Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بوژیدار رادوشویچ دروازه‌بان کروات تیم پرسپولیس، پس از تعطیلی مسابقات لیگ با کسب اجازه از کادر فنی سرخپوشان برای چند روزی راهی کشورش شد، اما با وجود پایان مدت مرخصی، تاکنون حاضر به بازگشت به تمرینات پرسپولیس نشده است.

رادوشویچ که به دلیل عدم دریافت مطالباتش از باشگاه دلخور است، تاکنون ۴۷ درصد از قرارداد فصل جاری خود را دریافت کرده و به گفته مسئولان پرسپولیس به محض بازگشت به تمرینات ۱۰ درصد دیگر قراردادش را نیز دریافت خواهد کرد، اما ظاهراً مشکل اصلی رادو مطالبات ۱۰۰ هزار دلاری فصل گذشته و همچنین اختلاف بر سر بند ۱۸ هزار دلاری آپشن قرارداد این بازیکن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دروازه‌بان کروات پرسپولیس که فصل گذشته و پس از جدایی بیرانوند در مقطعی به عنوان دروازه‌بان اول این تیم درون دروازه ایستاد، طِبقِ بندی در قراردادش در صورت رضایت کتبی کادر فنی از عملکرد او ۱۸ هزار دلار به عنوان آپشن دریافت می‌کند. رضایتی که نه کالدرون در نیم‌فصل اول و نه گل‌محمدی در نیم‌فصل دوم نامه آن را امضا نکردند و اکنون محل اختلاف باشگاه پرسپولیس با رادوشویچ است. این دروازه‌بان با وجود اینکه هیچ‌کدام از سرمربیان فصل گذشته پرسپولیس این نامه را امضا نکرده‌اند، اکنون برای بازگشت به تمرینات خواهان دریافت آپشن ۱۸ هزار دلاری به علاوه مطالبات ۱۰۰ هزار دلاری فصل گذشته خود است.

مدیران باشگاه پرسپولیس در همین زمینه در حال مذاکره با رادوشویچ برای بازگشت به تمرینات هستند و امیدوارند این بازیکن هر چه زودتر به جمع سرخپوشان بازگردد. رادو که قراردادی سه ساله با پرسپولیس دارد، هفته گذشته نامه تهدید به فسخ قرارداد را به باشگاه ارسال کرد، اما تاکنون اقدامی برای فسخ رسمی قراردادش نداشته است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس بوژیدار رادوشویچ پرسپولیس لیگ برتر بازگشت به تمرینات هزار دلاری دروازه بان فصل گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۱۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گودرزی: استقلالی هستم و از این تیم پیشنهاد داشتم

مدافع شمس آذر قزوین با وجود اینکه در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل به پیشنهاد استقلال پاسخ مثبت نداد، اعتراف کرد که طرفدار آبی‌های پایتخت است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حسین گودرزی بعد از شکست 3 بر 2 تیم فوتبال شمس آذر قزوین مقابل استقلال اظهار داشت: تیم ما خیلی دیر به خودباوری لازم رسید. اگر می‌توانستیم بازی همیشگی خودمان را از ابتدا ارائه کنیم، شاید با تعداد گل زیاد پیروز می‌شدیم. استقلال تیمی بزرگ است و اگر یک لحظه مقابل این تیم غفلت کنید، گل می‌خورید.

بازگشت استقلال به صدر جدول با 10 دقیقه پراسترس! + فیلم

«سه گل روی سه بی‌تجربگی دریافت کردیم.»، وی ضمن بیان این جمله خاطر نشان کرد: بازیکنان ما با انگیزه و جوان هستند و خیلی کم در این ورزشگاه بازی کرده‌اند. همین اتفاق باعث شد فضای ورزشگاه آزادی روی کیفیت بازیکنان تأثیرگذار باشد که طبیعی است. به تیم شمس آذر تبریک می‌گویم و ما تلاش می‌کنیم در بهترین رتبه ممکن در جدول قرار بگیریم.

مدافع شمس آذر قزوین در واکنش به خبرنگاری که از او پرسید از استقلال و پرسپولیس پیشنهاد داشته است یا خیر، تصریح کرد: پیشنهادی از پرسپولیس نداشتم، اما از استقلال پیشنهاد دریافت کردم. وضعیت سال آینده به شرایط بستگی دارد. هر بازیکنی به دنبال پیشرفت است و من هم بهترین تصمیم را در پایان فصل می‌گیرم.

دقیقی: داوران روز خوبی نداشتند

گودرزی در پاسخ به این پرسش که استقلالی است یا خیر، گفت: بله.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اوسمار در انتظار دریافت پیشنهاد مالی باشگاه پرسپولیس
  • نکونام یک رکورد خاص را از دست داد!
  • اتفاقات شب گذشته فرودگاه تبریز: از حمله به ون تراکتور تا درخواست جدایی بازیکنان
  • سرمربی پرسپولیس پیشنهاد جدید دریافت کرد
  • استقلال عنوان بهترین دفاع لیگ را از دست داد
  • گودرزی: استقلالی هستم و از این تیم پیشنهاد داشتم
  • چالشهای آنلاین شدن ویزای شنگن
  • درخواست حق اولاد برای خانم های شاغل
  • درخواست فن‌دایک از لیورپولی‌ها: حمایت کنید
  • سال گذشته؛ ۱۸ هزار زوج هرمزگانی تسهیلات فرزندآوری دریافت کردند