Web Analytics Made Easy - Statcounter

«بهروز اکرمی» روز دوشنبه در جمع اصحاب رسانه در اراک، افزود: ۷۴۹ نفر از نامزدهای حاضر در گردونه انتخابات این دوره از شوراهای اسلامی استان برای حضور در پارلمان‌های محلی شهری رقابت می‌کنند.

وی ادامه داد: ۴۳ نامزد نیز برای انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تفرش، فراهان و آشتیان با یکدیگر به رقابت می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی خاطرنشان کرد: یک میلیون و ۹۸ هزار و ۳۶۶ نفر در این استان از شرایط حضور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و شوراهای شهر و روستا برخوردار هستند که ۲۳ هزار و ۴۰۳ نفر این افراد به‌عنوان رای اولی برای نخستین بار در انتخابات آتی حضور می‌یابند.
اکرمی گفت: تبلیغات نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا از بیستم خردادماه جاری کلید می‌خورد و تا ۲۶ خرداد ماه امسال به مدت یک هفته ادامه می‌یابد.

وی ادامه داد: نامزدهای انتخابات آتی تا ساعت هفت ۲۷ خرداد ماه جاری فرصت انجام تبلیغات دارند و ۲۴ ساعت قبل از برگزاری انتخابات برابر قانون انجام تبلیغات متوقف می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی یادآور شد: یک‌هزار و ۱۸۸ شعبه اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری تاکنون از این استان در سامانه جامع انتخابات کشور ثبت شده که تعداد این شعب نسبت به دوره قبل ۱۱ درصد افزایش دارد.

اکرمی ، شمار شعب اخذ رای برای انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان مرکزی را یک‌هزار و ۵۱۷ شعبه عنوان کرد و گفت: این شعب نسبت به دوره قبل ۶ درصد افزایش یافته‌ است.

وی اظهار داشت: تمامی اقلام انتخاباتی، تعرفه‌ها و ملزومات از ستاد انتخابات کشور تحویل شده و به شهرستان‌ها ارسال و تمامی دستور العمل‌های انتخاباتی به فرمانداران و بخشداران اعلام شده‌ است.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده برای مقابله با بیماری کووید ۱۹ برگزاری تجمع ممنوع است  و از نامزدها انتظار می‌رود رعایت دستورالعمل‌ها را در دستور کار خود قرار دهند تا شاهد برگزاری انتخاباتی در چارچوب قانون باشیم.

  انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی به صورت همزمان با سراسر کشور ۲۸ خردادماه جاری برگزار می‌شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ویروس کرونا اراک ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر استان مرکزی پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ویروس کرونا اراک انتخابات ۱۴۰۰ ویروس کرونا اراک ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر استان مرکزی شوراهای اسلامی ستاد انتخابات استان مرکزی شهر و روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۰۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، منوچهر متکی سخنگو و رئیس هیئت اجرایی شورای وحدت اعلام کرد: در یکصد و بیست و نهمین نشست هیئت عالی شورای وحدت، موضوع دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. بر اساس تصمیمات اخذ شده در این جلسه مقرر گردید فهرست نامزد‌های مورد حمایت شورای وحدت در  سراسر کشور از جمله حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلام  شهر، شمیرانات و پردیس تهیه و به اطلاع مردم شریف رسانده شود.  

متکی در ادامه توضیحاتش افزود: در این نشست با نظر قاطع اعضا، مصوب شد با توجه به اینکه تمامی نامزد‌های راه یافته به مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه تهران بزرگ را آقایان تشکیل داده و هیچ نامزدی از بین بانوان موفق به کسب آرای لازم در دور نخست نشد، شورای وحدت با در نظر گرفتن اصل تخصص و تعهد کلیه نامزدها، اولویت خود را به حمایت از بانوان قرار داده و تلاش می‌کند تعداد بیشتری از بانوان نامزد دارای صلاحیت در دور دوم انتخابات را در فهرست خود بگنجاند.  

نماینده مردم شریف تهران، ری و شمیرانات ضمن تاکید بر لزوم مشارکت مؤثر ملت نجیب و قهرمان ایران در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، افزود: شورای وحدت استان‌ها در تمام حوزه‌هایی که انتخابات در آن‌ها به دور دوم کشیده است، حضوری فعال داشته و در راستای وظایف خود در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی، عمل کرده و فهرست نامزد‌های مورد حمایت خود را اعلام می‌کند.

در خاتمه گفتنی است ۹۰ نفر از نمایندگان منتخب در دور نخست انتخابات مجلس دوازدهم مورد حمایت شورای وحدت بودند که از این تعداد ۶۰ نامزد به طور اختصاصی در فهرست شورای وحدت و ۳۰ نفر نیز به طور مشترک با سایر فهرست‌ها بودند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳
  • اعلام برنامه های صدا وسیمای خراسان رضوی برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • رقابت ۲ نامزد مجلس برای یک سهمیه باقیمانده در مشهد و کلات
  • فراهم شدن تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان