Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مجتبی اشجری ظهر دوشنبه در نشست بزرگداشت دهه کرامت و هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی با اشاره به نامگذاری ۶ تا ۱۲ تیر ماه «هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی»، اظهار کرد: این نامگذاری به دلیل اقدامات تروریستی آمریکا به پیشنهاد رهبری انجام شده است.

وی ابتکار رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر نامگذاری هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی را فرصتی مغتنم برای دشمن شناسی دانست و افزود: سرویس‌های امنیتی آمریکا و غرب عامل، حامی، کمک کننده و مشوق جنایات علیه ملت ایران محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به جنایات آمریکا علیه عالمان و سیاستمداران و حتی زنان و کودکان ایرانی در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، اضافه کرد: دشمنی آمریکای جنایتکار با مردم مسلمان ایران زمان و مکان ندارد اما در بازه زمانی ششم لغایت دوازدهم تیرماه واضح‌تر و بارزتر از همیشه است.

وی، آیت الله دکتر بهشتی را سیدالشهدای انقلاب اسلامی معرفی کرد و گفت: بی‌تردید اقتدار امروز قوه قضائیه خون بهای شهید بهشتی است.

حجت الاسلام اشجری با بیان اینکه شهید آیت‌الله بهشتی الگوی تبعیت از ولایت بود، گفت: این شهید بزرگوار همواره خود را شاگرد و مرید امام راحل (ره) می‌دانست و تا آخرین لحظه عمر گرانبهای خود از ایشان پیروی کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر ضرورت معرفی چهره کریه منافقین که در هر دوره از تاریخ انقلاب اسلامی به شکل و قواره‌ای جدید بروز و ظهور کرده‌اند، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران بزرگترین قربانی تروریسم بوده و گواه این ادعا خون پاک شهدای بی‌شمار انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به چهار ستاره گیلانی آسمان هفتم تیر، تصریح کرد: شهیدان «دکتر حسن عضدی»، «سیف الله عبدالکریمی»، «محمدصادق اسلامی» و «جواد سرافراز» شهدای تروری هستند که باید بیش از پیش به جامعه به‌ویژه نسل جوان معرفی شوند.

حجت الاسلام اشجری از آمادگی گیلان برای بزرگداشت دهه کرامت با کمک همه دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی استان خبر داد و عنوان کرد: دهه کرامت، ۲۲ خرداد لغایت اول تیر سال‌جاری از ولادت فرخنده حضرت معصومه (س) تا میلاد با سعادت ثامن الائمه امام رضا (ع)، فرصت مناسبی برای زمینه سازی حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه از شور و نشاط جشن‌های دهه کرامت برای زمینه‌سازی انتخابات شکوهمند بهره‌برداری شود، گفت: ۱۲۳ ویژه برنامه برای بزرگداشت دهه کرامت و هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در استان گیلان تدارک دیده شده است.

کد خبر 5229187

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان دهه کرامت عملیات تروریستی انتخابات 1400 ویروس کرونا سالروز ارتحال امام خمینی آمار کرونا امام خمینی ره کرمانشاه بوشهر قیام 15 خرداد گرگان خطبه های نماز جمعه اردبیل عکس استانها ایلام مشارکت مردم در انتخابات هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی انقلاب اسلامی دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۱۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گیلان خاستگاه متفکران و چهره‌های مهم هنر انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرنگار مهر، سید رسول منفرد عصر سه شنبه در نشست مساله شناسی هنر انقلاب اسلامی در سالن اجتماعات حوزه هنری گیلان اظهار کرد: هنگام بررسی مسائل هنر انقلاب اسلامی، زاویه نگاه ما باید بر گفتمان انقلاب اسلامی مبتنی باشد.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به اهمیت و جایگاه منحصربه‌فرد این انقلاب در در تاریخ ایران اضافه کرد: انقلاب اسلامی تحول گرا بوده و به جامعه ایرانی هویت و ماهیت بخشید.

منفرد با اشاره به موقعیت هنر در دو مقطع پیش و پس از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: جامعه اسلامی به پشتوانه هنر دینی به تعالی نزدیک می‌شود و اثرگذاری این هنر در صورت در هم‌آمیزی با آموزه‌های انقلاب اسلامی مضاعف می‌شود.

هنر انقلاب اسلامی در گیلان دارای پیشینه ارزشمندی است

وی با مرور برخی از نقش‌های مهم هنرمندان در انقلاب اسلامی افزود: هنر انقلاب اسلامی در گیلان دارای پیشینه، قابلیت‌ها و توانمندی‌های ارزشمندی است.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه این استان پیشینه طولانی در مبارزات انقلابی مردم ایران داشته است، گفت: گیلان مفتخر است که توانسته خاستگاه برخی از مهم ترین متفکران و هنرمندان هنر انقلاب اسلامی باشد.

منفرد با اشاره به سرمایه‌های کمتر معرفی شده هنر انقلاب اسلامی در گیلان اضافه کرد: برخی هنرمندان گیلانی در تراز ملی از لحاظ هنر قرار دارند اما گمنام هستند.

وی با بیان اینکه هنر از دیرباز در گوشت و خون جامعه ایرانی جاری بوده است، افزود: درهم آمیزی هویت ملی و دینی در هنر جامعه ایرانی ملموس بوده است.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه دین و هنر در جامعه ایرانی سال‌ها قبل از انقلاب در هم آمیخته بوده است، گفت: هویت دینی جامعه ایرانی با ابزار هنر تبلور یافته است.

تاکید بر ضرورت بازسازی ساختارهای فرهنگی

منفرد با اشاره به نگاه ویژه امام خمینی به هنر بیان کرد: نگاه حضرت امام خمینی (ره) به هنر جامع و دارای ابعاد سلبی و ایجابی بوده است.

وی با اشاره به گذشت چهل و اندی سال از انقلاب افزود: هنر در ۴۵ سال انقلاب اسلامی دارای فراز و نشیب‌های فراوانی بوده است.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی گیلان به تبیین و واکاوی قهرمان سازی در جامعه هنر و سینما در قبل و پس از انقلاب اسلامی پرداخت و اضافه کرد: ایده گسترش سازمان‌های فرهنگی در سال‌های پس از انقلاب اسلامی به قدر کافی نتیجه بخش نشده است.

منفرد با تاکید بر ضرورت بازسازی ساختارهای فرهنگی بیان گرد: تعدد و تکرار ناکامی‌های مدیریت فرهنگی رسمی در کشور، ضرورت بازسازی انقلابی ساختار این مدیریت را اجتناب ناپذیر ساخته است.

وی با اشاره به رویش‌ها و ریزش‌های هنر انقلاب اسلامی در این چهار دهه افزود: تحولات و پدیده‌های اجتماعی پرورش دهنده هنرمند انقلاب اسلامی است.

کد خبر 6080416

دیگر خبرها

  • پیش بینی وزش باد جنوبی در گیلان/ دما افزایش می یابد
  • تظاهرات مردمی در حمایت از عملیات وعده صادق، فردا در بیرجند
  • پایان برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی در ورامین 
  • نمایش اقتدار و تجدید بیعت ارتش با انقلاب اسلامی در استان گیلان
  • «غریب‌آبادی» رییس ستاد مرکزی افشای حقوق بشر آمریکایی شد
  • معرفی چهره‌های هنرمند شهرستان آباده
  • رئیس ستاد مرکزی هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و بزرگداشت شهدای هفتم تیر منصوب شد
  • گیلان خاستگاه متفکران و چهره‌های مهم هنر انقلاب اسلامی است
  • افشای جزئیات تازه درباره پاسخ اسرائیل به حمله ایران
  • بساط کشف حجاب کم کم جمع می‌شود