Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرانجام تئاتر کشور پس از نزدیک به یکسال تعطیلی در آستانه برگزاری سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر بازگشایی شد، این بازگشایی در اوایل فروردین سال ۱۴۰۰ با دیگر به تعطیلی کشانده شد، اما سریعا با تغییر گروه شغلی تماشاخانه‌ها آغاز به کار کردند.

خبرگزاری میزان - سرانجام تئاتر کشور پس از نزدیک به یکسال تعطیلی در آستانه برگزاری سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر بازگشایی شد، این بازگشایی در اوایل فروردین سال ۱۴۰۰ بار دیگر به تعطیلی کشانده شد، اما سریعا با تغییر گروه شغلی تماشاخانه‌ها آغاز به کار کردند، اما باز هم با آغاز شیوع موج چهارم کرونا باز هم عرصه نمایش به تعطیلی کشیده شد، و حالا بار دیگر سالن‌های تئاتر با دسترو ستاد ملی مبارزه با کرونا بازگشایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار تئاتر طی هفته جاری اینجا کلیک کنید

به همین مناسبت خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان به مهمترین اخبار تئاتر در هفته جاری پرداخته است:

شمعدانی‌ها روی صحنه مهرگان/ ماجرای برنده شدن یک بلیت بخت آزمایی

نمایش شمعدانی‌ها به نویسندگی ایوب آقاخانی و کارگردانی مهدی رضایی از ۱۸ خردادماه در سالن یک خانه نمایش مهرگان روی صحنه می‌رود.

نمایش شمعدانی‌ها به نویسندگی ایوب آقاخانی، کارگردانی مهدی رضایی و تهیه کنندگی محمد نیکزاد از ۱۸ خردادماه لغایت ۱۷ تیرماه در سالن یک خانه نمایش مهرگان روی صحنه می‌رود.

داریوش هاشمی، میر نادر مظلومی، فرانک یوسفی، نازنین علم دوست، محمد رضا نیکزاد، محمد صادق سلمانیان و امین مومنی پور در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

از دیگر عوامل نمایش شمعدانی‌ها می‌توان به طراح صحنه: مهدی رضایی؛ ساخت دکور: مازیار سلیمانی؛ طراح لباس: سمیرا کریمی؛ دستیار لباس: محدثه شیخ قمی؛ طراح گریم: میشا جودت؛ مجری گریم: فیروزه پرچمی؛ مدیر صحنه: محمد صادق سلمانیان، محمد تواب اکبری و ساحل نجفی؛ منشی صحنه: محدثه شیخ قمی و عاتکه کریم زاده؛ طراح پوستر و بروشور: رها یزدی و مشاور رسانه‌ای: سیدمحمدصادق سیادت می‌توان اشاره کرد.

در خلاصه نمایش این اثر هنری آمده است: خانواده شمعدانی‌ها که در ایران زندگی می‌کنند، متوجه می‌شوند که بلیت بخت آزمایی برنده شده‌اند. اکبر شمعدانی که پدر خانواده است دوستی به نام تورج نیک بنیاد در آمریکا دارد، ایمیلی برای او می‌فرستند تا شماره حساب او را برای گرفتن جایزه اعلام کنند. در نهایت...

علاقمندان جهت تماشای این نمایش که از روز سه شنبه ۱۸ خردادماه، هر روز ساعت ۲۰:۳۰ در سالن یک خانه نمایش مهرگان روی صحنه می‌رود، می‌توانند از طریق سایت تیوال و یا گیشه خانه نمایش مهرگان به آدرس خیابان انقلاب، خیابان خارک، بن بست اول، پلاک ۵ مراجعه نمایند.

او زیباست روی صحنه می رود/ روایتی از یک دختر روانی!

پوستر نمایش او زیباست هم زمان با آغاز پیش فروش بلیط رونمایی شد.

نمایش او زیباست به نویسندگی و کارگردانی پوریا گلستانی از بیستم تیرماه در پردیس تئاتر سپند به روی صحنه می رود.

در خلاصه داستان نمایش آمده است: دختری در یک بیمارستان روانی بستری شده است و در تلاش برای بیرون رفتن از بیمارستان است.

غزاله روغنی، فرنوش مرواری، علی روزبه، مصطفی سلیمانی، رضا قره گزلی، مریم مقدم، مهدیه سلیمانی، شبنم شاهسون و فریبا فریدونی بازیگرانی هستند که به روی صحنه می روند.

از دیگر عوامل این اثر می توان به مشاور کارگردان : امیر سرافرازیان،مدیر تولید: محمد عزیزی، طراح صحنه: امیر سرافرازیان، طراح لباس: سارا یحیایی ،دستیار کارگردان: شبنم شاهسون، ساخت دکور: مسعود فاضلی، موسیقی و صداگذاری: شایان صفوی، دستیار لباس: مهسا جهانی، عکاس و مشاور رسانه: محسن بیده، طراح پوستر: یاسمن محمودی، ساخت تیزر: مرتضی حکاکیان،سعید زرابادی پور، علی مردانی و مجری طرح مجموعه هنری ریل اشاره کرد.

نمایش او زیباست از ۲۰ تیر ماه ساعت ۱۹ در پردیس تئاتر سپند سالن دوم به روی صحنه می رود و علاقه مندان می توانند برای تهیه بلیط از سایت تیوال اقدام نمایند.

نورا هاشمی در«بانوی محبوب من»

نمایش «بانوی محبوب من» با حضور نورا هاشمی پاییز۱۴۰۰ در سالن اصلی تئاتر شهر به روی صحنه می رود.

 نمایش «بانوی محبوب من» به کارگردانی و بازنگری گلاب آدینه و تهیه کنندگی حمیدرضا علی نژاد پاییز امسال به روی صحنه خواهد رفت.

این نمایش بر اساس فیلم «بانوی زیبای من» به کارگردانی جرج کیوکر و فیلم‌نامه‌ای از آلن جی لرنر با اقتباس از نمایشنامه «پیگمالیون» اثر جرج برنارد شاو به روی صحنه می رود.

تاکنون حضور نورا هاشمی و کامبیز امینی بعنوان بازیگران اصلی این نمایش قطعی شده است و اسامی دیگر بازیگران بزودی در اختیار رسانه ها قرار خواهد گرفت.

داستان این نمایش درباره استاد آوا شناسی دانشگاهی است که با دوست زبان شناس خود شرط می بندد تا دختر گل فروش و عامی لندنی را تبدیل به بانویی متشخص کند تا در میهمانی های اشرافی بدرخشد.

تمرینات «بانوی محبوب من» از ۱۸مرداد ماه سال گذشته آغاز شده و این نمایش با حضور ۶۰ هنرمند تئاتر و موسیقی در پاییز ۱۴۰۰ در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه خواهد رفت.


انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار تئاتر تئاتر در هفته جاری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار تئاتر تئاتر در هفته جاری خانه نمایش مهرگان روی صحنه می رود بانوی محبوب من نورا هاشمی شمعدانی ها او زیباست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۱۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی‌ام» به روی صحنه می‌رود

به گزارش قدس خراسان، حبیب قاآنی اظهار کرد: تئاتر «هشتگ، بچه شهرستانی‌ام" به نویسندگی وکارگردانی نوید اسدیان از یکشنبه ۹ اردیبهشت در سالن شماره دو پردیس تئاتر مستقل واقع دربلوار صارمی، بین میدان حافظ و صارمی ۵۰ به روی صحنه می‌رود.

مدیر رسانه‌ای تئاتر «هشتگ، بچه شهرستانی‌ام" بیان کرد: این تئاتر داستان پسر جوان شهرستانی که به شهر بزرگ آمده ولی اوضاع طبق خواسته او پیش نمی‌رود و او تلاش می‌کند تا خودش را در جامعه ثابت کند، در این تئاتر کمدی محمد حسین خسروی به ایفای نقش می‌پردازد.

وی تصریح کرد: از دیگر عوامل نمایش می‌توان به دستیار کارگردان معین تیموری و محمد حسین خسروی، مدیر روابط عمومی کیان صنعتی رودی، طراحی پوستر سلیم واحدی و منشی صحنه نازنین پهلوان زاده اشاره کرد.

قاآنی افزود: تئاتر "هشتگ، بچه شهرستانی‌ام "از ۹ اردیبهشت ساعت ۲۰ به روی صحنه می‌رود و علاقه‌مندان جهت رزرو بلیت می‌توانند به سایت گیشات مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • حوزه هنری با نمایش «آلاء» به جشنواره مونودرام کارتاژ تونس می‌رود
  • توانمندی‌های تئاتر ایران ناب است/ در حال رایزنی با کشورهای شرق آسیا و اروپا برای اجرا هستیم
  • تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی‌ام» به روی صحنه می‌رود
  • تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی ام» به روی صحنه می‌رود
  • «دروغ پارلمانی» در پردیس شهرزاد بازگو شد
  • «سالیوان در ایران» به هفته دوم رسید
  • حامد بهداد و سحر دولتشاهی بهم رسیدند
  • «دروغ پارلمانی» به شهرزاد آمد/ با دروغ همه چیز به دست میاد!
  • نمایش «آلاء» به تونس می‌رود
  • «آلاء» به تونس می‌رود