رد صلاحیت، نتوانست در انتخابات نامزد شود. وی به همین علت بسیرو دیومای معاون اش در حزب را جایگزین خود کرد. سونکو در هنگام معرفی مای فای به مردم گفت: من بسیرو را که برادر کوچک من است، با تحلیل عینی و راهبردی برای نامزدی ریاست جمهوری برگزیدم. 
رئیس جمهور جدید از خانواده‌ای دهقان می‌آید، تحصیلات حقوقی دارد و از مدرسه عالی مدیریت سنگال فارغ التحصیل شده است. وی در سال ۲۰۰۷ به همراه عثمان سونکو به عنوان ممیز مالیاتی کار کرده است و در سال ۲۰۱۴ با هم حزب پاستف را راه اندازی کردند که به تدریج به اصلی‌ترین حزب مخالف کشور تبدیل شد. در ژوییه ۲۰۲۳، وی به خاطر اهانت به دستگاه قضا، زمانی که به بازداشت عثمان سونکو اعتراض کرده بود، راهی زندان شد و تنها ده روز قبل از روز رای گیری آزاد شد. بسیرو مای فای که در همان دور اول انتخابات به پیروزی رسید، آمال و آروز‌های بخش اعظم جامعه سنگال را به دوش می‌کشد که تشنه اصلاحات است. وی در شعار‌های انتخاباتی اش بر تقویت حاکمیت ملی و تقسیم عادلانه ثروت، مبارزه با فساد، اصلاح دستگاه قضایی، بازبینی در قرارداد‌های خارجی نفت و گاز، معدن و ماهیگیری، تاکید کرده است. وی در زمان انداختن رای به صندوق گفت: این انتخابات، انتخاب میان ادامه روند فعلی حاکمیت و تغییر اساسی در آن است. 
انتخاب بسیرو دیو مای فای قبل از هر چیز از غنای مردم سالاری در سنگال حکایت دارد که از معدود کشور‌های آفریقاست که هرگز رنگ کودتا به خود ندیده است.

 

دیگر خبرها

  • بایدن و ترامپ هر دو با کاهش رای دهندگان خود مواجه شده‌اند
  • مدیرکل صداوسیمای کردستان چهره برتر سال معاونت استان‌ها شد
  • ترکیه، رقابت انتخاباتی دشوار در استانبول و آنکارا
  • مقام آمریکایی ضد ایران زمین خورد و مرد!
  • سناتور آمریکایی ضد ایران در گذشت
  • از پشت میله‌های زندان تا کاخ ریاست جمهوری سنگال
  • خبر‌های رسانه، پنج شنبه ۹ فرودین
  • استفاده طالبان از بالگردهای آمریکا پیام ضعف واشنگتن است
  • ونزوئلا در تب و تاب انتخاباتی
  • نظرسنجی ها: رقابت ترامپ و بایدن تنگاتنگ است