Web Analytics Made Easy - Statcounter

جوزپه یاکینی معتقد است دوشان ولاهوویچ بعد از ارلینگ هالند، بهترین مهاجم جوان دنیاست

دوشان ولاهوویچ، مهاجم 21 ساله صرب فیورنتینا در فصل 21-2020 سری آ توانست 21 گل برای تیمش به ثمر برساند و به عنوان بهترین بازیکن جوان فصل سری آ برگزیده شد. ولاهوویچ با این آمار درخشان خود مورد توجه باشگاه های بزرگی قرار گرفته و گفته می شود یوونتوس یکی از مشتریان جدی او است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوزپه یاکینی، سرمربی سابق فیورنتینا که هدایت این مهاجم جوان را برعهده داشته، مصاحبه ای با توتو اسپورت انجام داد:

دوشان توانایی، شخصیت و تکنیک لازم برای تبدیل شدن به بازیکن بزرگی را دارد. او می تواند در تیم های بزرگی چون یوونتوس، رئال مادرید و منچستریونایتد بازی کند. بعد از هالند، ولاهوویچ بهترین مهاجم جوان دنیاست. به همین علت، عجیب نیست که یوونتوس به دنبال او باشد. با این حال، روکو کومیسو، رییس فیورنتینا به این پسر خیلی دلبسته است. او شبیه کریستین ویری است، فیزیک عالی، شوت ها و تکنیک خوب و البته چپ پا بودن. ولاهوویچ همیشه می تواند گل بزند. 

جوزپه یاکینی که در پالرمو سرمربی پائولو دیبالا بود، در خصوص تشکیل زوج ولاهوویچ و دیبالا در خط حمله یوونتوس گفت:

 هر دو بازیکن چپ پا هستند اما به نظرم آن ها می توانند کنار هم بازی کنند. دیبالا و ولاهوویچ در یوونتوس زوج موفقی می شوند و می توانند گل های زیادی بزنند. دیبالا در فصل گذشته بدشانس بود و در کیفیتش شکی وجود ندارد. دیبالا یک قهرمان است که در قهرمانی های اخیر یوونتوس نقش مهمی داشته است. 

اخبار داغ 

تجاوز به گلناز جلوی دخترش توسط رستوراندار تهرانی + جزییات برترین های قرن با فراز کمالوند: محمد بنا به اندازه کل کشور مدال آورده است؛ زوج دایی و روشن مهاجمانم هستند دراگان اسکوچیچ اشتباه مارک ویلموتس را تکرار نمی کند کاورپوش ها حربه ای برای فریب بحرین یا ترکیب اصلی ایران؟ ناصر الخلیفی: ام باپه در پاری سن ژرمن می ماند؛ کدام باشگاه از نظر جاه طلبی می تواند با ما رقابت کند؟ علاقه النصر عربستان و کلاب آمریکای مکزیک به آرتورو ویدال / اف سی اینتر نیوز

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جوزپه یاکینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۲۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسلخ ۵ ساعته برای بازیکن پرسپولیس | باشگاه فکری به حال پدیده جوان کند

به گزارش همشهری آنلاین به طور قطع دروازه بان دوم تیم پرسپولیس در این فصل است و پرسپولیس نه تنها دروازه بان دیگری نگرفت، بلکه در سه بازی او را به میدان فرستاد و نتیجه مثبتی گرفت.

درباره این فوتبالیست جوان قزوینی باید گفت او چند بار در هفته با اتومبیل خود در جاده تهران به قزوین تردد می کند. مسیری حدود ۴۰۰ کیلومتری (رفت و برگشت) که بیشتر از ۵ ساعت وقت او را برای رفت و برگشت به تهران می گیرد. این مسیر ضمن ایجاد خستگی مفرط برای یک فوتبالیست جوان، بسیار هم خطرناک است و می تواند خدای ناکرده منجر به تصادف شود که البته امیدواریم این جوان همیشه سلامت بماند.

به هر حال باشگاه پرسپولیس باید فکری برای اسکان این بازیکن جوان کند و به یاد داشته باشد که با این همه تشکیلات عریض و طویل حرفه ای در فوتبال ایران و پول هایی که رد و بدل می شود، عدم رسیدگی به این مشکل به جایگاه و اعتبار باشگاه پرسپولیس خدشه وارد می آورد.

کد خبر 845335 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • مهاجم جدید پرسپولیس بی‌اثر بود (عکس)
  • گل زیبای پائولو دیبالا به میلان (رم 2-0 میلان)
  • ماجرای پای چپ بی‌قرار ستاره جوان پیکان!
  • گلزن جوان گل‌گهر مانند برق و باد!
  • سرو گیراسی بهترین بازیکن ماه مارس 2024 بوندسلیگا
  • مسلخ ۵ ساعته برای بازیکن پرسپولیس | باشگاه فکری به حال پدیده جوان کند
  • مهاجم جوان شمس آذر : برای کسب سه امتیاز به تهران می‌رویم
  • این بازیکن برای حضور در تیم ملی تغییر چهره داد!
  • موثرترین بازیکن جوان لیگ را بشناسید
  • خدا به مهاجم استقلال رحم کرد/ نزدیک بود یک بازیکن دیگر خانه نشین شود!