Web Analytics Made Easy - Statcounter

«فضل الله رنجبر» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به انتخابات و افزایش درگیری های فرمانداری و به منظور رفاه حال مردم این امر به چهار اداره پست مستقر در سطح شهر کرمانشاه واگذار شد.

به گفته وی اداره پست شهید قندی واقع در میدان آزادی، اداره پست شریعتی واقع در خیابان شریعتی، اداره پست ۲۲ بهمن واقع در جنب پارک درخشان و اداره پست شهید پدرام واقع در ایستگاه هشتم کارمندان از این پس روند صدور برگه تردد را انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار کرمانشاه توضیح داد: افرادی که قصد پیگیری امور درمانی و قضایی را دارند به همراه کادر درمان، کارکنان شرکت‌ها، نیروهای نظامی و انتظامی برای دریافت برگه تردد تنها باید به ادارات پست مذکور مراجعه کنند.

رنجبر تاکید کرد: از مردم تقاضا داریم که به منظور دریافت برگ تردد به هیچ عنوان به فرمانداری شهرستان کرمانشاه مراجعه ای نداشته باشند.

به گزارش ایرنا، بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، خروج خودرو با پلاک بومی از شهرهای قرمز و نارنجی و ورود خودرو با پلاک غیربومی به این دسته از شهرها ممنوع بوده و اعمال قانون و جریمه را در پی خواهد داشت.

شهرستان پاوه در وضعیت قرمز قرار دارد

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رنگ بندی شهرستان‌های استان کرمانشاه را اعلام کرد که براساس این گزارش شهرستان پاوه در وضعیت قرمز قرار گرفته است.

شهرستان‌های کرمانشاه، صحنه، اسلام‌آبادغرب، سرپل دهاب، کنگاور، سنقر و کلیایی، هرسین، گیلانغرب و جوانرود در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های ثلاث باباجانی، قصرشیرین، دالاهو و روانسر نیز در وضعیت زرد قرار دارند.  

برچسب‌ها ویروس کرونا تردد جاده ای کرمانشاه محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا تردد جاده ای کرمانشاه ویروس کرونا تردد جاده ای کرمانشاه محدودیت های کرونا اداره پست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۱۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام مدارس این استان سه‌شنبه (۲۸ فروردین) تعطیل شد؛ چرا؟

تمام احسان کامرانی شامگاه دوشنبه،با اشاره به وضعیت قرمز اعلام شده و شرایط نامساعد جوی و دریایی در استان افزود: طبق تصمیم ستاد مدیریت بحران برای آرامش خاطر مردم و کاهش تردد در سطح استان،مدارس همه مقاطع تحصیلی در تمامی شهرستان‌ها فردا سه شنبه ۲۸فروردین ماه ‌به صورت غیرحضوری است.

وی از مردم سراسر استان خواست به هشدارهای هواشناسی توجه جدی داشته باشند و از تردد غیرضروری درون شهری و بیرون شهری خودداری نموده و در مسیر و حریم رودخانه‌ها و در ارتفاعات ‌قرار نگیرند.

بر اساس گزارش هواشناسی هرمزگان، سامانه بارشی جدید از بعد از ظهر دوشنبه وارد استان شده و بر اساس پیش بینی ها از سه‌شنبه شدت بیشتری خواهد یافت که تا ظهر چهارشنبه هفته جاری در بیشتر نقاط استان ادامه دارد.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895698

دیگر خبرها

  • هواشناسی اصفهان هشدار سطح زرد صادر کرد
  • صدور موافقت اصولی با اجرای ۲ طرح گردشگری در اردبیل
  • سند تفکیکی برای ۲ هزار قطعه زمین طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان صادر شد
  • بارندگی شدید در کرمان / مدارس رودبار و فاریاب تعطیل شد
  • مدارس شهرستانهای رودبارجنوب و فاریاب برای فردا تعطیل شد
  • هواشناسی اصفهان هشدار سطح نارنجی صادر کرد
  • ۱۷ پروانه بهره‌برداری صنعتی در غرب خراسان رضوی صادر شد
  • برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت
  • تمام مدارس این استان سه‌شنبه (۲۸ فروردین) تعطیل شد؛ چرا؟
  • مدارس هرمزگان ۲۸ فروردین غیرحضوری خواهد بود