Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که راهپیمایی روز پنج‌شنبه شهرک‌نشین‌ها در قدس موسوم به "راهپیمایی پرچم‌ها" به دستور پلیس این رژیم لغو شده است، یکی از این رسانه‌ها نیز اعلام کرد که دولت آمریکا تحولات مربوط به این راهپیمایی‌ را از نزدیک زیر نظر داشته و از این رژیم خواسته از برهم زدن ثبات در منطقه خودداری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، طبق گزارش‌های رسانه‌های مختلف رژیم صهیونیستی بنا بر دستور پلیس این رژیم، راهپیمایی روز پنج‌شنبه شهرک‌نشین‌ها در قدس موسوم به "راهپیمایی پرچم‌ها" به دلیل نگرانی‌های امنیتی لغو شد.

پلیس رژیم صهیونیستی به سازماندهندگان راهپیمایی تحریک‌آمیز "پرچم‌ها" در شهر قدس اطلاع داده که مخالف برگزاری این راهپیمایی است و مجوز برگزاری آن را نمی‌دهد.

طبق گزارش‌ها، پس از صدور این دستور از جانب پلیس رژیم صهیونیستی و نیز بیانیه بنی گانتس، وزیر جنگ این رژیم که اجازه چنین راهپیمایی را نداد، ده‌ها شهرک‌نشین با حمایت سربازان اسرائیلی به صحن‌های مسجد الاقصی یورش بردند.

پیشتر برخی منابع امنیتی رژیم صهیونیستی نیز نسبت به برگزاری این راهپیمایی هشدار داده و تاکید کرده بودند که این راهپیمایی احتمالا به بروز دوباره تنش‌های امنیتی در کرانه باختری و نوار غزه منجر می‌شود.

مرکز پخش "مکان" وابسته به رژیم صهیونیستی نیز به نقل از برخی منابع در واشنگتن اعلام کرد: دولت آمریکا تحولات مربوط به "راهپیمایی پرچم‌ها" را از نزدیک زیر نظر داشته و از اسرائیل خواسته از برهم زدن ثبات خودداری کند.

این منابع اظهار کردند: واشنگتن، اسرائیل را به اجتناب از انجام اقداماتی تشویق کرده که می‌تواند به برهم خوردن ثبات منطقه منجر شده و به تلاش‌ها برای حفظ آرامش ضربه بزند.

مسؤولان سیاسی رژیم صهیونیستی در حال بررسی مسیری هستند که قرار است شرکت‌کنندگان در "راهپیمایی پرچم‌ها" پنج‌شنبه جاری در قدس از آن عبور کنند، البته پیش از آن پلیس رژیم صهیونیستی باید با این مسیر موافقت کند.

گابی اشکنازی، وزیر خارجه این رژیم نیز از نتانیاهو خواسته بود "راهپیمایی پرچم ها" را که قرار بود در آن هزاران شهرک نشین صهیونیستی در منطقه باب العامود در مرکز قدس اشغالی شرکت کنند، لغو یا محل برگزاری این راهپیمایی را تغییر دهد.

گروه‌های راست‌گرای اسرائیلی از دو روز پیش اعلامیه‌های مربوط به درخواست برای برگزاری این راهپیمایی را پخش می‌کردند آنها خواستار مشارکت هزاران فرد راست‌گرا در این راهپیمایی در شهرک قدیمی در قدس شرقی شدند.

این دومین بار است که این راهپیمایی به تعویق می‌افتد زیرا قرار بود این راهپیمایی که در آن بسیاری از پرچم های رژیم صهیونیستی حمل خواهد شد، ماه میلادی گذشته همزمان با سالروز اشغال قدس شرقی در سال ۱۹۶۷ (براساس تقویم عبری) برگزار شود اما به دلیل حمله رژیم صهیونیستی به غزه و بروز تنش در قدس شرقی و دیگر مناطق فلسطین به تعویق افتاد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: واشنگتن اسراييل قدس اشغالی برگزاری این راهپیمایی راهپیمایی پرچم ها رژیم صهیونیستی شهرک نشین قدس شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۱۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه علیه اسراییل در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، راهپیمایی مردم فارس در حمایت از اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم متجاوز صهیونیستی در شهر‌ها و روستا‌های این استان برگزار شد.

رژیم صهیونیستی سیزدهم فروردین، با حمله تروریستی به کنسولگری ایران در دمشق جمعی از فرماندهان و مستشاران جمهوری اسلامی ایران را به شهادت رساند. سپاه پاسدارانِ انقلاب اسلامی نیز در عملیات گسترده موشکی و پهپادی، بیست و ششم فروردین با موفقیت، مواضعی مُعّین، از رژیم صهیونیستی را در سرزمین‌های اِشغالی، هدف قرار دادند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری دوباره تظاهرات در مراکش برای حمایت از فلسطین
  • مردم قم در حمایت از نیروهای مسلح کشورمان به خیابان آمدند+ فیلم
  • برگزاری راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه علیه اسراییل در فارس
  • برگزاری راهپیمایی ضدصهیونیستی در کرمان + تصاویر
  • برگزاری راهپیمایی در حمایت از اقدام سپاه علیه رژیم صهیونیستی
  • برگزاری راهپیمایی حمایت از غزه و عملیات سپاه در آذربایجان شرقی
  • برگزاری راهپیمایی جمعه خشم، ۳۱ فروردین در لرستان
  • برگزاری راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه علیه اسراییل در کرج
  • اسرائیل از هفتم اکتبر با سرعت بیشتری شهرک می‌سازد
  • برگزاری راهپیمایی ضد صهیونیستی گیلانی ها در حمایت از مردم غزه