Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@15:36:15 GMT

فعالیت 110 مرکز نیکوکاری در چهارمحال و بختیاری

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۵۰۸۲۴

فعالیت 110 مرکز نیکوکاری در چهارمحال و بختیاری

 جاسم محمدی فارسانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به فعالیت 110 مرکز نیکوکاری در چهار سطح محله‌محور، مسجدمحور، صنفی و مراکز تخصصی در استان، گفت: از این تعداد 12 مرکز از ابتدای امسال تاکنون راه‌اندازی شده‌ است.

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مراکز نیکوکاری در راستای تسریع در روند خدمت‌رسانی به خانواده‌های نیازمند توسط نیروهای مردمی راه‌اندازی شده است، افزود: در این مراکز کمک‌های نقدی و غیرنقدی توسط نیروهای مردمی جمع‌آوری می‌شود و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست نیازمندان تحت حمایت و غیرتحت‌ حمایت می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه انجام خدمات رایگان برای نیازمندان از دیگر فعالیت‌های مراکز نیکوکاری است، اضافه کرد: دارندگان تخصص‌های گوناگون از جمله تدریس، تعمیرات لوازم خانگی و ساختمان، درمان و انجام امور مربوط به تأسیسات ساختمان می‌توانند در راستای انجام امور خیریه و کمک به نیازمندان به این مراکز مراجعه کنند. 

محمدی با اشاره به فعالیت 6 مرکز نیکوکاری تخصصی کاریابی در استان، عنوان کرد: مراکز تخصصی کاریابی با رویکرد کارآفرینی و ایجاد زمینه اشتغال مددجویان و خانواده‌های نیازمند استان راه‌اندازی شده‌ است.

وی، واگذاری امور خیریه به مردم، شناسایی نیازمندان مناطق، شناسایی و جذب خیران و جمع‌آوری کمک‌های مردمی و توزیع آن بین نیازمندان در اسرع وقت را از جمله اهداف راه‌اندازی مراکز نیکوکاری برشمرد.

انتهای پیام/68024

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری مرکز نیکوکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۰۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل هواشناسی استان گفت: امروز بلداجی با دمای دو درجه خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری ثبت شد.
چراغپور افزود: لردگان با دمای ۲۴ درجه بالای صفر گرمترین نقطه چهارمحال و بختیاری گزارش شد.

وی از بارش‌های رگباری تا اواخر هفته در استان خبر داد.

دیگر خبرها

  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • ارتباط مردم و مساجد از طریق مرکز ارتباطات مردمی مساجد
  • ثبت بیش از ۲ هزار مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال‌وبختیاری
  • ثبت بیش از ۲ هزار مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال و بختیاری
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • ۲ اثر به جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد راه یافت
  • بازار‌های روز در منظریه راه‌اندازی می‌شود
  • ضرورت راه اندازی بازارچه‌های موقت در ۴۳ شهر چهارمحال و بختیاری
  • راه‌اندازی بازارچه‌ها در چهارمحال و بختیاری در دستورکار باشد
  • شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور