Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@10:05:20 GMT

کشور مدیرانی شجاع و پاکدست می‌خواهد

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۵۱۹۵۳

کشور مدیرانی شجاع و پاکدست می‌خواهد

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد ناظمی اردکانی رئیس ستاد مرکزی پویش نخبگانی حامیان حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی در جلسه هماهنگی واحد‌های کشوری و استانی که با حضور جمعی از حامیان جناب آقای رئیسی برگزار شد، گفت: انتخابات برای کشور یک فرصت بی بدیل است و لازم است مردم به یاد بیاورند که عدم وجود چنین فرصتی، پیش از انقلاب اسلامی چه مصیبت‌هایی را بر کشور تحمیل کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به ۸سال سختی که مردم سپری کرده اند انتخابات پیش رو از اهمیت مضاعفی برخوردار است.

وزیر اسبق تعاون با تاکید بر اینکه مشکلات اقتصادی مردم غیر قابل حل نیست، تصریح کرد: کشور مدیرانی شجاع، با برنامه و پاکدست طلب می‌کند که شبانه روز برای خدمت به مردم فعالیت کنند. ظرفیت‌های بالقوه کشور بیش از مشکلات موجود است. با برنامه ریزی و تلاش خالصانه در یک زمان نه چندان طولانی اقتصاد ایران در برابر فشار‌های خارجی مقاوم خواهد شد و حربه تحریم برای همیشه از گزینه‌های دشمنی با ملت ایران برچیده می‌شود.

وی افزود: در «دولت مردمی برای ایران قوی» نقش نخبگان در حل مشکلات کشور با توجه به نگاه کاندیدای اصلح جبهه انقلاب بسیار بیشتر از گذشته و قابل توجه خواهد بود؛ لذا نخبگان علی الخصوص نخبگان جوان باید خود را برای نقش آفرینی موثر همراه با پذیرش مسئولیت در کشور آماده کنند. لازم است واحد‌های مختلف ستادی تمام تلاش خود را برای تکمیل پایگاه سراسری نخبگان کشور به کار بگیرند تا در وقت مقتضی از این ظرفیت‌های بی بدیل استفاده شود.

دبیرکل جامعه اسلامی مدیران ادامه داد: برای شناسایی نخبگان در سرتاسر کشور نیازمند یک عظم و اراده ملی هستیم، در همین راستا در حال راه اندازی سامانه‌ای هستیم تا در یک فرصت برابر، اطلاعات نخبگان علاقه‌مند به مشارکت در حل مشکلات کشور را شناسایی کنیم. در یک جامعه مدنی تولید ثروت به عهده مردم است و در این راستا نخبگان مسئولیت و نقش مضاعف دارند. از آنجایی که امسال مزین به نام "تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها" است یکی از مهم‌ترین اقدامات این موضوع خواهد بود که موانع را از جلوی راه نخبگان بر داریم و آن‌ها را در مسیر تولید ثروت، پشتیبانی کنیم.

وی افزود: سید ابراهیم رئیسی اهتمام ویژه‌ای به مسئله جوانان و نخبگان دارند و این موضوع موید آن است که کشور در صورت پیروزی ایشان، دولت سیزدهم از ظرفیت آن‌ها استفاده بیشتری خواهد کرد.

گفتنی است ستاد پویش نخبگانی حامیان سید ابراهیم رئیسی به ریاست محمد ناظمی اردکانی با حکم علی نیکزاد، فعالیت خود را در سرتاسر کشور آغاز کرده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۱۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکیدوزیرکشور:جدیت استانداردسازی راه‌ها درسیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، وزیر کشور در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران سیستان و بلوچستان در فرمانداری شهرستان کنارک گفت: توجه به راه‌های استان به ویژه در جنوب استان برای توسعه سواحل مکران بسیار مفید است، زیرا راه؛ زیربنای توسعه است و باید برای ارتقای راه‌ها و استانداردسازی آنها با سرعت بیشتری حرکت کنیم و مسئله راه‌ها در دستور کار جدی مسئولان باشد.

وحیدی وزیر کشور افزود: مسائل و مشکلات سیل‌زدگان از لحظات اولیه توسط مسئولان به ویژه استاندار و فرمانداران در حال پیگیری است و مشکلات براساس اولویت پیگیری و رفع خواهد شد، دولت با تمام قوا در کنار مردم است و از هیچ کوششی برای حل مشکلات مردم دریغ نخواهد کرد.
وی افزود: در بحث برق، اقدامات لازم در حال انجام است، به زودی تمام مشکلات مردم سیلزده حل می‌شود البته در ابتدا باید آب مصرفی مردم به صورت سالم و بهداشتی تامین شود تا شاهد مشکلات دیگری در این مناطق نباشیم.
وی گفت: اقدامات اساسی برای تامین زیرساخت‌ها و رفع مشکلات مردم انجام شود تا مردم نگرانی در هنگام بارندگی نداشته باشند.
وزیر کشور با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد جمعیت استان در روستا‌ها زندگی می‌کنند، وباید سرعت بیشتر در اجرای طرح‌های حوزه راه، برق، آب، تلفن، اینترنت و آبخیزداری باشد، تصریح کرد: مشکلات آبگرفتگی خانه‌ها در شهر کنارک نیز باید پیگیری شود و طرح‌های نیمه تمام فاضلاب شهری و هدایت آب‌های سطحی به نتیجه برسد تا همیشه در زمان بارندگی مردم با مشکل مواجه نشوند.
وحیدی با اشاره به اینکه که آب پشت سد‌ها برای اشتغال و تولید کاربرد دارد، ادامه داد: گرگرو‌ها (فرسایش خندقی خاک) برخی روستا‌ها را با مشکل جدی تخریب مواجه کرده که امیدواریم با انجام طرح‌های آبخیزداری و مهار آب‌ها بتوانیم گرگرو‌ها را ساماندهی کنیم.

دیگر خبرها

  • استانداردسازی راه‌ها در بلوچستان با سرعت پیگیری شود
  • وزیر کشور: مشکلات سیل‌زدگان براساس اولویت پیگیری و رفع خواهد شد
  • نماینده مردم اصفهان: از نظرات نخبگان استفاده خواهیم کرد
  • تاکیدوزیرکشور:جدیت استانداردسازی راه‌ها درسیستان وبلوچستان
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران در طول ۴۵ سال توفیقات فراوانی داشته است
  • نسخه پیچی پناهیان؛ از مساله حجاب تا مشکلات اقتصادی
  • مجلس جدید قوانینی را وضع کند که تحولات اقتصادی را به دنبال داشته باشد
  • کشف بیش از ۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط مرزبانان خراسان رضوی