Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین نشست اعضاء ستاد بزرگداشت هفته قوه قضائیه استان چهارمحال و بختیاری با حضور رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد. خبرگزاری میزان - به منظور هماهنگی و برنامه ریزی پیرامون اجرای با شکوه مراسمات و ویژه برنامه‌های هفته قوه قضاییه دومین نشست اعضاء ستاد بزرگداشت هفته قوه قضاییه استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این نشست، دستورالعمل اجرایی ستاد بزرگداشت هفته قوه قضاییه قرائت و اعضاء ضمن بررسی مفاد دستورالعمل به بیان نقطه ایده‌ها و نظرات خود پرداختند.   بیشتر بخوانید: جلسه کمیته بزرگداشت هفته قوه قضاییه در شورا‌های حل اختلاف آذربایجان غربی برگزار شد احمدرضا بهرامی، رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر به ویژه شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی، بر ضرورت استفاده از همه ظرفیت‌ها جهت معرفی عملکرد قوه قضاییه و آشنایی مردم با فعالیت‌های بخش‌های مختلف دستگاه قضایی در هفته قوه قضاییه تأکید کرد.

انتهای پیام/ برچسب ها: دادگستری چهارمحال و بختیاری هفته قوه قضاییه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری چهارمحال و بختیاری هفته قوه قضاییه استان چهارمحال و بختیاری ستاد بزرگداشت هفته قوه هفته قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۱۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست ستاد برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان دنا


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، فرماندار دنا در این نشست ، برگزاری اجلاسیه شهدای دنا و کنگره ملی شهدای استان را از مهمترین رویداد‌های فرهنگی استان در سال جدید دانست و گفت: همه کمیته‌ها باید وظایف خود را به خوبی انجام دهند تا اجلاسیه‌ای درخور شأن شهدا برگزار کنیم.
فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دنا هم در این نشست گفت: ۳۳ کمیته در سطح استان و ۱۴ کمیته در سطح شهرستان‌ها تشکیل شده است.
عرفانی مقام بیان کرد: یکی از شهرستان‌هایی که در بحث اجلاسیه برنامه‌های خوبی دارد شهرستان دنا است، ولی در برخی از کمیته‌ها که مسئول آن مدیران ادارات است، برنامه‌ها به کندی پیش می‌رود. 
وی تاکید کرد: این اجلاسیه مختص سپاه نیست، همه ما وظیفه همکاری و تلاش برای اجلاسیه شهدا را داریم.
عرفانی به مصوبات مهم این نشست اشاره کرد و گفت: نصب بیلبورد در ورودی شهرسی سخت از سمت محور یاسوج، نامگداری بلوار کمربندی به نام بلوار بسیج یا بلوار شهید سلیمانی و مزین کردن کوچه و خیابان‌ها به نام شهدای شهرستان، رفع معارضات بلوار بسیج و نصب نماد و تمثال شهدا و همچنین ارسال گزارش کمیته‌ها توسط ادارات به سپاه جهت ارائه به استان و ستاد کنگره ملی از جمله این مصوبات است..
وی اضافه کرد: همه اقدامات ادارات اعم از خدمات رسانی‌ها، افتتاحیه‌ها و همه اقدامات عمرانی که صورت می‌گیرد باید با چشم‌انداز و نصب بنر استقبال از اجلاسیه شهدای شهرستان و کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد باشد.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن گلریزان در بروجن
  • نشست ستاد برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان دنا
  • تشریح ویژه برنامه‌های هفته معلم
  • رئیس ستاد مرکزی هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و بزرگداشت شهدای هفتم تیر منصوب شد
  • بزرگداشت فراملی سعدی؛ برگزاری رویداد علمی در ۲ سفارتخانه‌
  • اجرای طرح حجاب و عفاف با عنوان طرح نور در چهارمحال و بختیاری
  • ستاد راهبری سند تحول و تعالی قوه قضاییه تشکیل شد
  • استخدام ۷۷۷ معلم و مربی امور تربیتی در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری جشنواره جوانی جمعیت در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز در چهارمحال و بختیاری